Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

^Grzyboo - zdjęcie

^Grzyboo

Rejestracja: 19.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.09.2018 19:25
*****

#671864 emit_sound nie działa, czemu?

Napisane przez ^Grzyboo w 24.11.2014 21:25

Pierwszy argument to byt z którego wydobywa się dźwięk, dlatego nie wiem czy 0 może działać, spróbuj dać tutaj id gracza.

+ Ja zawsze używałem CHAN_STATIC. Nie wiem czym się różnią, ale warto sprawdzić jak nie podziała to wyżej.


  • +
  • -
  • 1


#665145 Short nade - rzucanie ganatu jak na CS:GO (PPM)

Napisane przez ^Grzyboo w 25.09.2014 17:02

opis

Jako, że ostatnio sporo pogrywam w CS:GO to wpadłem na pomysł, żeby zrobić rzut granatem taki, jaki mamy w tej oto grze.

 

Pod prawym przyciskiem myszy możemy rzucić granat, który leci dużo bliżej i można regulować szybkość z jaką wybuchnie.

 

Działa na wszystkie granaty.

 

cvary

amx_shortnade_blow "1.0" - skrócenie czasu wybuchu. 1.0 jest wartością normalną. Dając tutaj 0.5 skracamy czas wybuchu granatu o połowę. (Wartości: 0.1 - 1.0)

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#638452 symbol is assigned a value that is never used

Napisane przez ^Grzyboo w 15.05.2014 09:05

Trzeba użyć gdziekolwiek w pluginie

CzasGry

  • +
  • -
  • 1


#637167 [STOCK] Give Item w Engine

Napisane przez ^Grzyboo w 07.05.2014 20:07

A engfunc to przypadkiem nie jest fakemeta?


  • +
  • -
  • 1


#636981 [ROZWIĄZANE] Menu z listą graczy

Napisane przez ^Grzyboo w 06.05.2014 18:55

To

menu_additem(menu, name, data);  // dodajemy do menu gracza.

Zmienić na:

	new szItem[64], flags = get_user_flags(i);
	if(flags & ADMIN_LEVEL_G)
		format(szItem, 63, "[VIP] ");
	else if(flags & ADMIN_LEVEL_S)
		format(szItem, 63, "[SVIP] ");

	add(szItem, 63, name);

	menu_additem(menu, szItem, data);  // dodajemy do menu gracza.

I pytanko, co to jest za warunek dziwny?

if(!get_user_flags(i) & VIP || SVIP)

  • +
  • -
  • 1


#636978 [ROZWIĄZANE] Kilka właściwości bytu

Napisane przez ^Grzyboo w 06.05.2014 18:49

armortype - typ armora, bodajże:

brak, kevlar, kevlar+helm

 

armorvalue - ilość armora; 10, 100, 5000

 

takedamage - czy byt może otrzymywać obrażenia

 


  • +
  • -
  • 1


#636305 [ROZWIĄZANE] Jak wyłapać moment kiedy gracz jest w powietrzu?

Napisane przez ^Grzyboo w 03.05.2014 13:18

Możesz w tasku / prethinku zrobić:

if(is_user_moving(id))
	{
		if(bInvis[id])
		{
			bInvis[id] = false;
			set_rendering(...) // Ustawiasz widzialnosc
		}
	}
	else
	{
		if(!bInvis[id])
		{
			bInvis[id] = true;
			set_rendering(...) // Ustawiasz niewidzialnosc
		}
	}

Wystarczy tylko zdefiniować is_user_moving(id)

 

Może Ci pomóc to: http://amxx.pl/topic...pozycja-i-ruch/

 


  • +
  • -
  • 2


#634296 [ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo

Napisane przez ^Grzyboo w 23.04.2014 18:19

Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:

 

1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:

new bool:bInv[33];

 

Logicznie;

bInv[id] = true - podczas włączania

bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect

 

2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv

3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:

Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:

if(!ma_niewidzialnosc(id))

Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.

 

Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się :P


  • +
  • -
  • 1


#634271 [ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo

Napisane przez ^Grzyboo w 23.04.2014 17:08

1. Spawn

2. Ustawienie Glowshella (kolor wg. teamu)

 

3. Po kilku sekundach ( freezetime + 3 ) wyłącza rendering.

 

 

Jeżeli pomiędzy 2, a 3 użyłeś komendy niew_off, to oczywistym jest, że ustawi się ten render z pierwszego pluginu:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, 30)

Jeżeli przeczekasz cały czas ochrony i użyjesz niew_on / _off to będzie działać raczej normalnie.


  • +
  • -
  • 1


#634187 [ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo

Napisane przez ^Grzyboo w 23.04.2014 10:05

No i będzie się gryzł. Musisz użyć natywa / forwarda.


  • +
  • -
  • 1


#634015 [ROZWIĄZANE] Co bardziej obciąża serwer

Napisane przez ^Grzyboo w 22.04.2014 13:53

Dziwne pętle,

sporo kodu w PreThinku, server_frame, bardzo częstych taskach (np < 0.1s),

 

i to w sumie wszystko.

* Należy unikać robienia bardzo wielu rzeczy podczas pojedynczego wydarzenia. np. Top15 nVault (posortuj 3k wpisów w jednym momencie)

* O ile to możliwe unikać właśnie ww wydarzeń. Zamiast w PreThinku coś robić, warto czasem użyć 0.1s task - 10x rzadziej wykonywany jest.

 


  • +
  • -
  • 1


#633932 [ROZWIĄZANE] Działanie wywoływane u gracza po rozłączeniu się jego z serwerem

Napisane przez ^Grzyboo w 22.04.2014 09:35

server_cmd("kick #%d ^"Wyrzucony z powodu rezerwacji slotow^"", get_user_userid(id));

  • +
  • -
  • 1


#632885 [ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo

Napisane przez ^Grzyboo w 18.04.2014 13:36

(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);

Niewidzialność

(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);

Przywrócenie widzialności normalnej


  • +
  • -
  • 1


#632392 Podświetlenie entity po najechaniu?

Napisane przez ^Grzyboo w 16.04.2014 15:08

Jeśli chodzi o takie podświetlanie dla widoczne tylko, dla tego co najeżdża to łap.

Lekko musiałem zmienić kod i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new const g_sValidClass[] = "fund_wall";

new gEntAiming[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("New", "1.0", "Grzyboo");
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack", 1);
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	static body, szClass[32];
	get_user_aiming(id, gEntAiming[id], body, 1000);
	pev(gEntAiming[id], pev_classname, szClass, 31);
	
	if(!equal(szClass, g_sValidClass))
		gEntAiming[id] = 0;
}

public fwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(ent != gEntAiming[host] || !pev_valid(gEntAiming[host]))
		return;
	
	set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}

  • +
  • -
  • 1


#632123 Szukam funkcji: ile gracz posiada broni długich oraz czy gracz ma wyciągniętą...

Napisane przez ^Grzyboo w 14.04.2014 19:09

raczej && zamiast ||

 

Sprawdzasz

czy wciska R i nie ma ammo, a nie

czy wciska R lub nie ma ammo

 

+ Warto sprawdzić, czy nie istnieje już task, bo to będzie się wykonywać co klatkę gracza chyba :P


  • +
  • -
  • 1