Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Mr.Whit3
Rejestracja: 17.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.10.2015 21:50




 
						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 65
- Odwiedzin: 4 361
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Marzec 9, 1996
- 
													Płeć
 Mężczyzna Mężczyzna
- 
													Lokalizacja
	Dom
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Mr.Whit3 nie posiada znajomych
#524654 [ROZWIĄZANE] Problem przy wysietlaniu Serwera
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 15.03.2013 07:17
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 15.03.2013 07:17
						
					
#193948 Skille itd. pod info gracza
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 05.12.2010 09:20
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 05.12.2010 09:20
						
					
To:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Podmieniamy na:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc Itemu : %i/255^nIneligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nHealth : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],
wytrzymalosc_itemu[target], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Oraz:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
Na:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Health : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
I to na tyle ;]
#191504 Możliwość Frakcji COD Mod oraz dźwięk?
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 25.11.2010 16:43
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 25.11.2010 16:43
						
					
#189996 Jak zrobić prostą klasę
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 19.11.2010 21:44
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 19.11.2010 21:44
						
					
#189864 Usuwanie lvl cod mod
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 19.11.2010 16:15
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 19.11.2010 16:15
						
					
#189710 Pisanie, edycja pluginów.
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 21:44
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 21:44
						
					
#189709 Nowe itemyy w CodMod
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 21:43
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 21:43
						
					
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}
Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
daj :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
give_item(id, "weapon_awp");
Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
Daj (Apteczka) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_apteczek_gracza[id] = ilosc_apteczek;
Daj (Mina) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_min_gracza[id] = ilosc_min;
Daj (Rakieta) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_rakiet_gracza[id] = ilosc_rakiet;
Daj (Dynamit) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;
Nie słychać kroków:
Zamień:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
1/2 Scout:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}
#189616 Problem Z Kompilacją cod.sma
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 18:12
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 18:12
						
					
Załączone pliki
- 
				 cod(2).sma   85,58 KB  101 Ilość pobrań cod(2).sma   85,58 KB  101 Ilość pobrań
  cod(2).amxx cod(2).amxx
- 
				 cod(2).amxx   84,31 KB  14 Ilość pobrań cod(2).amxx   84,31 KB  14 Ilość pobrań
 
#189610 Pytanie o cod
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 17:37
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 17:37
						
					
cod_giveitem Dawanie itemów przez admina - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#189548 jak przerobic w CODmod
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 15:26
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 15:26
						
					
Załączone pliki
- 
				 QTM_CodMod.sma   84,09 KB  74 Ilość pobrań QTM_CodMod.sma   84,09 KB  74 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx QTM_CodMod.amxx
- 
				 QTM_CodMod.amxx   86,12 KB  16 Ilość pobrań QTM_CodMod.amxx   86,12 KB  16 Ilość pobrań
 
#189487 Zmiana XP w Cod Mode
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 07:22
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 07:22
						
					
#189486 Problem z Pluginem
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 07:14
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 18.11.2010 07:14
						
					
#189458 Problem z Pluginem
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 17.11.2010 22:25
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 17.11.2010 22:25
						
					
#189447 Reset leveli na cod mod
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 17.11.2010 22:15
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 17.11.2010 22:15
						
					
#189446 Pytanie o cod
						 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 17.11.2010 22:14
 Napisane przez Mr.Whit3
						 w 17.11.2010 22:14
						
					
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr.Whit3
- Regulamin


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Moja zawartość
    Moja zawartość

