Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

emit_sound nie działa, czemu?


Najlepsza odpowiedź ^Grzyboo, 24.11.2014 21:25

Pierwszy argument to byt z którego wydobywa się dźwięk, dlatego nie wiem czy 0 może działać, spróbuj dać tutaj id gracza.

+ Ja zawsze używałem CHAN_STATIC. Nie wiem czym się różnią, ale warto sprawdzić jak nie podziała to wyżej.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 v139

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 24.11.2014 20:31

Cześć, zbudowałem sobie taki plugin:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Bartosz"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("dzwiek", "komenda_dzwiek");
    register_clcmd("say /dzwiek", "komenda_dzwiek");
}

public komenda_dzwiek(){
    emit_sound(0, CHAN_AUTO, "misc/smallmedkit.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public plugin_precache(){
    precache_sound("misc/smallmedkit.wav");
}


I niestety nie wydaje żadnego dźwięku po wpisaniu na czacie "/dzwiek" lub w konsoli "dzwiek". Wie ktoś dlaczego?


  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 24.11.2014 21:25   Najlepsza odpowiedź

Pierwszy argument to byt z którego wydobywa się dźwięk, dlatego nie wiem czy 0 może działać, spróbuj dać tutaj id gracza.

+ Ja zawsze używałem CHAN_STATIC. Nie wiem czym się różnią, ale warto sprawdzić jak nie podziała to wyżej.


  • +
  • -
  • 1

#3 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 24.11.2014 22:01

0 wysyła dźwięk z wszytkich graczy, nie tylko z konkretnego gracza, na które wskazuje id.

Zamieniłem tak jak mi poradziłeś i... działa! Dzięki. Zmieniłem tylko dźwięk, mianowicie jego nazwę i lokację. Mój kod:

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("dzwiek", "komenda_dzwiek");
	register_clcmd("say /dzwiek", "komenda_dzwiek");
}

public komenda_dzwiek(id){
	emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/mktoasty.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public plugin_precache(){
	precache_sound("misc/mktoasty.wav");
}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych