Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hleb - zdjęcie

Hleb

Rejestracja: 17.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2017 11:14
*****

Moje posty

W temacie: Bug 200hp Bf2

21.02.2014 11:32

musisz usunąć plugin lastmanbets.amxx

 

Ten plugin powoduje, że w przypadku dobrego obstawienia gracza (tzn, dostaniesz więcej niż 16000$), dostaniesz extra życia, extra zdrowia i extra kamizelkę.

Extra życia, tzn jak zginiesz, to momentalnie się odrodzisz.

Extra zdrowia, tzn masz dodatkowe 100 hp (w sumie masz 200 hp)

Extra kamizelka, tzn masz 100 czy 200 AP (nie pamiętam)

W temacie: Jak dodać informacje podczas używania umiejętności w klasie

16.01.2014 19:09

Mogę Cię poprosić o klasę z rakietą?? Wtedy Ci zrobię to o co prosisz

W temacie: Jak dodać informacje podczas używania umiejętności w klasie

16.01.2014 17:47

public cod_class_skill_used(id)

{

          client_print(id, print_center, "Uzyles Rakiety");

}

 

Oczywiście funkcję client_print umiesz po warunkach, które spowodują, że rakiety nie zostaną puszczone

W temacie: [ROZWIĄZANE] ustawianie graczowi tlumik na usp/m4a1 przez offset

13.01.2014 22:27

new ent  = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id) // tu daj albo "weapon_usp", albo "weapon_m4a1"

if(ent)

             if(get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) & CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED) // sytuacja, gdy jest zamontowany tłumik (w tym przypadku USP, dla m4a1 stosuj CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED)

             {

                             ...

             }

             else // sytuacja, kiedy NIE jest

             {

                             ...

             }

W temacie: [ROZWIĄZANE] ustawianie graczowi tlumik na usp/m4a1 przez offset

13.01.2014 20:39

znalezione w pliku usp.inc



#define m_fWeaponState_Usp 74 //(int) Bit flag status of weapon silencer/shield.

#define CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED ( 1 << 0 )

#define CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED ( 1 << 2 )

#define CBASE_WEAPONSTATE_SHIELD_ARMED ( 1 << 5 )

musisz tylko wiedzieć, że to dla id enta broni (nie mylić z id broni)

czyli np. dla USP

new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)

if(ent)       set_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED, 4)

 

oraz dla m4a1

 

new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)

if(ent)       set_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED, 4)

 

Oczywiście wszystkie te #define musisz wszystko zdefiniować w pluginie.

Niestety nie znalazłem sumy bitowej na demontaż tłumików dla usp/m4a1.

Oczywiście nie testowałem, więc nie daję gwarancji, że zadziała.