Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
speedkill
Rejestracja: 26.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
O mnie
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 733
- Odwiedzin: 46 746
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Maj 18, 1996
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Prudnik
#686279 Czy gracz patrzy na wode.
Napisane przez speedkill w 03.02.2015 22:12
A możemy zrobić tak, że sprawdzamy czy gracz jest w wodzie, a nastepnie pobieramy miejsce gdzie gracz patrzy ( http://amxx.pl/topic...trzenia-gracza/) jeżeli wartość będzie odpowiedzialna za góre / dół będzie mniejsza lub większa od iluś tam to znaczy, że patrzy w dół, niby pewności nie mamy w 100% bo może patrzeć obok, jednakże jest to łatwiejszy sposób niż traceline.
#686273 [ROZWIĄZANE] Odczytanie i usuniecie linni.
Napisane przez speedkill w 03.02.2015 22:01
#685654 Licznik Headshotów *Headshot Manager*
Napisane przez speedkill w 31.01.2015 10:18
1) A co jeśli gracz nie ma steam'a? Przydałby się zapis odpowiednio na nick jeżeli nie ma steam'a lub na steam id jeżeli go posiada.
2) Sprawdzanie, czy gracz jest połączony z serwerem po wpisaniu komendy nie jest potrzebne.
3) W plugin cfg pobierasz wartość cvara "amx_licznikhsdisplay", a następnie switch'a zrób z tą wartością, zamiast pobierać co chwile wartość tego cvara, chyba, że chcesz działać w czasie rzeczywistym.
4) #define PREFIX możesz zamienić na cvar, będzie to łatwiejsze niż kompilowanie pluginu w celu zmiany prefixu.
5) W DeathMsg zmienna hs jest nie potrzebna, ponieważ jest użyta tylko raz, możesz od razu sprawdzić && read_data(3).
Plugin pomysłowy, plusik
2) Sprawdzanie, czy gracz jest połączony z serwerem po wpisaniu komendy nie jest potrzebne.
3) W plugin cfg pobierasz wartość cvara "amx_licznikhsdisplay", a następnie switch'a zrób z tą wartością, zamiast pobierać co chwile wartość tego cvara, chyba, że chcesz działać w czasie rzeczywistym.
4) #define PREFIX możesz zamienić na cvar, będzie to łatwiejsze niż kompilowanie pluginu w celu zmiany prefixu.
5) W DeathMsg zmienna hs jest nie potrzebna, ponieważ jest użyta tylko raz, możesz od razu sprawdzić && read_data(3).
Plugin pomysłowy, plusik
#685448 [ROZWIĄZANE] Wywolywanie funkcji od godziny X do godziny Y
Napisane przez speedkill w 29.01.2015 22:37
#685300 Run time error 10: native error (native "pev")
Napisane przez speedkill w 28.01.2015 18:53
#683721 Top Najlepszych graczy na podstawie statystyki
Napisane przez speedkill w 19.01.2015 13:16
@MAGNET, w SQL wystarczy wykonać odpowiednie zapytanie.
http://www.w3schools...ysql_select_all
http://webmade.org/k...-kurs-mysql.php
http://www.w3schools...ysql_select_all
SELECT * FROM `Customers` ORDER BY `CustomerID` LIMIT 15W pluginie wykonujesz zapytanie, później http://amxx.pl/dokum...SQL_MoreResults i do przodu
http://webmade.org/k...-kurs-mysql.php
#682779 Pytanie odnośnie dokumentacji
Napisane przez speedkill w 13.01.2015 19:35
#681142 [ROZWIĄZANE] Kod z traceline wywołuje FATAL ERROR (shutting down): Bad entity...
Napisane przez speedkill w 06.01.2015 09:50
#680785 [ROZWIĄZANE] błąd podczas kompilacji pluginu
Napisane przez speedkill w 04.01.2015 19:45
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Ochrona na Spawnie PL", "7.0", "Peli") register_event("ResetHUD", "sp_on", "be") register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate") } public client_disconnect(id) { remove_task(id) return PLUGIN_HANDLED } public sp_on(id) { set_task(0.1, "protect", id) return PLUGIN_CONTINUE } public protect(id) { set_user_godmode(id, 1) set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0, 0.1, 0.2, 4) show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa 4 sekund(y)") set_task(7.0, "sp_off", id) return PLUGIN_HANDLED } public sp_off(id) { if(!is_user_connected(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_godmode(id, 0) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } public clcmd_fullupdate(id) { return PLUGIN_HANDLED }
#680240 zmiana modelu na koniec rundy
Napisane przez speedkill w 03.01.2015 08:36
Teraz tylko zarejestruj zmianę broni gracza, sprawdzaj tam czy g_NewWeapon[id] == true i wtedy podmień model broni
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new g_NewWeapon[33]; new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl"; new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public plugin_precache(){ precache_model(g_ViewMdl); precache_model(g_WeapMdl); } public RoundEnd(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ new g_PlayerWeapon = get_user_weapon(i); if(g_PlayerWeapon == CSW_KNIFE){ g_NewWeapon[i] = true; set_pev(i, pev_viewmodel2, g_ViewMdl); set_pev(i, pev_weaponmodel2, g_WeapMdl); } } else{ g_NewWeapon[i] = false; } } }
#680018 zmiana modelu na koniec rundy
Napisane przez speedkill w 02.01.2015 16:08
Ciesze się, że próbujesz coś zrobić a nie czekasz na gotowca
Musiałbyś dokładnie opisać jak ten plugin ma działać, każdy żywy na koniec rundy ma mieć zmieniony model i musisz także pobrać broń gracza i wtedy ją podmienić
Musiałbyś dokładnie opisać jak ten plugin ma działać, każdy żywy na koniec rundy ma mieć zmieniony model i musisz także pobrać broń gracza i wtedy ją podmienić
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl"; new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public plugin_precache(){ precache_model(g_ViewMdl); precache_model(g_WeapMdl); } public RoundEnd(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ // Sprawdź przedtym broń gracza, model broni, etc. } } }
#680009 zmiana modelu na koniec rundy
Napisane przez speedkill w 02.01.2015 15:33
http://amxx.pl/topic/1680-eventy/-> register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") -> pętla -> http://amxx.pl/dokum...8/is_user_alive -> http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/ powodzenia
#679258 [ROZWIĄZANE] motd - a php
Napisane przez speedkill w 31.12.2014 10:51
#679031 [ROZWIĄZANE] Co oznacza przedrostek g_ i kiedy go stosujemy?
Napisane przez speedkill w 30.12.2014 14:53
#678913 Czy można zablkowoać komende /sklep gdy jest tylko 1 gracz na serverze ?
Napisane przez speedkill w 30.12.2014 08:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /sklep", "BlockCommand"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public BlockCommand(id){ if(CountPlayers() > 1){ return PLUGIN_CONTINUE; } else{ client_print(id, 3, "[ Sklep ] Za malo graczy na serwerze!"); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } stock CountPlayers(){ new g_Value; for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_connected(i)){ g_Value++; } } return g_Value; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: speedkill
- Regulamin