Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VerShinin - zdjęcie

VerShinin

Rejestracja: 14.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.03.2016 23:58
*****

Moje tematy

Użycie itemu i um. klasy na różnych klawiszach

24.07.2012 16:42

Witam.

Moich graczy denerwuje to, że um. klasy oraz użycie itemu jest na tym samym klawiszu..
Napisałby ktoś jak zrobić, aby moc klasy ustawić na klawisz C ?

Byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam

Licznik do ponownego użycia skilla

16.04.2012 11:34

Witam. Potrzebuje pewien licznik dla klasy, aczkolwiek chciałbym tak, gdy będzie można użyć skilla na środku w hud będzie info na zielono "Skill dostępny!", gdy użyje skilla będzie odliczany czas za ile znów będzie mógł użyć (na czerwono).

Kolory i miejsce HUD mogę sam zrobić, chodzi mi tylko o tą resztę ;]

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie naloty !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if(poprzedni_nalot[id] + 10.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Nalot mozesz wezwac co 10 sekund!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{

ilosc[id]--;
poprzedni_nalot[id] = floatround(get_gametime());

CreateNalot(id);
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc[id]==1)?"":"o"),ilosc[id],((ilosc[id]==1)?"":(ilosc[id]<0 && ilosc[id]>0)?"t":"ow"))
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


To wystarczy? ;]

Dzięki za pomoc

Jednorazowy reward

09.04.2012 23:18

Witam. Ostatni zależało mi na zrobieniu pewnego pluginu, lecz jestem jeszcze czarny w tym ;/

Aczkolwiek, bardzo mi zależy na takim pluginie, w którym gracz po wpisaniu pewnej komendy "/reward" dosatnie np. 100 XP, lecz tak, aby następnym razem jak wpisze tą komendę, już nie dostał rewardu, nawet jeżeli by zmienił klasę/wyszedł z serwera.

Pomógłby ktoś? :P

Pozdrawiam serdecznie

@EDIT

Jeszcze jedno pewne pytanie.

Gdy mam sklep, i chcę np. dodać do niego kupowanie broni to używam:

cod_give_weapon(id, CSW_..)

Lecz to daje na cały czas, jest sposób żeby dawało np. M249 na rundę? :P

[ROZWIĄZANE] Problem z postawieniem serwera na dedyku..

11.03.2012 23:57

Witam. Męczę się już z tym trochę, a chce dojść do skutku..
Mam zamiar założyć serwer na dedyku, lecz błędy nie ustępują..

Parametry:

screen -A -m -d -S pokemod ./hlds_run -binary ./hlds_i686 -game cstrike -autoupdate -beta hlbeta -debug  +port 27015 +maxplayers 24 +map de_dust2

Błąd:

http://screenshooter...5671457/nnroonx

Mógłby ktoś pomóc? :/

Pozdrawiam.

Natyw do statystyk

04.02.2012 10:23

Witam.

Potrzebuje, aby ktoś mógł zrobić dla mnie natyw, który by zwiększał statystykę gracza o 1 lub o wpisaną wartość (bez różnicy).
Lecz musiała by też się zapisywać do aktualnych statystyk gracza, tzn. żeby po zmianie mapy nie kasował się owy punkt ;]

Próbowałem korzystać z tego:

cod_set_user_bonus_trim(id, ilosc);


lecz po zmianie mapy usuwa się dodany punkt, oraz można dodać tylko jeden.. ;/

Rozumie ktoś przynajmniej o co mi chodzi ? ;d

Pozdrawiam

@Ref