Pierwszy argument to byt z którego wydobywa się dźwięk, dlatego nie wiem czy 0 może działać, spróbuj dać tutaj id gracza.
+ Ja zawsze używałem CHAN_STATIC. Nie wiem czym się różnią, ale warto sprawdzić jak nie podziała to wyżej.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez ^Grzyboo
w 24.11.2014 21:25
Napisane przez ^Grzyboo
w 25.09.2014 17:02
Jako, że ostatnio sporo pogrywam w CS:GO to wpadłem na pomysł, żeby zrobić rzut granatem taki, jaki mamy w tej oto grze.
Pod prawym przyciskiem myszy możemy rzucić granat, który leci dużo bliżej i można regulować szybkość z jaką wybuchnie.
Działa na wszystkie granaty.
amx_shortnade_blow "1.0" - skrócenie czasu wybuchu. 1.0 jest wartością normalną. Dając tutaj 0.5 skracamy czas wybuchu granatu o połowę. (Wartości: 0.1 - 1.0)
Napisane przez ^Grzyboo
w 15.05.2014 09:05
Napisane przez ^Grzyboo
w 07.05.2014 20:07
Napisane przez ^Grzyboo
w 06.05.2014 18:55
To
menu_additem(menu, name, data); // dodajemy do menu gracza.
Zmienić na:
new szItem[64], flags = get_user_flags(i); if(flags & ADMIN_LEVEL_G) format(szItem, 63, "[VIP] "); else if(flags & ADMIN_LEVEL_S) format(szItem, 63, "[SVIP] "); add(szItem, 63, name); menu_additem(menu, szItem, data); // dodajemy do menu gracza.
I pytanko, co to jest za warunek dziwny?
if(!get_user_flags(i) & VIP || SVIP)
Napisane przez ^Grzyboo
w 06.05.2014 18:49
Napisane przez ^Grzyboo
w 03.05.2014 13:18
Możesz w tasku / prethinku zrobić:
if(is_user_moving(id)) { if(bInvis[id]) { bInvis[id] = false; set_rendering(...) // Ustawiasz widzialnosc } } else { if(!bInvis[id]) { bInvis[id] = true; set_rendering(...) // Ustawiasz niewidzialnosc } }
Wystarczy tylko zdefiniować is_user_moving(id)
Może Ci pomóc to: http://amxx.pl/topic...pozycja-i-ruch/
Napisane przez ^Grzyboo
w 23.04.2014 18:19
Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:
1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:
new bool:bInv[33];
Logicznie;
bInv[id] = true - podczas włączania
bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect
2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv
3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:
Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:
if(!ma_niewidzialnosc(id))
Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.
Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się
Napisane przez ^Grzyboo
w 23.04.2014 17:08
1. Spawn
2. Ustawienie Glowshella (kolor wg. teamu)
3. Po kilku sekundach ( freezetime + 3 ) wyłącza rendering.
Jeżeli pomiędzy 2, a 3 użyłeś komendy niew_off, to oczywistym jest, że ustawi się ten render z pierwszego pluginu:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, 30)
Jeżeli przeczekasz cały czas ochrony i użyjesz niew_on / _off to będzie działać raczej normalnie.
Napisane przez ^Grzyboo
w 23.04.2014 10:05
Napisane przez ^Grzyboo
w 22.04.2014 13:53
Dziwne pętle,
sporo kodu w PreThinku, server_frame, bardzo częstych taskach (np < 0.1s),
i to w sumie wszystko.
* Należy unikać robienia bardzo wielu rzeczy podczas pojedynczego wydarzenia. np. Top15 nVault (posortuj 3k wpisów w jednym momencie)
* O ile to możliwe unikać właśnie ww wydarzeń. Zamiast w PreThinku coś robić, warto czasem użyć 0.1s task - 10x rzadziej wykonywany jest.
Napisane przez ^Grzyboo
w 22.04.2014 09:35
Napisane przez ^Grzyboo
w 18.04.2014 13:36
Napisane przez ^Grzyboo
w 16.04.2014 15:08
Jeśli chodzi o takie podświetlanie dla widoczne tylko, dla tego co najeżdża to łap.
Lekko musiałem zmienić kod i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> new const g_sValidClass[] = "fund_wall"; new gEntAiming[33]; public plugin_init() { register_plugin("New", "1.0", "Grzyboo"); register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack", 1); } public client_PostThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return; static body, szClass[32]; get_user_aiming(id, gEntAiming[id], body, 1000); pev(gEntAiming[id], pev_classname, szClass, 31); if(!equal(szClass, g_sValidClass)) gEntAiming[id] = 0; } public fwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(ent != gEntAiming[host] || !pev_valid(gEntAiming[host])) return; set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0); }
Napisane przez ^Grzyboo
w 14.04.2014 19:09