Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe itemyy w CodMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 18.11.2010 20:46

Witam, dodaje nowe itemy do CodMod, ale nie wiem co trzeba wpisać
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
O TU
}

Aby:
- było 1/2 szansy natychmiastowego zabicia z noża,
- Hp było zredukowane do 10 Hp bez względu na siłę,
- Darmowe AWP,
- +10 do inteligencji, wytrzymałości, kondycji i siły,
- Darmowa Apteczka, mina i rakieta,
- odporność na miny,
- obrażenia zredukowane o 5 DMG,
- nie słychać twoich kroków,
- 1/3 zabicia ze Scouta.

Dzięki za pomoc.

#2 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.11.2010 21:43

1/2 kosy

w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}

Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

daj :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
give_item(id, "weapon_awp");


Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

Daj (Apteczka) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_apteczek_gracza[id] = ilosc_apteczek;


Daj (Mina) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_min_gracza[id] = ilosc_min;


Daj (Rakieta) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_rakiet_gracza[id] = ilosc_rakiet;


Daj (Dynamit) :
			
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;


Nie słychać kroków:
Zamień:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);


1/2 Scout:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}

  • +
  • -
  • 1
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#3 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.11.2010 07:08

Daj (Dynamit) :


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;

Nie trzeba tego zamienić na:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
                ilosc_dynamitow_gracza[id] += ilosc_dynamitow;


#4 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.11.2010 07:31

nie, wystarczy samo "=="
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#5 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.11.2010 16:36

Ale zmieniłem, i też działa, a co z resztą opcji?

#6 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.11.2010 17:35

reszte opcji moge ci napisać na gg bo za bardzo nie mam czasu
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#7 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 21.11.2010 20:50

Ponawiam prośbę + item na wysysanie Hp, widac przeciwników na radarze, o 50% wiecej expa dla gracza, 1/5 zabicia z deagle+deagle.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych