Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Szybcior-> błędy podczas kompilacji

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 10.04.2012 10:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szybcior";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
#define RELOAD_RATIO 0.2
new bool:ma_klase[33];

const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
const SHOTGUNS_BS = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))
// weapons offsets
const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43
const m_flTimeWeaponIdle = 48
const m_fInReload = 54
const m_flNextAttack = 83
stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55, 0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50,
2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30, 2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70,
0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00, 2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
}
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
new szWeapon[17]
for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
{
if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
{
if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
{
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
}
}
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{
if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
{
new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
}
}


Proszę o pomoc
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 11.04.2012 19:06

@REFRESH
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#3 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 11.04.2012 19:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szybcior";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
#define RELOAD_RATIO 0.2
new bool:ma_klase[33];
const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
const SHOTGUNS_BS = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))
// weapons offsets
const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43
const m_flTimeWeaponIdle = 48
const m_fInReload = 54
const m_flNextAttack = 83
stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55, 0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50,
2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30, 2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70,
0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00, 2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
}
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
new szWeapon[17]
for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
{
if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
{
if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
{
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
}
}
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{
if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
{
new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
}
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.04.2012 07:14

Dzięki można zamknąć
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.04.2012 21:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych