Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szymek^
Rejestracja: 17.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2015 14:48
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 187
- Odwiedzin: 5 478
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Maj 13, 1997
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Tczew
Kontakt
#323930 [ROZWIĄZANE] Zapis perków na inną mape.
Napisane przez Szymek^ w 19.11.2011 19:25
nazwa_perku[id] = cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id))
wartosc_perku[id] = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku[id]) // Nie wiem co tu wpisac
wytrzymalosc_perku[id] = cod_get_perk_durability(id) // Chyba
Spróbuj tak.
wartosc_perku[id] = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku[id]) // Nie wiem co tu wpisac
wytrzymalosc_perku[id] = cod_get_perk_durability(id) // Chyba
Spróbuj tak.
#319628 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )
Napisane przez Szymek^ w 09.11.2011 05:53
Też to zauważyłem u siebie to poprawiłem.
W public UstawNowaKlase(id) zamiast
I będzie w porządku.
W public UstawNowaKlase(id) zamiast
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);daj:
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
I będzie w porządku.
#319259 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )
Napisane przez Szymek^ w 08.11.2011 06:36
Witam. Nie widziałem tuta jak zrobić wytrzymałość 2 perków po wgraniu modyfikacji cypisa z tego tematu:
A więc zaczynamy.
i zamieniamy na:
W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/
A więc zaczynamy.
- Otwieramy plik naszego CodMod'a.
- Szukamy:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33],
- Dodajemy za:
wytrzymalosc_perku[2][33];
- W SmiercGraczaPost dodajemy za:
if(!perk_gracza[0][attacker])
to:
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
if(perk_gracza[0][id])
{
wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
}
if(perk_gracza[1][id])
{
wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
} - Szukamy w public UstawNowaKlase(id)
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
i zamieniamy na:
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
- W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodajemy:
wytrzymalosc_perku[0][id] = 0;
wytrzymalosc_perku[1][id] = 0; - W public PokazInformacje(id) do hudów dodajemy naszą wytrzymałość:
^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]
i na końcu tej linii:, wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]
Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target. - W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) za:
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
dodajemy:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
#314412 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić dodawanie "Odznak" w innym pluginie?
Napisane przez Szymek^ w 28.10.2011 14:56
#314392 perk helm
Napisane przez Szymek^ w 28.10.2011 14:30
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Twardy Baniak";
new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_perk[iHit])
return FMRES_IGNORED;
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
return FMRES_IGNORED;
}
#313722 Klasa Inżynier
Napisane przez Szymek^ w 26.10.2011 18:38
#279437 Klasa inżynier
Napisane przez Szymek^ w 07.08.2011 20:07
Nie jestem pewien ale zmień :
na:
w
zmień ma_dzialko[id] = true;
na:
w
zmień na:
i zamiast:
wklej:
new bool:ma_dzialko[33];
na:
new ilosc_dzial[33];
w
public DajNoweDzialko(id)
zmień ma_dzialko[id] = true;
na:
ilosc_dzial[id] = 1;
w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)
if(ma_klase[id])
zmień na:
if(ilosc_dzial[id] > 0)
i zamiast:
ma_dzialo[id] = false;
wklej:
client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")
#279405 Klasa inżynier
Napisane przez Szymek^ w 07.08.2011 19:10
Bo DarkGL edytowałem moją składankę. w public plugin_init() dodaj
I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
#278302 Klasa inżynier
Napisane przez Szymek^ w 05.08.2011 19:05
Zaraz postaram się skleić ją.
Łapcie AMXX
Łapcie AMXX
Załączone pliki
-
codclass_inzynier.amxx 23,17 KB 20 Ilość pobrań
#278225 Klasa Premium
Napisane przez Szymek^ w 05.08.2011 17:00
Pliki sma. się kompiluje.
Załączone pliki
-
codclass_Zamachowiec.sma 1,32 KB 37 Ilość pobrań
codclass_Zamachowiec.amxx -
codclass_Zamachowiec.amxx 4,72 KB 10 Ilość pobrań
#277384 Klasa Rambo
Napisane przez Szymek^ w 04.08.2011 08:18
Proszę, nie zapominaj nigdy o ";" przy ostatniej broni. Aha i nie potrzebnie 2 razy zarejestrowałeś event DeathMsg.
Załączone pliki
-
codclass_rambo.sma 5,76 KB 100 Ilość pobrań
codclass_rambo.amxx
#273201 Błąd przy kompilacji PROSZĘ O POMOC
Napisane przez Szymek^ w 24.07.2011 10:48
#273136 Jak dodać ...
Napisane przez Szymek^ w 23.07.2011 22:46
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Szymek^
- Regulamin