Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Możliwość Frakcji COD Mod oraz dźwięk?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 25.11.2010 16:39

Witam, czy jest możliwość podzielenia COD mod'a na 2 frakcję? Jeśli tak to mógł mi ktoś podać kod co gdzie dodać/zamienić?
Jak już daję jedno pytanie to zadam również drugie, czy da się zrobić tak aby przy otworzeniu /klasa odgrywało jakąś muzyczkę ?
Jeśli tak to też bym poprosił o pomoc co gdzie i jak zrobić.
Stawiam reput za pomoc


PS. Chodzi mi o starego COD'a. (Bete)
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.11.2010 16:43

QTM COD:MW Mod Dodawanie Frakcji | DarkGL Blog
  • +
  • -
  • 1
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#3 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 25.11.2010 17:15

Leci reput, czekam na pomoc w drugim pytaniu
  • +
  • -
  • 0

#4 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.11.2010 07:46

pytanie 2 robisz tak:

w public WybierzKlase(id)

po
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}

dajesz
client_cmd(id, "spk lokalizacja/nazwa");

oraz usuwasz
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");


Powinno działać
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#5 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 27.11.2010 11:23

Nuta się ściąga, ale niestety nie działa.
w precache też dodałem i nic ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 27.11.2010 11:59

a dodałeś nute do folderu sound?
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#7 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 27.11.2010 12:05

tak
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.11.2010 12:05

zła ścieżka/format pliku
  • +
  • -
  • 0

#9 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 27.11.2010 14:35

format pliku zrobiłem w wav, ścieżka też się raczej zgadza
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.11.2010 15:13

Wpisz w konsoli:
spk lokalizacja/plik
i sprawdz czy ci odtwarza
  • +
  • -
  • 0

#11 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 27.11.2010 16:11

Właśnie nie odtwarza ;/
W sma. mam tak :

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/nuta");
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.11.2010 16:26

czyli plik masz sound/QTM_CodMod/nuta.wav ?
Sprawdź wielkość liter folderu QTM_CodMod
Jeżeli nadal nie odtwarza po wpisaniu komendy w konsoli "spk QTM_CodMod/nuta.wav" to znaczy że masz ze parametry.
Poprawne to PCM, mono, 22kHz
Pamiętaj też że plugin trzeba ponownie skompilować
  • +
  • -
  • 0

#13 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 27.11.2010 16:58

Już wiem co jest problemem, parametry.
Jakoś dojdę do tego i przerobie.
Dzięki.
Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych