nagrane ponieważ wielu twierdziło że to fake

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez DarkGL
w 17.03.2013 18:56
Napisane przez DarkGL
w 24.01.2012 04:47
#define RELOAD_RATIO 0.5
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Reload Speed" #define AUTHOR "ConnorMcLeod" #define VERSION "0.2.0" #define RELOAD_RATIO 0.5 const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4)) const SHOTGUNS_BS = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014)) // weapons offsets const m_pPlayer = 41 const m_iId = 43 const m_flTimeWeaponIdle = 48 const m_fInReload = 54 const m_flNextAttack = 83 stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = { 0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55, 0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50, 2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30, 2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70, 0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00, 2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40 } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new szWeapon[17] for(new i=1; i<=CSW_P90; i++) { if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) ) { if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) ) { RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1) } } } } public Weapon_Reload_Post(iEnt) { if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) ) { new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4) new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5) set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4) } }
Napisane przez DarkGL
w 07.12.2012 20:22
#define HUD_TEXT "" #define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy" #define MAX_LEN_NAME 128 #define MAX_LEN_DESC 256 #define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64 #define MAX_LEN_FRACTION 128 #define MAX 32 #define MAX_LEVEL 200 #define MAX_SKILL 100 #define BASE_SPEED 250.0 #define TASK_DEATH 100 #define TASK_RENDER 200 #define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl" #define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife" #define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse" #define XBOW_ARROW "xbow_arrow" #define TIME_HUD 1.0 #define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod" #define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY #define HELP_TASK_ID 91321 #define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to
#define BOTY //#define DEBUG #define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"#define BOTY
#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod
//sql diablo_host host diablo_user user diablo_pass pass diablo_db db //typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie diablo_save_type 3 //sredni level dla nowego gracza diablo_avg 1 //ustawienia maga flashlight_custom 1 flashlight_drain 1.0 flashlight_charge 0.5 flashlight_radius 8 flashlight_decay 90 //minimalna ilosc graczy aby dostawac exp diablo_player_num 2 //ilosc dmg aby dostac 1 exp'a diablo_dmg_exp 20 //xpbonus diablo_xpbonus 5 /xpbonus2 diablo_xpbonus2 100 //ustawienia nekromanty czas odradzania diablo_revival_time 3 //hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego ) diablo_revival_health 25 //minimalny dystans od zwlok diablo_revival_distance 70.0 //szybkosc rzuconego noza diablo_knife_speed 1000 //dmg zadawane przez rzucony noz diablo_knife 80.0 //dmg strzaly z kuszy diablo_arrow 120.0 //mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg diablo_arrow_multi 2.0 //szybkosc strzaly z kuszy diablo_arrow_speed 1500 //ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu diablo_durability 10 //koszt expa w rune diablo_exp_price 14500 //koszt losowego przedmiotu w rune diablo_random_price 9000 //koszt ulepszenia w rune diablo_upgrade_price 5000 //koszt w /daj diablo_price_daj 5000 //event on/off diablo_event 1 //ilosc wymaganych dropow diablo_drop_need 100 //hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy ) diablo_diablo_hp 1000 //ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo diablo_event_exp 10000 //kamera przy diablo 1 - widok zza plecow diablo_camera 1 //ilosc punktow do rozdania za lvl diablo_points 2 //ile hp za jeden punkt sily diablo_strength_power 2 //ile reduckji za jeden punkt zrecznosci diablo_reduce_power 0.03 //Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod ) diablo_hud_mode 1Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg
Napisane przez DarkGL
w 24.04.2013 12:39
0 HP Bug
Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)
W przeciwieństwie do poprzednika działa na wszystkich modach i ze wszystkimi pluginami.
http://darkgl.amxx.p...4/0-hp-bug-new/
Wymagania:
Instalacja:
Testowane na najnowszej wersji steam ( binarki 5999 ) + orpheu v2.5.1
0_hp_bug_new.sma 1,67 KB 1012 Ilość pobrań
0_hp_bug_new.amxx
configs.rar 719 bajtów 1139 Ilość pobrań
Napisane przez DarkGL
w 16.03.2012 20:05
Napisane przez DarkGL
w 09.06.2013 02:38
#define foreach(%1,%2) for( new iCurrentElement = 0 , %2 = %1[ 0 ]; iCurrentElement < sizeof %1 ; iCurrentElement++ , %2 = iCurrentElement < sizeof %1 ? %1[ iCurrentElement ] : 0 ) #define forrange4(%1,%2,%3,%4) for( new %1 = %2; %1 < %3 ; %1 += %4 ) #define forrange3(%1,%2,%3) for( new %1 = %2; %1 < %3 ; %1 += 1 ) #define forrange2(%1,%2) for( new %1 = 0; %1 < %2 ; %1 += 1 )
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" #define foreach(%1,%2) for( new iCurrentElement = 0 , %2 = %1[ 0 ]; iCurrentElement < sizeof %1 ; iCurrentElement++ , %2 = iCurrentElement < sizeof %1 ? %1[ iCurrentElement ] : 0 ) #define forrange4(%1,%2,%3,%4) for( new %1 = %2; %1 < %3 ; %1 += %4 ) #define forrange3(%1,%2,%3) for( new %1 = %2; %1 < %3 ; %1 += 1 ) #define forrange2(%1,%2) for( new %1 = 0; %1 < %2 ; %1 += 1 ) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new testArray[] = { 1 , 2 , 3 , 4 }; foreach( testArray , value ){ log_amx( "each %d" , value ); } log_amx( "Range 1" ); forrange2( value , 5 ){ log_amx( "range1 %d" , value ); } log_amx( "Range 2" ); forrange3( value , 1 , 5 ){ log_amx( "range2 %d" , value ); } log_amx( "Range 3" ); forrange4( value , 0 , 100 , 10 ){ log_amx( "range3 %d" , value ); } }
[testFor.amxx] each 1 [testFor.amxx] each 2 [testFor.amxx] each 3 [testFor.amxx] each 4 [testFor.amxx] Range 1 [testFor.amxx] range1 0 [testFor.amxx] range1 1 [testFor.amxx] range1 2 [testFor.amxx] range1 3 [testFor.amxx] range1 4 [testFor.amxx] Range 2 [testFor.amxx] range2 1 [testFor.amxx] range2 2 [testFor.amxx] range2 3 [testFor.amxx] range2 4 [testFor.amxx] Range 3 [testFor.amxx] range3 0 [testFor.amxx] range3 10 [testFor.amxx] range3 20 [testFor.amxx] range3 30 [testFor.amxx] range3 40 [testFor.amxx] range3 50 [testFor.amxx] range3 60 [testFor.amxx] range3 70 [testFor.amxx] range3 80 [testFor.amxx] range3 90
jak widać najlepiej zastosowac tu funkcje forrange3po elementach tablicy czy wszystkich graczach
forrange( currentPlayerID , 1 , 33 )( zamiast stałej 33 można też wstawić pobieranie ilości slotów )
Napisane przez Pan PrO
w 04.11.2012 19:53
new bool:freezetime = true;dodajemy
new odpornosc_gracza[33];
register_native("cod_get_user_odpornosc", "SprawdzOdpornosc", 1);
register_native("cod_set_user_odpornosc", "UstawOdpornosc", 1);
odpornosc_gracza[id] = 0;
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
{
if(!odpornosc_gracza[ofiara])
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
}
public UstawOdpornosc(id, wartosc)
odpornosc_gracza[id] = wartosc;
public SprawdzOdpornosc(id)
return odpornosc_gracza[id];
cod_set_user_odpornosc(id, 1);
cod_set_user_odpornosc(id, 0);
Napisane przez
Gość
w 24.05.2012 22:38
amxmodx
fakemeta
engine
sqlx
Baza danych SQL
Serwer z obsługą PHP*
*opcjonalnie dla statystyk online
// CVARy ogólne
amx_dr_rangi_speed 290 // minimalna prędkość wykonywanych skoków Bunny Hopem liczonych do rankingu
amx_dr_rangi_team 2 // drużyna, której Bunny Hop jest liczony (0 - wszyskie, 1 - tylko Terro, 2 - tylko CT, 3 - żadna)
amx_dr_rangi_show_best 1 // [0|1] czy pokazywać (1) najlepszego skoczka na serwerze, czy nie (0)
amx_dr_rangi_prefiks "[Deathrun_Rangi]" // prefiks pokazywany w informacjach na sayu
// CVARy jako dane do bazy danych, w której przechowujemy statystyki
amx_dr_rangi_host "localhost" // adres do bazy danych
amx_dr_rangi_user "root" // użytkownik bazy danych
amx_dr_rangi_pass "root" // hasło do bazy danych
amx_dr_rangi_db "db" // nazwa bazy danych
dr_rangi_new_lvl(id) // Wbicie nowej rangi
dr_rangi_best_player(id) // Index gracz który ma najwięcej skoków ( warunek musi być on połączony ). Wywołanie co rundę.
get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza
get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza
v. 1 N Wersja inicjalizacyjna v. 1.1 $ Poprawiono obsługę błędów $ Poprawiono numerację paginacji v. 1.2 + Dodanie numeracji miejsc $ Poprawiono algorytm sortowania $ Zoptymalizowano kod $ Zmniejszono liczbę zapytań do bazy danych + Dodano informację o liczbie wpisów w bazie danych v. 1.2.1 ! Aktualizacja krytyczna $ Zoptymalizowano kod $ Dodano zabezpieczenie cvarów (FCVAR_PROCETED)
Napisane przez
Gość
w 30.06.2012 18:10
dkoncowka(ile, czlon[], zero[], jeden[], dwa[]);
fkoncowka(Float:ile, czlon[], zero[], pol[], jeden[], dwa[]);
if(is_user_alive(id)){
new hp=get_user_health(id);
client_print(id,print_chat,"Masz %d %s zycia", hp, dkoncowka(hp, "punkt", "ow", "", "y"));
}
if(is_user_connected(id)){
new frags=get_user_frags(id);
if(frags)
client_print(id,print_chat,"Zdobyles %d %s", frags, dkoncowka(frags, "frag", "ow", "a", "i"));
else
client_print(id,print_chat,"Nie zdobyles jeszcze zadnego fraga");
}
stock dkoncowka(ile, czlon[], zero[], jeden[], dwa[]){
new str[1024];
ile=abs(ile);
if(ile==1){
format(str,1023,"%s%s",czlon,jeden);
return str;
}
if((ile%10==2 || ile%10==3 || ile%10==4) && (!(ile%100==12 || ile%100==13 || ile%100==14))){
format(str,1023,"%s%s",czlon,dwa);
return str;
}
format(str,1023,"%s%s",czlon,zero);
return str;
}
stock fkoncowka(Float:ile, czlon[], zero[], pol[], jeden[], dwa[]){
new str[1024];
ile=floatabs(ile);
if(ile==1.0){
format(str,1023,"%s%s",czlon,jeden);
return str;
}
if(ile!=floatround(ile)){
format(str,1023,"%s%s",czlon,pol);
return str;
}
new num=floatround(ile);
if((num%10==2 || num%10==3 || num%10==4) && (!(num%100==12 || num%100==13 || num%100==14))){
format(str,1023,"%s%s",czlon,dwa);
return str;
}
format(str,1023,"%s%s",czlon,zero);
return str;
}
#include <koncowka>
Napisane przez
Gość
w 07.07.2012 12:07
amxmodx amxmisc hamsandwich csx
ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo
ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym
ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę
ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby
ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby
ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby
ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby
ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby
ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika
ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika
ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych
ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów
ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się
v. 1.0 07.07.12 N Wydanie pluginu v. 1.1 12.07.12 + { Dodanie cvaru ngm_tk_pts, ktory dodaje negatywne punkty za TK Dodanie wersji kompatybilnej z pluginami, pozwalajacymi dokonczyc runde na koniec czasu }
Napisane przez
Gość
w 10.07.2012 15:08
Napisane przez
Gość
w 06.08.2012 21:27
Napisane przez
Gość
w 10.08.2012 03:20
#include <amxmodx>Stąd zalecam wysyłać parametry jako tablicę, wraz z podaniem jej wielkości, by zapobiec niespodziewanym crashom serwera bez errorlogów.
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define TASK_YEAR 2012
#define TASK_FB 1337
#define TASK_HE 1991
#define TASK_SG 1111
public plugin_init(){
register_plugin("Bad task example", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1);
set_task(100.0,"gracz_roku",TASK_YEAR);
}
public ham_spawn(id){
if(is_user_alive(id)){
set_task(5.0,"fb",id+TASK_FB,_,_,"b");
set_task(10.0,"he",id+TASK_HE,_,_,"b");
set_task(20.0,"sg",id+TASK_SG,_,_,"b");
}
}
public gracz_roku(){
client_print(0,print_chat,"Graczem roku zostal Haxi0r! Gratulacje!");
}
public fb(id){
id-=TASK_FB;
if(is_user_alive(id)){
give_item(id,"item_flashbang");
} else {
remove_task(id+TASK_FB);
}
}
public he(id){
id-=TASK_HE;
if(is_user_alive(id)){
give_item(id,"item_hegrenade");
} else {
remove_task(id+TASK_HE);
}
}
public sg(id){
id-=TASK_SG;
if(is_user_alive(id)){
give_item(id,"item_smokegrenade");
} else {
remove_task(id+TASK_SG);
}
}
if(equal(nazwa_mapy,"de_dust2"))
Napisane przez
Gość
w 26.07.2012 15:03
vip_hp 10 // <liczba dodawanego zycia na poczatku kazdej rundy> vip_he 1 // <liczba dodawanych granatow HE na poczatku kazdej rundy> vip_fb 0 // <liczba dodawanych Flashy na poczatku kazdej rundy> vip_sg 0 // <liczba dodawanych Smoke Grenadow na poczatku kazdej rundy> vip_defuse_kit 0 // czy dawac defuse kit na poczatku kazdej rundy <0|1> vip_armor 50 // <liczba dodawanych punktow kamizelki na poczatku kazdej rundy> vip_speed 150 // <liczba dodawanych punktow szybkosci> vip_money 1000 // <liczba dodawanych dolarow na poczatku kazdej rundy> vip_skoki 3 // <liczba mozliwych do wykonania skokow w powietrzu> vip_napis 1 // czy w tabeli punktow ma widniec VIP przy nicku <0|1> vip_girl_model_ct 1 // czy ustawiac model dla kobiety CT <0|1> vip_girl_model_tt 1 // czy ustawiac model dla kobiety TT <0|1> vip_admin_model_ct 1 // czy ustawiac model dla Admina CT <0|1> vip_admin_model_tt 1 // czy ustawiac model dla Admina TT <0|1> vip_vip_model_ct 1 // czy ustawiac model dla VIPa CT <0|1> vip_vip_model_tt 1 // czy ustawiac model dla VIPa TT <0|1> vip_vip_flag t // <flaga vipa|""> vip_girl_flag p // <flaga dziewczyny|""> vip_admin_flag d // <flaga admina|""> vip_recharge 1 // czy dawac pelen magazynek za zabicie wroga <0|1> vip_add_money 200 // <liczba dodatkowych pieniedzy za zwykle zabicie> vip_add_hs_money 700 // <liczba dodatkowych pieniedzy za zabicie HeadShotem> vip_money_limit 16000 // <limit pieniedzy> vip_add_frags 0 // <liczba dodatkowych fragow za zwykle zabicie> vip_add_hs_frags 0 // <liczba dodatkowych fragow za zabicie HeadShotem> vip_add_hp 10 // <liczba dodatkowych punktow zycia za zwykle zabicie> vip_add_hs_hp 30 // <liczba dodatkowych punktow zycia za zabicie HeadShotem> vip_hp_limit 255 // <limit punktow zycia> vip_armor_limit 511 // <limit punktow kamizelki> vip_screen_flash 1 // czy wyswietlac zielone migniecie na poczatku rundy <0|1> vip_powitanie_txt 1 // czy wyswietlac powitanie vipa na serwerze <0|1> vip_powitanie_wav 1 // czy witac vipow emisja pliku wav <0|1> vip_deagle 0 // ilosc magazynkow amunicji w deaglu <0|1-6> vip_fiveseven 0 // ilosc magazynkow amunicji w fiveseven <0|1-6> vip_m4 0 // ilosc magazynkow amunicji w m4a1 <0|1-4> vip_ak 0 // ilosc magazynkow amunicji w ak47 <0|1-4> vip_awp 0 // ilosc magazynkow amunicji w awp <0|1-4> vip_krowa 0 // ilosc magazynkow amunicji w m249 <0|1-3> vip_shotgun 0 // ilosc magazynkow amunicji w xm1014 <0|1-6> vip_online_info 1 // czy pokazywac liste vipow online <0|1> vip_info // <nazwa pliku TXT z informacja o VIPie w formacie HTML|"">
amxmodx cstrike engine fakemeta_util fun hamsandwich colorchat
Zostało jeszcze 49Tak, zróbcie jeszcze 50 vipów...
Napisane przez
Gość
w 05.09.2012 19:14