Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie odnośnie pluginu na wyrzucanie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GroVVer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2016 15:33

Witam,

Poszukuję pluginu, który po skończonej rundzie w sensie minie czas ustalony bądź wybuchnie paka wyrzuca każdemu broń z brakiem możliwości podniesienia jej, lub zamiast tego plugin, który będzie usuwał wszystko  z mapy po zakończonej rundzie. Dajmy na to ktoś ma paintballa wgranego i strzeli na resp na koniec rundy to kulki przejdą do nowej rundy, a ja chce tak aby do następnej rundy nic nie przechodziło bądź plugin, który będzie wyrzucał bronie.


  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 18.02.2016 17:20

Chyba lepiej byłoby usuwać wszystkie kulki na początku rundy.

 

Do plugin_init:

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

Funkcja:

public NowaRunda()
{
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "nazwa_klasy_kulki");
while(iEnt > 0) 
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "nazwa_klasy_kulki"); 
}
}

Zamiast nazwa_klasy_kulki musisz podać nazwę jaka jest nadawana bytowi kulki podczas tworzenia, znajdziesz w pluginie od paintball moda.

 


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 GroVVer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2016 17:46

Wrzuciłem do paintballgun i przy kompilacji wyskoczyło takie coś:

paintballgun.sma(218) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_class"
paintballgun.sma(221) : error 017: undefined symbol "remove_entity"
paintballgun.sma(222) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_class"

  • +
  • -
  • 0

#4 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 18.02.2016 18:17

Dodaj #include <engine> na początku pluginu.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 GroVVer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2016 18:37

Teraz takie coś wyskakuje:

paintballgun.sma(469) : error 025: function heading differs from prototype
paintballgun.sma(470) : error 021: symbol already defined: "set_rendering"
paintballgun.sma(479) : warning 209: function "set_rendering" should return a value

a w linijkach od 468 do 479 jest takie coś:

stock set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16)
{
	set_pev(index, pev_renderfx, fx);
	new Float:RenderColor[3];
	RenderColor[0] = float(r);
	RenderColor[1] = float(g);
	RenderColor[2] = float(b);
	set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor);
	set_pev(index, pev_rendermode, render);
	set_pev(index, pev_renderamt, float(amount));
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 18.02.2016 23:22

Zakomenduj funkcje set_rendering, zobacz czy będzie się kompilowało i sprawdź niedodzialność na serwerze czy działa jak trzeba.


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 GroVVer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2016 11:23

Dzięki za to, że chciałeś pomóc, ale skorzystam z tego:

http://amxx.pl/topic/63350-rozwi%C4%85zane-anty-respkill-paintball-gunmod/

Można już zamknąć temat.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych