Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Menu broni, głosowanie


Najlepsza odpowiedź speedkill, 05.02.2015 16:37

Możesz to zrobić tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new Glos[4];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "Menu");
}

public Menu(id){
	new menu = menu_create("Jakies tam menu", "Menu_Wykonaj")
	menu_additem(menu, "AK47")
	menu_additem(menu, "M4A1")
	menu_additem(menu, "DEAGLE")
	menu_additem(menu, "KNIFE")
	
	menu_display(id, menu)
}

public Menu_Wykonaj(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	Glos[item]++;
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock CheckVoteValue(){
	new g_Value;
	
	for(new i = 0; i < sizeof(Glos); i++){
		if(Glos[i] > g_Value){
			g_Value = Glos[i];
		}
	}
	return g_Value; // <0, 3>
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:238
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.02.2015 16:02

Witam zwracam się do Was o pomoc, bo nie wiem co zrobić : )
 
/* To gdzies tam w kodzie jest .. */
enum Bronie {
	AK47, M4A1,
	DEAGLE, KNIFE
}

new Glos[Bronie]
/* ============================ */

public Menu(id){
	new Menu = menu_create("Jakies tam menu", "Menu_Wykonaj")
	menu_additem(Menu, "AK47")
	menu_additem(Menu, "M4A1")
	menu_additem(Menu, "DEAGLE")
	menu_additem(Menu, "KNIFE")
	
	menu_display(id, Menu)
}

public Menu_Wykonaj(id, Menu, item){
	if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id))
		return;
		
	switch(item){
		case 0:{
			Glos[AK47]++
		}
		case 1:{
			Glos[M4A1]++
		}
		case 2:{
			Glos[DEAGLE]++
		}
		case 3:{
			Glos[KNIFE]++
		}
	}
}
Prowizorycznie to zrobiłem, mam troche inaczej, jest sprawdzanie czy graczy wybrał opcje itp

No i teraz najważniejsze "rezultat po jakimś tam czasie"

Nie mam tutaj pomysłu ..
public Rezultat(){
	if(Glos[AK47] > Glos[M4A1] && Glos[AK47] > Glos[DEAGLE] && Glos[AK47] > Glos[KNIFE]){
	} else if(Glos[M4A1] > Glos[AK47] && Glos[M4A1] > Glos[DEAGLE] && Glos[M4A1] > Glos[KNIFE]){
	} else if()
	itd.
}
Pisanie w taki sposob, raczej sensu nie ma, pytanie moje brzmi jak można to skrócić ?

Użytkownik Petpat edytował ten post 05.02.2015 16:31

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.02.2015 16:37   Najlepsza odpowiedź

Możesz to zrobić tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new Glos[4];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "Menu");
}

public Menu(id){
	new menu = menu_create("Jakies tam menu", "Menu_Wykonaj")
	menu_additem(menu, "AK47")
	menu_additem(menu, "M4A1")
	menu_additem(menu, "DEAGLE")
	menu_additem(menu, "KNIFE")
	
	menu_display(id, menu)
}

public Menu_Wykonaj(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	Glos[item]++;
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock CheckVoteValue(){
	new g_Value;
	
	for(new i = 0; i < sizeof(Glos); i++){
		if(Glos[i] > g_Value){
			g_Value = Glos[i];
		}
	}
	return g_Value; // <0, 3>
}

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:238
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.02.2015 16:50

Rzeczywiście .. : )
Tak to jest gdy czegoś sie nie przemyśli, dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.02.2015 17:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych