Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

speedkill - zdjęcie

speedkill

Rejestracja: 26.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
*****

#678911 Zakazany Nick

Napisane przez speedkill w 30.12.2014 08:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#678859 Pokazuje co jakiś czas informacje na hud

Napisane przez speedkill w 29.12.2014 22:39

@NieWiemMamMac@, źle. set_hudmessage, na końcu masz 6.0 jest to czas podany w sekundach, zmień na 5.0 ;)
  • +
  • -
  • 1


#678858 Czy można zablkowoać komende /sklep gdy jest tylko 1 gracz na serverze ?

Napisane przez speedkill w 29.12.2014 22:36

Można także napisać mały plugin który zablokuje użycie tej komendy gdy jest 1 gracz. Wstaw ten plugin powyżej pluginu ze sklepem ( w plugins.ini ).

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /sklep", "BlockCommand");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public BlockCommand(id){
	if(CountPlayers() > 1){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	else{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock CountPlayers(){
	new g_Value;
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_connected(i)){
			g_Value++;
		}
	}
	return g_Value;
}

  • +
  • -
  • 1


#678829 [ROZWIĄZANE] Plugin na banowanie na ping nie kompiluje się

Napisane przez speedkill w 29.12.2014 21:21

#include <amxmodx>

new HIGHPING_TIME = 1  // Czas po którym osoba z wysokim pingiem jest wyrzucana.
new HIGHPING_TESTS = 1  // Ilosc sprawdzen zanim cos zrobi.

new iNumTests[33], cvar_czasbana, cvar_pingmax

public plugin_init()
{
	register_plugin("High Ping Baned PL","1.2","Mis")
	cvar_czasbana = register_cvar("hpb_czasbana","2")
	cvar_pingmax =  register_cvar("hpb_pingmax","300")
	if (HIGHPING_TIME < 2) HIGHPING_TIME = 1
	if (HIGHPING_TESTS < 2) HIGHPING_TESTS = 1
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id)
{
	remove_task(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_putinserver(id)
{
	iNumTests[id] = 0
	if (!is_user_bot(id))
	{
		new param[1]
		param[0] = id
		set_task(30.0, "showWarn", id, param, 1)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public kickPlayer(id)
{
	new czas = get_pcvar_num(cvar_czasbana)
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	new uID = get_user_userid(id)
	server_cmd("amx_ban %s #%d Lagujesz", czas, uID)
	client_cmd(id, "echo ^"[HPB] Przykro mi, masz zbyt wysoki ping. Sprobuj pozniej...^"; disconnect")
	client_print(0, print_chat, "[HPB] %s zostal wyrzucony z serwera za wysoki ping! Czas bana: %s minut", name, czas)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public checkPing(param[])
{
	new ping = get_pcvar_num(cvar_pingmax)
	new id = param[0]
	if ((get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) || (get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
	{
		remove_task(id)
		client_print(id, print_chat, "")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	new p, l
	get_user_ping(id, p, l)
	if (p > ping)
		++iNumTests[id]
	else
		if (iNumTests[id] > 0) --iNumTests[id]
	if (iNumTests[id] > HIGHPING_TESTS)
		kickPlayer(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public showWarn(param[])
{
	/*new czas = get_pcvar_num(cvar_czasbana)
	new ping = get_pcvar_num(cvar_pingmax)
	client_print(param[0], print_chat, "")*/
	set_task(float(HIGHPING_TIME), "checkPing", param[0], param, 1, "b")
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#678828 Zakazany Nick

Napisane przez speedkill w 29.12.2014 21:19

W folderze configs tworzysz plik o nazwie: NotAllowedNames.ini i wpisujesz w tym pliku niedozwolone nazwy graczy. Na przykład:
"speedkill"
"speedkill_2"
"speedkill_3"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new Array:g_NotAllowed;
new g_ArraySize;

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_cfg(){
	g_NotAllowed = ArrayCreate(64);
	
	new g_Path[128];
	formatex(g_Path[ get_configsdir(g_Path, charsmax(g_Path)) ], charsmax(g_Path), "/NotAllowedNames.ini");
	
	if(file_exists(g_Path)){
		new g_Line[64],
			g_NotAllowedNames[64],
			g_Len;
		
		for(new i = 0; read_file(g_Path, i, g_Line, charsmax(g_Line), g_Len); i++){
			if(!g_Len || !g_Line[0] || g_Line[0] == ';'){
				continue;
			}
			parse(g_Line, g_NotAllowedNames, charsmax(g_NotAllowedNames));
			ArrayPushString(g_NotAllowed, g_NotAllowedNames);
		}
	}
	else{
		set_fail_state("File NotAllowedNames.ini doesn't exist in configs/");
	}
	g_ArraySize = ArraySize(g_NotAllowed);
}

public client_authorized(id){
	CheckPlayerName(id, 0);
}

public client_infochanged(id){
	CheckPlayerName(id, 1);
}

public CheckPlayerName(id, g_Value){
	new g_UserName[64];
	
	switch(g_Value){
		case 0:{
			get_user_name(id, g_UserName, charsmax(g_UserName));
		}
		case 1:{
			get_user_info(id, "name", g_UserName, charsmax(g_UserName));
		}
	}
	
	for(new i = 0; i < g_ArraySize; i++){
		new g_Name[64];
		ArrayGetString(g_NotAllowed, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(containi(g_UserName, g_Name) >= 0){
			server_cmd("kick #%d ^"Niedozwolony nick!^"", get_user_userid(id));
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 4


#676787 Zmienienie broni "komuś"

Napisane przez speedkill w 23.12.2014 08:53

Tak, najpierw wyrzuć mu tą broń którą posiadał i daj nową ( drop, give_item, etc. )
  • +
  • -
  • 1


#675081 [ROZWIĄZANE] Natyw, pobieranie wartości z innego pluginu

Napisane przez speedkill w 14.12.2014 16:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_TempValue[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_natives(){
	register_native("set_user_costam", "SetPlayerSth", 1);
	register_native("get_user_costam", "GetPlayerSth", 1);
}

public SetPlayerSth(id, g_Value){
	g_TempValue[id] = g_Value;
}

public GetPlayerSth(id){
	return g_TempValue[id];
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

native set_user_costam(id, g_Value);
native get_user_costam(id);

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /test", "TestCmd");
	register_clcmd("say /zmien", "ChangeValue");
}

public TestCmd(id){
	new g_Value = get_user_costam(id);
	client_print(id, 3, "Cos tam ma wartosc: %d", g_Value);
}

public ChangeValue(id){
	set_user_costam(id, 100);
}

  • +
  • -
  • 1


#665429 funkcja if sprawadzanie ilości czasu i fragów ?

Napisane przez speedkill w 28.09.2014 16:28

http://amxx.pl/dokum...6/get-user-time
http://amxx.pl/dokum.../get_user_frags
  • +
  • -
  • 2


#661494 [ROZWIĄZANE] losowanie gracza - prośba o poprawe kodu

Napisane przez speedkill w 31.08.2014 21:44

Jak myślisz co się stanie jak nie będzie żadnego gracza? Chyba tłumaczyć nie muszę ;)
  • +
  • -
  • 2


#661486 [ROZWIĄZANE] losowanie gracza - prośba o poprawe kodu

Napisane przez speedkill w 31.08.2014 21:19

Losowanie jest złe, użyj tego: http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/
  • +
  • -
  • 2


#661408 [ROZWIĄZANE] Error: Undefined symbol "s" on line 120

Napisane przez speedkill w 31.08.2014 15:02

server_cmd("amx_addadmin ^"%s^" ^"%s^" ^"t^" ^"^" ", name, szHaslo);

  • +
  • -
  • 1


#660714 [ROZWIĄZANE] Szukam modelu v_potralgun tylko że na w_ i p_

Napisane przez speedkill w 28.08.2014 08:44

https://forums.allie...ad.php?t=155626
https://forums.allie...48&d=1304000601
  • +
  • -
  • 1


#660713 [ROZWIĄZANE] Logevent z Target_Bombed wykonuje się 2 razy.

Napisane przez speedkill w 28.08.2014 08:38

Nie chodziło mi o łapaniu wybuchu poprzez koniec rundy, przeczytaj jeszcze raz. Co do bugu to niestety nie wiem. ;)
  • +
  • -
  • 1


#660709 [ROZWIĄZANE] Logevent z Target_Bombed wykonuje się 2 razy.

Napisane przez speedkill w 28.08.2014 08:23

Sprawdź tym sposobem: https://forums.allie...357&postcount=2 ewentualnie dodaj zabezpieczenie, w postaci zmiennej logicznej której wartość po wybuchu bomby zmienia się na true, a na początku nowej rundy zmień jej wartość na false.
  • +
  • -
  • 1


#660631 [ROZWIĄZANE] Sockety pokazują, że plik nie istnieje, a tak nie jest

Napisane przez speedkill w 27.08.2014 21:13

https://forums.allie...ad.php?t=151401

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sockets>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

#define g_SiteName "/wersja_menu_spara.php"
#define g_HostName "szelbi.gameclan.pl"

new g_Socket;

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	new g_SendBuffer[512],
		g_ErrorMessage;
	
	g_Socket = socket_open(g_HostName, 80, SOCKET_TCP, g_ErrorMessage);
	
	switch(g_ErrorMessage){ 
		
	}
	formatex(g_SendBuffer, charsmax(g_SendBuffer), "GET %s HTTP/1.1^nHost:%s^r^n^r^n", g_SiteName, g_HostName);
	socket_send(g_Socket, g_SendBuffer, charsmax(g_SendBuffer));
	
	set_task(1.0, "SocketAnswer",.flags = "b");
}

public SocketAnswer(){
	if(socket_change(g_Socket)){ 
		new g_Data[1024];
		socket_recv(g_Socket, g_Data, charsmax(g_Data));
		
		log_amx(g_Data);
		
		socket_close(g_Socket);
		
		if(task_exists()){
			remove_task();
		}
	}
}
L 08/27/2014 - 22:10:01: [Test123.amxx] HTTP/1.1 200 OK
Date: Wed, 27 Aug 2014 20:09:58 GMT
Server: Apache
X-Powered-By: PHP/5.4.4-14+deb7u14
Vary: Accept-Encoding
Transfer-Encoding: chunked
Content-Type: text/html

5
1.0.5
0

  • +
  • -
  • 1