Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak dodać ...

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 22.07.2011 11:21

Witam - mam kilka pytań , a konkretnie konkrety :

Jak przypisać konkretnej klasie :
a) niewidzialność
B) odporność na flasha
c) inny model

I czy da się zgrać samemedlae (złoto , srebro i brąz ) na koniec rundy ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.07.2011 11:29

Co do medali jest plugin ;] BF2 Medals, poszukaj.

A model po prostu musi pobrać w plugin_precache a potem przy odrodzeniu (?) np

cs_set_user_model(id, "model");

A plugin_precache:

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/model/model.mdl")
}

To jest oczywiście z mojego DR VIPA (Teraz już SR)

P.S. Widzę, że klan z ciechanowa, mam tam 20km ;]

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 22.07.2011 11:32

  • +
  • -
  • 1

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 22.07.2011 11:37

Ok , ok , tylko gdzie to dodać tak mniej więcej , miedzy czym a czym ?

A rozejrzałem się , za tym BF2 medals to są jedynie same wyświetlające 3 najlepszych graczy , ale chyba to powinno chłopakom wystarczyć :D

<ciach>
@EDIT :

Sory , ale gdzie jest te plugin_precache ?

Użytkownik Knopers edytował ten post 22.07.2011 11:48
Takie rzeczy to nie tutaj

  • +
  • -
  • -1

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.07.2011 19:58

Znajdź CTRL+F jak nei ma to sam robisz, a ta funkcja set_user_model w jakims evencie do odrodzenia
  • +
  • -
  • 1

#5 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 22.07.2011 20:58

Niewidzialność dajesz klasie w tym miejscu co dajesz im poszczególne bronie, musisz dodać:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);

żeby uniknąć bugu że po zmianie klasy nadal jest niewidoczna musisz wkleić

PRZED TYM:
switch(klasa_gracza[id])

TO:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);




Jeśli chodzi o dodawanie exp. w medalach na koniec mapy dla 3 pierwszych osób to dodajesz na końcu pluginu:

public exp(){
        new exp[3]={
                400,
                200,
                100
        }
        new fragi;
        new omijamy[3];
        for(new j=0;j<3;j++){
                for(new i=1;i<33;i++){
                        if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1]){
                                continue;
                        }
                        if(fragi < get_user_frags(i)){
                                fragi = get_user_frags(i);
                                omijamy[j] = i;
                        }
                }
                fragi = 0;
                new name[64];
                get_user_name(omijamy[j],name,63);
                ColorChat(0,GREEN,"%s ZDOBYL %d MIEJSCE + %d EXP",name,j+1,exp[j]);
                doswiadczenie_gracza[omijamy[j]] += exp[j];
        }
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 23.07.2011 19:18

Co do medali jest plugin ;] BF2 Medals, poszukaj.

A model po prostu musi pobrać w plugin_precache a potem przy odrodzeniu (?) np

cs_set_user_model(id, "model");

A plugin_precache:

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/model/model.mdl")
}

To jest oczywiście z mojego DR VIPA (Teraz już SR)

P.S. Widzę, że klan z ciechanowa, mam tam 20km ;]



Tam w tych kodach nic nie zmieniać , czy tam gdzie model zastąpić nazwą modelu ?

EDIT - ogarnąłem te zmianę modelu , ale jak to zrobić aby nastąpiła zmiana modelu tylko dla konkretnej klasy lub admina ? Ale raczej wolałbym pod falgę admina jak to zrobić ?

A i wie ktoś może z was jak zrobić tzw. zamrożenie rywala ?

A przedeszwystkim THX - wszystko działa to co powyżej napisane

Użytkownik SAS edytował ten post 23.07.2011 19:31

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#7 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 23.07.2011 19:30

Tam dajesz ścieżkę i nazwę do twojego modelu, który wrzuciłeś na serwer do folderu models...

Tylko mam pytanie...
Czy podmiana modeli nie będzie kolidować z funkcja ZmienUbranie(id) ?

Np. klasa szpiega w tym wypadku jak będzie wyglądać?

I druga kwestia, jeśli chciałbym tylko 1 konkretnej klasie dać inny model to jak mam to zrobić. Mam klasę ADMIN
i chciałbym jej dać model postaci "ADMIN" (widziałem takie na serwerach innych)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 23.07.2011 19:44

No dokładnie - a ta opcja sprawdzałem nie przeszkadza tej zmien ubranie / szpieg to szpieg xD

bf2Medals.sma(120) : warning 217: loose indentation
bf2Medals.sma(123) : error 017: undefined symbol "ColorChat"
bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect
bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect
bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect
bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect
bf2Medals.sma(123) : error 001: expected token: ";", but found ")"
bf2Medals.sma(123) : error 029: invalid expression, assumed zero
bf2Medals.sma(123) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

To wyświetla się podczas kompilacj tych medali z exp

Użytkownik SAS edytował ten post 23.07.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#9 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 23.07.2011 20:23

Ale to nie do bf2medals jest :P
Ten plugin wywal bo nie jest ci do niczego potrzebny...

A to dodajesz na końcu QTM_CodMod.sma:

public exp(){
        new exp[3]={
                400,
                200,
                100
        }
        new fragi;
        new omijamy[3];
        for(new j=0;j<3;j++){
                for(new i=1;i<33;i++){
                        if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1]){
                                continue;
                        }
                        if(fragi < get_user_frags(i)){
                                fragi = get_user_frags(i);
                                omijamy[j] = i;
                        }
                }
                fragi = 0;
                new name[64];
                get_user_name(omijamy[j],name,63);
                ColorChat(0,GREEN,"%s ZDOBYL %d MIEJSCE + %d EXP",name,j+1,exp[j]);
                doswiadczenie_gracza[omijamy[j]] += exp[j];
        }
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#10 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 23.07.2011 20:43

aha , dobra - a może już wiecie mniej więcej jak sprecyzować model do konkretnej klasy lub flagi ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#11 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 23.07.2011 22:46

w public Odrodzenie(id)

daj

if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
cs_set_user_model(id, "model");

a w public plugin_precache()

daj

precache_model("models/player/model/model.mdl");
  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych