Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie cod_inflict_damage


Najlepsza odpowiedź qrNt, 20.05.2016 22:00

Już nie aktualne ale dzięki za pomoc :)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 18.05.2016 08:01

Jak w temacie jak zastosowac ten kod w pluginie:

 

potrzebuje przerobić ten kod na mod inny niż codmod  przykład :

 

cod_inflict_damage(id,pHit,DAMAGE,1.0)
 
zamienic na np jailbreak ?

  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 20.05.2016 10:58

Możesz użyć funkcji:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);

  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.05.2016 11:12

 

Jak w temacie jak zastosowac ten kod w pluginie:

 

potrzebuje przerobić ten kod na mod inny niż codmod  przykład :

 

cod_inflict_damage(id,pHit,DAMAGE,1.0)
 
zamienic na np jailbreak ?

 

 

 

Co za różnica? W kod nikt Ci przecież nie patrzy, a tak samo podziała przez cod_inflict_damage, jak jail_inflict_damage po zmianie ._.

 

 

Chyba że chcesz stworzyć nowy natyw, to:

 

 

Możesz użyć funkcji:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);

  • +
  • -
  • 1

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#4 qrNt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 20.05.2016 11:52

 

Możesz użyć funkcji:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);

myslisz ze nie próbowalem :D ?

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pHit, id, 1);
 

 


Użytkownik qrNt edytował ten post 20.05.2016 11:55

  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 20.05.2016 11:54

Co właściwie chcesz uzyskać? Funkcja ma robić to samo co cod_inflict_damage czyli uwzględniać inteligencję czy ma mieć te samą nazwę?


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 qrNt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 20.05.2016 11:57

powiem tak przerobiłem zabawę Palec Zeusa by DarkGL na swiat magii nowe byty itp ale jak ustawie

 

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pHit, id, 1);

to tt nie moze bic tt :/ 

 

 

 

  • +
  • -
  • 0

#7 qrNt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 20.05.2016 12:02

O to kod do poprawy

 if(is_user_alive(pHit) && get_user_team(pHit) == 1){
message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, pHit)
write_short(255<< 14 ) //ammount
write_short((1<<12)) //lasts this long
write_short(255<< 14) //frequency
message_end()

new bool:bAttacked[33];

bAttacked[pHit] = true;

ExecuteHam(Ham_Killed, pHit, id, 1);
Display_Fade(pHit,(1<<12),(1<<12),0x0000,0,127,255,200);

new Array:iFinded = ArrayCreate(1,1);
ArrayPushCell(iFinded,pHit);

new iPos = 0;

while(ArraySize(iFinded) > iPos){
new Float:fOriginTmp[3];
pev(ArrayGetCell(iFinded,iPos),pev_origin,fOriginTmp);

new iEnt = -1

while((iEnt = find_ent_in_sphere(iEnt,fOriginTmp,RANGE)) != 0){
if(is_user_alive(iEnt) && get_user_team(iEnt) == 1 && !bAttacked[iEnt]){
bAttacked[iEnt] = true;
ArrayPushCell(iFinded,iEnt);

ExecuteHam(Ham_Killed, iEnt, id, 1);


Użytkownik qrNt edytował ten post 20.05.2016 12:04

  • +
  • -
  • 0

#8 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 20.05.2016 21:29


Palec Zeusa by DarkGL na swiat magii

To w takie rzeczy się teraz bawicie  :giggle:

 


to tt nie moze bic tt  

A normalnie mogą się naparzać?

 

Znalazłem taki kod:

http://wklej.org/id/2414785/

to chyba da efekt, że każdy może naparzać w każdego, przetestuj, ja nie mam gdzie.


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#9 qrNt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 20.05.2016 22:00   Najlepsza odpowiedź

Już nie aktualne ale dzięki za pomoc :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych