Witam. Mam do Was pytanie - jak podświetlić byt (o danym classname) po najechaniu na niego celownikiem?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podświetlenie entity po najechaniu?
Temat rozp. GeDox, 16.04.2014 14:31
Najlepsza odpowiedź GeDox, 16.04.2014 18:44
Właściwie to ten kawałek kodu już mam, chodziło mi o taką poświatę na dany kolor;) Przejdź do postu
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.04.2014 14:31
#2
Napisano 16.04.2014 15:08
Jeśli chodzi o takie podświetlanie dla widoczne tylko, dla tego co najeżdża to łap.
Lekko musiałem zmienić kod i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> new const g_sValidClass[] = "fund_wall"; new gEntAiming[33]; public plugin_init() { register_plugin("New", "1.0", "Grzyboo"); register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack", 1); } public client_PostThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return; static body, szClass[32]; get_user_aiming(id, gEntAiming[id], body, 1000); pev(gEntAiming[id], pev_classname, szClass, 31); if(!equal(szClass, g_sValidClass)) gEntAiming[id] = 0; } public fwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(ent != gEntAiming[host] || !pev_valid(gEntAiming[host])) return; set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0); }
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2014 15:09
#3
Napisano 16.04.2014 18:44 Najlepsza odpowiedź
Właściwie to ten kawałek kodu już mam, chodziło mi o taką poświatę na dany kolor;)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych