Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr.Whit3 - zdjęcie

Mr.Whit3

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.10.2015 21:50
-----

#524654 [ROZWIĄZANE] Problem przy wysietlaniu Serwera

Napisane przez Mr.Whit3 w 15.03.2013 07:17

w dproto.cfg masz taką funkcje.
  • +
  • -
  • 2


#193948 Skille itd. pod info gracza

Napisane przez Mr.Whit3 w 05.12.2010 09:20

A więc zacznijmy

To:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmieniamy na:
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc Itemu : %i/255^nIneligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nHealth : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],
wytrzymalosc_itemu[target], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Oraz:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Na:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Health : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;


I to na tyle ;]
  • +
  • -
  • 2


#191504 Możliwość Frakcji COD Mod oraz dźwięk?

Napisane przez Mr.Whit3 w 25.11.2010 16:43

QTM COD:MW Mod Dodawanie Frakcji | DarkGL Blog
  • +
  • -
  • 1


#189996 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez Mr.Whit3 w 19.11.2010 21:44

Brawo !! Niezła robota

+ leci ;]
  • +
  • -
  • 2


#189864 Usuwanie lvl cod mod

Napisane przez Mr.Whit3 w 19.11.2010 16:15

nie !
wyłącz serwa, usuń pliki vault, włącz serwa i gotowe ;]
  • +
  • -
  • 1


#189710 Pisanie, edycja pluginów.

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 21:44

napisz na gg : 7502883 to ci troche wytłumaczę
  • +
  • -
  • 1


#189709 Nowe itemyy w CodMod

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 21:43

1/2 kosy

w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}

Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

daj :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
give_item(id, "weapon_awp");


Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

Daj (Apteczka) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_apteczek_gracza[id] = ilosc_apteczek;


Daj (Mina) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_min_gracza[id] = ilosc_min;


Daj (Rakieta) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_rakiet_gracza[id] = ilosc_rakiet;


Daj (Dynamit) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;


Nie słychać kroków:
Zamień:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);


1/2 Scout:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#189616 Problem Z Kompilacją cod.sma

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 18:12

proszę ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#189610 Pytanie o cod

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 17:37

czytaj to co ludzie piszą ;]

cod_giveitem Dawanie itemów przez admina - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#189548 jak przerobic w CODmod

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 15:26

łapaj sma i amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#189487 Zmiana XP w Cod Mode

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 07:22

ile lvli dałeś? 1001?
  • +
  • -
  • 2


#189486 Problem z Pluginem

Napisane przez Mr.Whit3 w 18.11.2010 07:14

hmmm. właśnie ty się nie znasz bo ten błąd nie odpowiada za 2 takie same public client_preThink ale za prawdopodobnie złe id w Message Begin
  • +
  • -
  • 1


#189458 Problem z Pluginem

Napisane przez Mr.Whit3 w 17.11.2010 22:25

Dangerous. ja się znam na tym lepiej niż ty, a jesli piszesz że 2 razy użyty public client_prethik to nawet nie marz że ci dam sma ;] - po prostu się nie znasz
  • +
  • -
  • 1


#189447 Reset leveli na cod mod

Napisane przez Mr.Whit3 w 17.11.2010 22:15

wyłącz serwer, usuń plik, włącz serwer i gotowe ;]
  • +
  • -
  • 1


#189446 Pytanie o cod

Napisane przez Mr.Whit3 w 17.11.2010 22:14

if(get_user_health[id] >5)
{
set_user_health[id] -= 5
}


nie wiem czy będzie działać - nie testowane
  • +
  • -
  • 1