W hud ma byc wyswietlany gracz, ktory jest 1 zombie w daneh rundzie(i to tez sprawdza natyw) sprawdzalem tez co sie stanie, jezeli uzyje natywu na graczu ktoremu wyswietla sie hud, jezeli odpowiedz to 0 w gudzie nie pojawial sie jego nick(hud dzialal jednk w miejscu nicku pozostawalo puste pole) jezeli zwracalo 1 nick gracza sie wyswietlal. Nazwa serwera wyswietlala sie przy troche innej wersji kodu, wiec to jest raczej nie istotne.
W takim razie pozostaje ten kod:
new name[32]
for(new i = 1; i <= 32; i ++)
{
if(zp_get_user_first_zombie(i))
{
get_user_name(i, name, charsmax(name))
}
}
Wykonać jakiś czas po starcie rundy (lub zwyczajnie po momencie wylosowania owego pierwszego zombiaka rundy) i wyświetlić pobrany nick (skoro Ci wyświetla nick gracza, który spełnia warunek, to znaczy, że nick został pobrany prawidłowo) wszystkim graczom. Zrobisz to podając jako pierwszy parametr funkcji show_hudmessage() 0, czyli show_hudmessage(0, "Pierwszym zombiakiem zostal: %s", name).
Analogicznie, gdy używasz SyncHudMessage.
źle to trochę napisałem z telefonu, przy tym kodzie nie wyświetla się nic(hud całkowicie znika) przy wersji z id(zamiast i) pokazuje nick gracza któremu wyświetla się hud, jeżeli jest on 1 zombie, jeżeli nie - pole z miejscem w którym powinien się ten nick pokazać, jest puste.
Co do wyświetlania informacji, są raczej sprawdzane na bieżąco ponieważ informacja ma się pokazywać w zwykłym hudzie od exp moda.
new name[32]
for(new i = 1; i <= 32; i ++)
{
if(zp_get_user_first_zombie(i))
{
get_user_name(i, name, charsmax(name))
}
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.22, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, 1);
ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], PlayerXp[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], RANKLEVELS[PlayerLevel[id]], class_name, zp_ammopacks_get(id), get_user_health(id), name)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zakładam, że sam kod jest w porządku, dziwi mnie jednak fakt że przy sprawdzaniu wszystkich graczy pole nie zostaje puste, tak jak w przypadku sprawdzania każdego gracza który widzi hud z osobna.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 29.10.2016 11:53