Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
speedkill
Rejestracja: 26.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
O mnie
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 733
- Odwiedzin: 47 736
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Maj 18, 1996
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Prudnik
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#711606 [ROZWIĄZANE] Ocena kodu, czy jest optymalny?
Napisane przez speedkill w 09.09.2015 19:06
#710296 System rang
Napisane przez speedkill w 21.08.2015 19:06
#710226 RoundSound
Napisane przez speedkill w 20.08.2015 21:05
- Poprawione wyświetlanie reklam, czas minimalny 30 sekund, wartość mniejsza od 30 spowoduje nie wyświetlenie reklam
- Nowy cvar Roundsound_show_playlist dzięki któremu możemy wyłączyć wyświetlanie nazw utworów ( przydatne, gdy ich nie znamy )
- Tutor został usunięty
- Zostało naprawione losowe odtwarzanie muzyki ( ta sama piosenka nie powtórzy się kilka razy pod rząd )
- Wersja 2.1
#710163 System rang
Napisane przez speedkill w 19.08.2015 20:42
#710161 System rang
Napisane przez speedkill w 19.08.2015 20:31
Brawo, właśnie zarobiłeś kolejnego minusa. Gdy sprawdzasz, czy gracz jest żywy to od razu sprawdzany jest warunek czy jest połączony ( logiczne ), w wypadku Twojego sprawdzania czy jest tylko połączony, a pobierasz jego broń wywali błąd, ponieważ nie żywy gracz nie może posiadać broni! Odpowiadając na Twoje pytanie, tak jestem pewny, a to, że Ty robisz po swojemu wynika tylko z tego, że nie posiadasz odpowiedniej wiedzy. Tak czy inaczej, należy sprawdzić czy gracz jest żywy, a następnie pobierać jego broń, etc. Ty za to dostajesz kolejnego minusa, a jeżeli zauważę, że dostałem kolejnego od Ciebie minusa bez podstaw, to dopilnuje tego abyś dostał ostrzeżenie ( piąty punkt w regulaminie - reputacja ).Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.
Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.
Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite?
#710153 System rang
Napisane przez speedkill w 19.08.2015 20:01
#710039 AntyBot oparty na pytaniach.
Napisane przez speedkill w 18.08.2015 15:23
Skąd taka pewność, robiłaś testy? Czy jest to po prostu informacja napisana tak o?random() czesto zwraca ta sama wartosc lepiej uzyc random_num()
random:
static cell AMX_NATIVE_CALL core_random(AMX *amx,cell *params) { unsigned long lo, hi, ll, lh, hh, hl; unsigned long result; /* one-time initialization (or, mostly one-time) */ #if !defined SN_TARGET_PS2 && !defined _WIN32_WCE if (IL_StandardRandom_seed == INITIAL_SEED) IL_StandardRandom_seed=(unsigned long)time(NULL); #endif lo = IL_StandardRandom_seed & 0xffff; hi = IL_StandardRandom_seed >> 16; IL_StandardRandom_seed = IL_StandardRandom_seed * IL_RMULT + 12345; ll = lo * (IL_RMULT & 0xffff); lh = lo * (IL_RMULT >> 16 ); hl = hi * (IL_RMULT & 0xffff); hh = hi * (IL_RMULT >> 16 ); result = ((ll + 12345) >> 16) + lh + hl + (hh << 16); result &= ~LONG_MIN; /* remove sign bit */ if (params[1]!=0) result %= params[1]; return (cell)result; }
random_num:
long RandomLong( long lLow, long lHigh ) { //(g_engdstAddrs[68])(&lLow, &lHigh); long result; long rand; long ll = lLow; long diff = lHigh - lLow + 1; if ( lHigh - lLow == -1 || lHigh - lLow > 0x7FFFFFFF ) { result = lLow; } else { do { rand = ran1(); } while ( rand > 0x7FFFFFFF - 0x80000000 % diff ); result = ll + rand % diff; } return result; }
#709966 [ROZWIĄZANE] sql liczba znaków
Napisane przez speedkill w 17.08.2015 19:35
#709455 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez speedkill w 13.08.2015 18:09
#700248 Łapanie kupna broni przez gracza
Napisane przez speedkill w 10.05.2015 17:58
#690212 Fizyka
Napisane przez speedkill w 24.02.2015 21:41
Co do Twojego pytania: http://naukamilosci....-i-ich-moc.htmloraz http://www.kognitywi...zg/badania.html
#688408 Jak wyciągnąć liczbę followerów na twitterze?
Napisane przez speedkill w 14.02.2015 18:56
#687964 RoundSound
Napisane przez speedkill w 12.02.2015 21:36
#686791 [ROZWIĄZANE] jak wykorzystac sockety w praktyce
Napisane przez speedkill w 06.02.2015 20:23
#686558 [ROZWIĄZANE] Menu broni, głosowanie
Napisane przez speedkill w 05.02.2015 16:37
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "" new Glos[4]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "Menu"); } public Menu(id){ new menu = menu_create("Jakies tam menu", "Menu_Wykonaj") menu_additem(menu, "AK47") menu_additem(menu, "M4A1") menu_additem(menu, "DEAGLE") menu_additem(menu, "KNIFE") menu_display(id, menu) } public Menu_Wykonaj(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } Glos[item]++; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } stock CheckVoteValue(){ new g_Value; for(new i = 0; i < sizeof(Glos); i++){ if(Glos[i] > g_Value){ g_Value = Glos[i]; } } return g_Value; // <0, 3> }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: speedkill
- Regulamin