Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Perk] Dash

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.04.2012 16:47

Dołączona grafika
Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa. Jest to tak zwany dash z gry Cabal Online. (velocity by aim) Daje filmik pokazujący działanie perku:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYDeE2SEW8g
Serdecznie polecam perk.

Dołączona grafika
Załączony plik  codperk_dash.sma   1,73 KB  141 Ilość pobrań
  codperk_dash.amxx
  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 11.04.2012 14:37

W SMA linijka :
" set_task(5.0, "DeleteCooldown", id); "
czyi 5.0 odpowiada za to co ile sekund można użyć itemu ?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.04.2012 15:05

W SMA linijka :
" set_task(5.0, "DeleteCooldown", id); "
czyi 5.0 odpowiada za to co ile sekund można użyć itemu ?

Tak
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 11.04.2012 16:59

Coś w stylu moduł odrzutowy...
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.04.2012 17:03

Coś w stylu moduł odrzutowy...

Nie wiem nie widziałem
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 11.04.2012 17:30

Jak dobrze pamiętam to podstawowy perk
Prosz:)
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
  ostatni_skok[id] = get_gametime();
  new Float:velocity[3];
  velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#7 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.04.2012 18:07

nom też mi się bardzo kojarzy z modułem odrzutowym.

może nie widziałeś dlatego że jest oryginalnie w paczce coda xD
  • +
  • -
  • 0

#8 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 12.04.2012 19:07

Perk fajny, ale faktycznie podobny do modułu :P

Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu? :D
  • +
  • -
  • 1

#9 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.04.2012 10:37

Perk fajny, ale faktycznie podobny do modułu :P

Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu? :D

Hmm ciekawe pomysle o tym
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#10 sebol1996

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:POLSKA !
Offline

Napisano 28.04.2012 23:24

No najlepiej by było tak zrobić :P
ale fajny perk :)
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam do CsFuria.xaa.pl

Dołączona grafika


#11 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2012 07:35

A jak dodac na starego cod moda?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#12 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.04.2012 09:10

A jak dodac na starego cod moda?

Tak jak każdy perk
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych