Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szymek^ - zdjęcie

Szymek^

Rejestracja: 17.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2015 14:48
-----

#323930 [ROZWIĄZANE] Zapis perków na inną mape.

Napisane przez Szymek^ w 19.11.2011 19:25

nazwa_perku[id] = cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id))
wartosc_perku[id] = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku[id]) // Nie wiem co tu wpisac
wytrzymalosc_perku[id] = cod_get_perk_durability(id) // Chyba

Spróbuj tak.
  • +
  • -
  • 1


#319628 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )

Napisane przez Szymek^ w 09.11.2011 05:53

Też to zauważyłem u siebie to poprawiłem.
W public UstawNowaKlase(id) zamiast
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
daj:

if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);


I będzie w porządku.
  • +
  • -
  • 1


#319259 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )

Napisane przez Szymek^ w 08.11.2011 06:36

Witam. Nie widziałem tuta jak zrobić wytrzymałość 2 perków po wgraniu modyfikacji cypisa z tego tematu:
http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/


A więc zaczynamy.
  • Otwieramy plik naszego CodMod'a.
  • Szukamy:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33],
  • Dodajemy za:
    wytrzymalosc_perku[2][33];
    
  • W SmiercGraczaPost dodajemy za:
    if(!perk_gracza[0][attacker])
    UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
    else if(!perk_gracza[1][attacker])
    UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
    to:

    if(perk_gracza[0][id])
    {
    wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
    if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
    UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
    }
    if(perk_gracza[1][id])
    {
    wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
    if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
    UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
    }
  • Szukamy w public UstawNowaKlase(id)
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);

i zamieniamy na:
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
  • W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodajemy:
    wytrzymalosc_perku[0][id] = 0;
    wytrzymalosc_perku[1][id] = 0;
  • W public PokazInformacje(id) do hudów dodajemy naszą wytrzymałość:
    ^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]
    
    i na końcu tej linii:
    , wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]
    
    Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target.
  • W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) za:
    wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
    
    dodajemy:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;


W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
  • +
  • -
  • 14


#314412 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić dodawanie "Odznak" w innym pluginie?

Napisane przez Szymek^ w 28.10.2011 14:56

Jak widzisz kod pluginu został usunięty z powodu naruszenia regulaminu. Wstaw go w załączniku.
  • +
  • -
  • 1


#314392 perk helm

Napisane przez Szymek^ w 28.10.2011 14:30




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Twardy Baniak";
new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}


public cod_perk_enabled(id, wartosc)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;

if(!ma_perk[iHit])
return FMRES_IGNORED;

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

return FMRES_IGNORED;
}



  • +
  • -
  • 2


#313722 Klasa Inżynier

Napisane przez Szymek^ w 26.10.2011 18:38

Zastąp liczbą 32.
  • +
  • -
  • 1


#279437 Klasa inżynier

Napisane przez Szymek^ w 07.08.2011 20:07

Nie jestem pewien ale zmień :

new bool:ma_dzialko[33];


na:

new ilosc_dzial[33];



w
public DajNoweDzialko(id)


zmień ma_dzialko[id] = true;

na:


ilosc_dzial[id] = 1;



w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)


if(ma_klase[id])


zmień na:

if(ilosc_dzial[id] > 0)


i zamiast:

ma_dzialo[id] = false;


wklej:

client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")


  • +
  • -
  • 1


#279405 Klasa inżynier

Napisane przez Szymek^ w 07.08.2011 19:10

Bo DarkGL edytowałem moją składankę. w public plugin_init() dodaj

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");



I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.

Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.

Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?


engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
  • +
  • -
  • 3


#278302 Klasa inżynier

Napisane przez Szymek^ w 05.08.2011 19:05

Zaraz postaram się skleić ją.

Łapcie AMXX

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#278225 Klasa Premium

Napisane przez Szymek^ w 05.08.2011 17:00

Pliki sma. się kompiluje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#277384 Klasa Rambo

Napisane przez Szymek^ w 04.08.2011 08:18

Proszę, nie zapominaj nigdy o ";" przy ostatniej broni. Aha i nie potrzebnie 2 razy zarejestrowałeś event DeathMsg.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#273201 Błąd przy kompilacji PROSZĘ O POMOC

Napisane przez Szymek^ w 24.07.2011 10:48

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#273136 Jak dodać ...

Napisane przez Szymek^ w 23.07.2011 22:46

w public Odrodzenie(id)

daj

if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
cs_set_user_model(id, "model");

a w public plugin_precache()

daj

precache_model("models/player/model/model.mdl");
  • +
  • -
  • 2