Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podświetlenie entity po najechaniu?


Najlepsza odpowiedź GeDox, 16.04.2014 18:44

Właściwie to ten kawałek kodu już mam, chodziło mi o taką poświatę na dany kolor;) Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 16.04.2014 14:31

Witam. Mam do Was pytanie - jak podświetlić byt (o danym classname) po najechaniu na niego celownikiem? :)


  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 16.04.2014 15:08

Jeśli chodzi o takie podświetlanie dla widoczne tylko, dla tego co najeżdża to łap.

Lekko musiałem zmienić kod i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new const g_sValidClass[] = "fund_wall";

new gEntAiming[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("New", "1.0", "Grzyboo");
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack", 1);
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	static body, szClass[32];
	get_user_aiming(id, gEntAiming[id], body, 1000);
	pev(gEntAiming[id], pev_classname, szClass, 31);
	
	if(!equal(szClass, g_sValidClass))
		gEntAiming[id] = 0;
}

public fwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(ent != gEntAiming[host] || !pev_valid(gEntAiming[host]))
		return;
	
	set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2014 15:09

  • +
  • -
  • 1

#3 GeDox

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 16.04.2014 18:44   Najlepsza odpowiedź

Właściwie to ten kawałek kodu już mam, chodziło mi o taką poświatę na dany kolor;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych