Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VerShinin - zdjęcie

VerShinin

Rejestracja: 14.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.03.2016 23:58
*****

#400063 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin?

Napisane przez VerShinin w 22.04.2012 01:41

Zobacz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#397787 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?

Napisane przez VerShinin w 16.04.2012 11:31

Zobacz :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#397786 Problem z LVL'ami.

Napisane przez VerShinin w 16.04.2012 11:29

Ogranicz trochę expa za killa. Tam jest napisane przecież. Jeżeli podniesiesz killexp do potęgi drugiej, i pomnożysz przez level ratio to ta liczba nie może być większa niż 2147483647. A w Twoim przypadku jest. Jak zobaczyłem, musiałbyć zmniejszyć killexp do 25000 lub pokombinować tak, żeby było dla Ciebie dobrze ;P
  • +
  • -
  • 1


#397352 Problem z LVL'ami.

Napisane przez VerShinin w 15.04.2012 10:48

http://amxx.pl/topic...ie-byly-ujemne/ ?
  • +
  • -
  • 1


#396797 [Stary]COD item: Brzucho Doknesa

Napisane przez VerShinin w 14.04.2012 09:05

Tworzysz nowy item, i na koniec dodajesz to:

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(hit))
return;

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[hit][0] == XX && hitzone != HIT_HEAD)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
}


W miejsce XX podajesz numer itemu.
  • +
  • -
  • 1


#396358 Prosba o 3 klasy

Napisane przez VerShinin w 12.04.2012 23:03

Pozmieniaj sobie statystyki/opis jak chcesz, bo nie wiem czy dobrze zrobiłem ;P

Desperados - flaga T
Mistrz KSW - flaga S

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#396260 [Perk] Dash

Napisane przez VerShinin w 12.04.2012 19:07

Perk fajny, ale faktycznie podobny do modułu :P

Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu? :D
  • +
  • -
  • 1


#396255 Problem with item

Napisane przez VerShinin w 12.04.2012 19:02

Send your SMA to annex or send to PW, I will try help ;P
  • +
  • -
  • -1


#396250 [ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)

Napisane przez VerShinin w 12.04.2012 18:59

A tak ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anus"
new const nazwa[] = "Zmieniacz";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:MaKlase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "weapon_deagle");

if(cod_get_user_level(id) >= 10)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

if(cod_get_user_level(id) >= 15)
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);

if(cod_get_user_level(id) >= 20)
ZmienUbranie(id, 0);

if(cod_get_user_level(id)>= 35)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

if(cod_get_user_level(id) >= 70)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

if(cod_get_user_level(id) >= 210)
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze? :P
  • +
  • -
  • 2


#395852 [ROZWIĄZANE] Szybcior-> błędy podczas kompilacji

Napisane przez VerShinin w 11.04.2012 19:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szybcior";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
#define RELOAD_RATIO 0.2
new bool:ma_klase[33];
const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
const SHOTGUNS_BS = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))
// weapons offsets
const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43
const m_flTimeWeaponIdle = 48
const m_fInReload = 54
const m_flNextAttack = 83
stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55, 0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50,
2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30, 2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70,
0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00, 2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
}
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
new szWeapon[17]
for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
{
if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
{
if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
{
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
}
}
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{
if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
{
new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#395835 Pytanie odnośnie kodu.

Napisane przez VerShinin w 11.04.2012 19:06

Np.:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Mistrz scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a";
new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ColorChat(id, YELLOW, "Ten perk został zrobiony przez^x03 xxxx^x01.");
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


? :P

Perk przykładowy.
  • +
  • -
  • 1


#360857 [ROZWIĄZANE] Czolgista problem...

Napisane przez VerShinin w 08.02.2012 21:47

A zobacz teraz, usunąłem cvar :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#358396 [ROZWIĄZANE] Pomoc z klasą, sypie logi ...

Napisane przez VerShinin w 04.02.2012 20:42

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


Po co to, jeżeli nigdzie nie masz public Spawn ?

Usuń i wrzuć ponownie. To raczej tego przyczyna.
  • +
  • -
  • 1


#357020 [ROZWIĄZANE] codnowy_questy nie kompiluje sie czemu?

Napisane przez VerShinin w 02.02.2012 14:38

Łap. Przecinków kilku nie wpisałeś :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#344455 hp i 2 perki w hud

Napisane przez VerShinin w 04.01.2012 14:44

Łap, powinno działać ;]

Skopiuj z tego tematu codmod.inc, wgraj do include i skompiluj :)

Nie wiem czy są jakieś błędy, ponieważ dodawałem to na lekcji xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1