Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mr.Whit3
Rejestracja: 17.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.10.2015 21:50
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 65
- Odwiedzin: 3 935
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Marzec 9, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dom
Kontakt
24
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Mr.Whit3 nie posiada znajomych
#524654 [ROZWIĄZANE] Problem przy wysietlaniu Serwera
Napisane przez Mr.Whit3 w 15.03.2013 07:17
w dproto.cfg masz taką funkcje.
#193948 Skille itd. pod info gracza
Napisane przez Mr.Whit3 w 05.12.2010 09:20
A więc zacznijmy
To:
Podmieniamy na:
Oraz:
Na:
I to na tyle ;]
To:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Podmieniamy na:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc Itemu : %i/255^nIneligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nHealth : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],
wytrzymalosc_itemu[target], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Oraz:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
Na:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Health : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
I to na tyle ;]
#191504 Możliwość Frakcji COD Mod oraz dźwięk?
Napisane przez Mr.Whit3 w 25.11.2010 16:43
#189996 Jak zrobić prostą klasę
Napisane przez Mr.Whit3 w 19.11.2010 21:44
#189864 Usuwanie lvl cod mod
Napisane przez Mr.Whit3 w 19.11.2010 16:15
#189710 Pisanie, edycja pluginów.
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 21:44
#189709 Nowe itemyy w CodMod
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 21:43
1/2 kosy
w public TakeDamage:
Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
daj :
Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
Daj (Apteczka) :
Daj (Mina) :
Daj (Rakieta) :
Daj (Dynamit) :
Nie słychać kroków:
Zamień:
na:
1/2 Scout:
w public TakeDamage:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}
Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
daj :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
give_item(id, "weapon_awp");
Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
Daj (Apteczka) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_apteczek_gracza[id] = ilosc_apteczek;
Daj (Mina) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_min_gracza[id] = ilosc_min;
Daj (Rakieta) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_rakiet_gracza[id] = ilosc_rakiet;
Daj (Dynamit) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;
Nie słychać kroków:
Zamień:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
1/2 Scout:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}
#189616 Problem Z Kompilacją cod.sma
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 18:12
proszę ;]
Załączone pliki
-
cod(2).sma 85,58 KB 95 Ilość pobrań
cod(2).amxx -
cod(2).amxx 84,31 KB 14 Ilość pobrań
#189610 Pytanie o cod
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 17:37
czytaj to co ludzie piszą ;]
cod_giveitem Dawanie itemów przez admina - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
cod_giveitem Dawanie itemów przez admina - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#189548 jak przerobic w CODmod
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 15:26
łapaj sma i amxx
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 84,09 KB 70 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 86,12 KB 16 Ilość pobrań
#189487 Zmiana XP w Cod Mode
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 07:22
#189486 Problem z Pluginem
Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 07:14
#189458 Problem z Pluginem
Napisane przez Mr.Whit3 w 17.11.2010 22:25
#189447 Reset leveli na cod mod
Napisane przez Mr.Whit3 w 17.11.2010 22:15
#189446 Pytanie o cod
Napisane przez Mr.Whit3 w 17.11.2010 22:14
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr.Whit3
- Regulamin