Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

speedkill - zdjęcie

speedkill

Rejestracja: 26.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
*****

#686279 Czy gracz patrzy na wode.

Napisane przez speedkill w 03.02.2015 22:12

A możemy zrobić tak, że sprawdzamy czy gracz jest w wodzie, a nastepnie pobieramy miejsce gdzie gracz patrzy ( http://amxx.pl/topic...trzenia-gracza/) jeżeli wartość będzie odpowiedzialna za góre / dół będzie mniejsza lub większa od iluś tam to znaczy, że patrzy w dół, niby pewności nie mamy w 100% bo może patrzeć obok, jednakże jest to łatwiejszy sposób niż traceline. :)
  • +
  • -
  • 1


#686273 [ROZWIĄZANE] Odczytanie i usuniecie linni.

Napisane przez speedkill w 03.02.2015 22:01

line - numer linii pliku, -1 oznacza zapis na końcu.
http://amxx.pl/dokum...f905/write_file
  • +
  • -
  • 1


#685654 Licznik Headshotów *Headshot Manager*

Napisane przez speedkill w 31.01.2015 10:18

1) A co jeśli gracz nie ma steam'a? Przydałby się zapis odpowiednio na nick jeżeli nie ma steam'a lub na steam id jeżeli go posiada.
2) Sprawdzanie, czy gracz jest połączony z serwerem po wpisaniu komendy nie jest potrzebne.
3) W plugin cfg pobierasz wartość cvara "amx_licznikhsdisplay", a następnie switch'a zrób z tą wartością, zamiast pobierać co chwile wartość tego cvara, chyba, że chcesz działać w czasie rzeczywistym.
4) #define PREFIX możesz zamienić na cvar, będzie to łatwiejsze niż kompilowanie pluginu w celu zmiany prefixu.
5) W DeathMsg zmienna hs jest nie potrzebna, ponieważ jest użyta tylko raz, możesz od razu sprawdzić && read_data(3).

Plugin pomysłowy, plusik :)
  • +
  • -
  • 2


#685448 [ROZWIĄZANE] Wywolywanie funkcji od godziny X do godziny Y

Napisane przez speedkill w 29.01.2015 22:37

https://forums.allie...ad.php?t=117737
https://forums.allie...ead.php?t=59474
  • +
  • -
  • 1


#685300 Run time error 10: native error (native "pev")

Napisane przez speedkill w 28.01.2015 18:53

new classname[32];
pev(ent, pev_classname, classname, 31); // 101 linia
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
->

if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
pev(ent, pev_classname, classname, 31); // 101 linia

  • +
  • -
  • 1


#683721 Top Najlepszych graczy na podstawie statystyki

Napisane przez speedkill w 19.01.2015 13:16

@MAGNET, w SQL wystarczy wykonać odpowiednie zapytanie.

http://www.w3schools...ysql_select_all
SELECT * FROM `Customers` ORDER BY `CustomerID` LIMIT 15
W pluginie wykonujesz zapytanie, później http://amxx.pl/dokum...SQL_MoreResults i do przodu ;)

http://webmade.org/k...-kurs-mysql.php
  • +
  • -
  • 4


#682779 Pytanie odnośnie dokumentacji

Napisane przez speedkill w 13.01.2015 19:35

https://sm.alliedmods.net/api/
  • +
  • -
  • 2


#681142 [ROZWIĄZANE] Kod z traceline wywołuje FATAL ERROR (shutting down): Bad entity...

Napisane przez speedkill w 06.01.2015 09:50

https://forums.allie...ead.php?t=65785
  • +
  • -
  • 2


#680785 [ROZWIĄZANE] błąd podczas kompilacji pluginu

Napisane przez speedkill w 04.01.2015 19:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Ochrona na Spawnie PL", "7.0", "Peli")
	register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
	register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate")
}
public client_disconnect(id)
{
	remove_task(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public sp_on(id)
{
	set_task(0.1, "protect", id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public protect(id)
{
	set_user_godmode(id, 1)
	
	set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0, 0.1, 0.2, 4)
	show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa 4 sekund(y)")
	
	set_task(7.0, "sp_off", id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public sp_off(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	else
	{
		set_user_godmode(id, 0)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public clcmd_fullupdate(id)
{
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 2


#680240 zmiana modelu na koniec rundy

Napisane przez speedkill w 03.01.2015 08:36

Teraz tylko zarejestruj zmianę broni gracza, sprawdzaj tam czy g_NewWeapon[id] == true i wtedy podmień model broni ;)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new g_NewWeapon[33];

new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl";
new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl";

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
	precache_model(g_ViewMdl);
	precache_model(g_WeapMdl);
}

public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i)){
			new g_PlayerWeapon = get_user_weapon(i);
			if(g_PlayerWeapon == CSW_KNIFE){
				g_NewWeapon[i] = true;
				set_pev(i, pev_viewmodel2, g_ViewMdl);
				set_pev(i, pev_weaponmodel2, g_WeapMdl);
			}
		}
		else{
			g_NewWeapon[i] = false;
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#680018 zmiana modelu na koniec rundy

Napisane przez speedkill w 02.01.2015 16:08

Ciesze się, że próbujesz coś zrobić a nie czekasz na gotowca ;)

Musiałbyś dokładnie opisać jak ten plugin ma działać, każdy żywy na koniec rundy ma mieć zmieniony model i musisz także pobrać broń gracza i wtedy ją podmienić ;)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;

new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl";
new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl";

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
	 precache_model(g_ViewMdl);
	 precache_model(g_WeapMdl);
}

public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i)){
			// Sprawdź przedtym broń gracza, model broni, etc.
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#680009 zmiana modelu na koniec rundy

Napisane przez speedkill w 02.01.2015 15:33

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/-> register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") -> pętla -> http://amxx.pl/dokum...8/is_user_alive -> http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/ powodzenia ;)
  • +
  • -
  • 2


#679258 [ROZWIĄZANE] motd - a php

Napisane przez speedkill w 31.12.2014 10:51

A czemu miałoby to nie zadziałać, najlepiej sprawdź to sobie, ale według mnie zadziała to.
  • +
  • -
  • 2


#679031 [ROZWIĄZANE] Co oznacza przedrostek g_ i kiedy go stosujemy?

Napisane przez speedkill w 30.12.2014 14:53

Nie ma takiej potrzeby, po prostu każdy programista inaczej nazywa swoje zmienne, u mnie zawsze mają przedrostek g_ ;)
  • +
  • -
  • 1


#678913 Czy można zablkowoać komende /sklep gdy jest tylko 1 gracz na serverze ?

Napisane przez speedkill w 30.12.2014 08:46

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /sklep", "BlockCommand");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public BlockCommand(id){
	if(CountPlayers() > 1){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	else{
		client_print(id, 3, "[ Sklep ] Za malo graczy na serwerze!");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock CountPlayers(){
	new g_Value;
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_connected(i)){
			g_Value++;
		}
	}
	return g_Value;
}

  • +
  • -
  • 1