Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hleb - zdjęcie

Hleb

Rejestracja: 17.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2017 11:14
*****

#618659 Bug 200hp Bf2

Napisane przez Hleb w 21.02.2014 11:32

musisz usunąć plugin lastmanbets.amxx

 

Ten plugin powoduje, że w przypadku dobrego obstawienia gracza (tzn, dostaniesz więcej niż 16000$), dostaniesz extra życia, extra zdrowia i extra kamizelkę.

Extra życia, tzn jak zginiesz, to momentalnie się odrodzisz.

Extra zdrowia, tzn masz dodatkowe 100 hp (w sumie masz 200 hp)

Extra kamizelka, tzn masz 100 czy 200 AP (nie pamiętam)


  • +
  • -
  • 1


#605090 [ROZWIĄZANE] ustawianie graczowi tlumik na usp/m4a1 przez offset

Napisane przez Hleb w 13.01.2014 22:27

new ent  = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id) // tu daj albo "weapon_usp", albo "weapon_m4a1"

if(ent)

             if(get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) & CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED) // sytuacja, gdy jest zamontowany tłumik (w tym przypadku USP, dla m4a1 stosuj CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED)

             {

                             ...

             }

             else // sytuacja, kiedy NIE jest

             {

                             ...

             }


  • +
  • -
  • 2


#605042 [ROZWIĄZANE] ustawianie graczowi tlumik na usp/m4a1 przez offset

Napisane przez Hleb w 13.01.2014 20:39

znalezione w pliku usp.inc



#define m_fWeaponState_Usp 74 //(int) Bit flag status of weapon silencer/shield.

#define CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED ( 1 << 0 )

#define CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED ( 1 << 2 )

#define CBASE_WEAPONSTATE_SHIELD_ARMED ( 1 << 5 )

musisz tylko wiedzieć, że to dla id enta broni (nie mylić z id broni)

czyli np. dla USP

new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)

if(ent)       set_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED, 4)

 

oraz dla m4a1

 

new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)

if(ent)       set_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED, 4)

 

Oczywiście wszystkie te #define musisz wszystko zdefiniować w pluginie.

Niestety nie znalazłem sumy bitowej na demontaż tłumików dla usp/m4a1.

Oczywiście nie testowałem, więc nie daję gwarancji, że zadziała.


  • +
  • -
  • 1


#594244 Jakiego linux'a wybrać

Napisane przez Hleb w 18.12.2013 11:11

Pamiętam, jak uczęszczając do szkoły średniej, odpalałem linuxa na płytce (nie że instalkę, tylko już zainstalowany system), tylko nie pamiętam, jaka to była dystrybucja. Możesz spróbować zainstalować system na pendrive'a i nawet jeśli się uda uruchomić system (mowa o pendrive), licz się z tym, że system będzie działał wolniej z racji mniejszej przepustowości USB.

 

Co do systemu, polecam ubuntu Lamparcika (10.4) oraz Malinową Mandarynkę (10.10)


  • +
  • -
  • 1


#594209 Perki powiększające magazynki

Napisane przez Hleb w 17.12.2013 22:02

Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod

 

http://forums.allied...ad.php?p=728613

 

dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

 

testyq.png

 

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.

Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami xD.

 

Perk dla Pistoletów

 

Nazwa: Krótki Magazynek

Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.

 

Perk dla Strzelb

 

Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.

 

Perk dla SMG

 

Nazwa: Długi Magazynek

Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.

 

Perk dla Karabinów Szturmowych

 

Nazwa: Magazynek Bębnowy

Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.

 

Perk dla Karabinów Snajperskich

 

Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.

 

Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem

-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.

-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).

-errorlogów

 

Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.

Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.

 

Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie





new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

.

Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

 

testyi.png

 

Pistolety

Załączony plik  codperk_maxclip_pistol.sma   5,89 KB  215 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_pistol.amxx

 

Strzelby

Załączony plik  codperk_maxclip_shotgun.sma   8,91 KB  208 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_shotgun.amxx

 

SMG

Załączony plik  codperk_maxclip_smg.sma   5,57 KB  199 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_smg.amxx

 

Karabiny Szturmowe

Załączony plik  codperk_maxclip_rifle.sma   5,95 KB  216 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_rifle.amxx

 

Karabiny Snajperskie

Załączony plik  codperk_maxclip_sniper.sma   5,58 KB  189 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_sniper.amxx

 

 

 


  • +
  • -
  • 10


#579819 Generator klas- dodatki.

Napisane przez Hleb w 22.10.2013 21:24

Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;

 

Załączony plik  EnemyRespawn.php   2,71 KB  190 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 4


#555935 Klasa która ignoruje wytrzymałość innych graczy

Napisane przez Hleb w 17.07.2013 08:33

http://amxx.pl/topic...e-kalibru-20mm/

 

Po prostu przerób na klasę :)


  • +
  • -
  • 2


#549968 [ROZWIĄZANE] Proźba o perk = nanokamizelka

Napisane przez Hleb w 16.06.2013 15:00

Proponuję zobaczyć ten temat

 

http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/


  • +
  • -
  • 1


#549338 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez Hleb w 13.06.2013 08:47

Szatan

 

Załączony plik  codclass_szatan.sma   3,11 KB  120 Ilość pobrań
  codclass_szatan.amxx

 

 


  • +
  • -
  • 2


#547239 [ROZWIĄZANE] Perk Zawodowy Rusher

Napisane przez Hleb w 01.06.2013 21:46

łap

 

Załączony plik  codperk_zawodowyrusher.sma   1,12 KB  150 Ilość pobrań
  codperk_zawodowyrusher.amxx


  • +
  • -
  • 1


#547183 [ROZWIĄZANE] Prośba o Perk : Mesjasz

Napisane przez Hleb w 01.06.2013 18:24

Łap

 

 

http://speedy.sh/Qvy2Z/pb.sma

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#547129 [ROZWIĄZANE] Kilka perków m.in Statystyki Nicka,Czarne Okulary,

Napisane przez Hleb w 01.06.2013 14:41

Statystyki Nicka

 

Załączony plik  codperk_statystykinicka.sma   927 bajtów  101 Ilość pobrań
  codperk_statystykinicka.amxx

 

Czarne Okulary

 

Załączony plik  codperk_czarneokulary.sma   657 bajtów  112 Ilość pobrań
  codperk_czarneokulary.amxx

 

GTA San Andreas

 

Załączony plik  codperk_gtasa.sma   1,21 KB  99 Ilość pobrań
  codperk_gtasa.amxx


  • +
  • -
  • 1


#546272 [ROZWIĄZANE] 1 perk w tym min. Okulary Przeciwflashowe

Napisane przez Hleb w 29.05.2013 15:55

Łap

 

nazwa pluginu inna, ale nazwa perku taka, jaką chciałeś

 

Załączony plik  codperk_antyflesz.sma   666 bajtów  102 Ilość pobrań
  codperk_antyflesz.amxx

 

 


  • +
  • -
  • 1


#545850 Prośba o zrobienie 9 perków m.in:Nanosuit

Napisane przez Hleb w 27.05.2013 21:10

Akumulator 24V

 

Załączony plik  codperk_akumulator24v.sma   1,73 KB  101 Ilość pobrań
  codperk_akumulator24v.amxx

 

NanoSuit

 

http://amxx.pl/topic...uit-naprawiony/

 

Buty CR7

 

Załączony plik  codperk_butycr7.sma   499 bajtów  105 Ilość pobrań
  codperk_butycr7.amxx

 

Prawa Reka Rambo

 

Załączony plik  codperk_prawarekarambo.sma   1,11 KB  97 Ilość pobrań
  codperk_prawarekarambo.amxx

 

Mistrz Scouta

 

Załączony plik  codperk_mistrzscouta.sma   1,12 KB  98 Ilość pobrań
  codperk_mistrzscouta.amxx

 

Eagle Eye

 

Załączony plik  codperk_eagleeye.sma   952 bajtów  101 Ilość pobrań
  codperk_eagleeye.amxx

 

Enscalefor

 

Załączony plik  codperk_enscalefor.sma   905 bajtów  92 Ilość pobrań
  codperk_enscalefor.amxx

 

Palace Rekawiczki

 

Załączony plik  codperk_palacerekawiczki.sma   955 bajtów  105 Ilość pobrań
  codperk_palacerekawiczki.amxx

 

Killer

 

Załączony plik  codperk_killer.sma   1,11 KB  98 Ilość pobrań
  codperk_killer.amxx

 

 

 


  • +
  • -
  • 4


#545726 Proszę o perk AimBot

Napisane przez Hleb w 27.05.2013 15:45

@sharkowy & Pan Marian & bulka & Rodzyn

 

Wasze kody ja interpretuję jako "Masz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie, jesli trafiles w Głowę"

 

@Autor Tematu

 

Łap

 

Załączony plik  codperk_aimbot.sma   874 bajtów  123 Ilość pobrań
  codperk_aimbot.amxx

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 2