new menuoption[9][64]Na:
new menuoption[13][64]
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Goliath w 28.01.2011 16:16
Napisane przez Goliath w 28.01.2011 15:16
Napisane przez Goliath w 28.01.2011 14:44
Napisane przez Goliath w 28.01.2011 14:35
Może jeszcze frytki do tego? Ludzię, trochę samodzielności nie zaszkodzi. Sami spróbujcie coś zrobić, a nie o każdą drobnostkę na forum prosicie.proszę abyscie zrobili mi ta klase , przerobili oraz przerobili klase Pacyfikator i Generał na Premium . Oraz zrobienie pliku .amxx
Napisane przez Goliath w 28.01.2011 13:52
Napisane przez Goliath w 28.01.2011 11:44
Napisane przez Goliath w 27.01.2011 19:14
Napisane przez Goliath w 27.01.2011 14:20
Kompilacją, jak coś. K-O-M-P-I-L-A-C-J-Ą.Komplikacją
Napisane przez Goliath w 27.01.2011 14:01
#include <cstrike> #include <hamsandwich>To do cod_class_enabled:
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);To do cod_class_disabled:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);I teraz małe zapezpieczenie. To do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);A to na koniec pliku:
public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); }Oczywiście zamiast 150 wstawiasz swoją "ilość" armora, a za CS_ARMOR_VESTHELM (kevlar + hełm) możesz wstawić CS_ARMOR_KEVLAR (sam kevlar).
Napisane przez Goliath w 27.01.2011 11:21
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) client_cmd(id, "spk diablo/menu.wav") return PLUGIN_HANDLED }Potem znajdź to:
public plugin_precache() { (...) }I dopisz (pomiędzy klamrami) to:
precache_sound("diablo/menu.wav");
Napisane przez Goliath w 27.01.2011 11:17
Napisane przez Goliath w 27.01.2011 10:48
Napisane przez Goliath w 26.01.2011 12:47
Napisane przez Goliath w 25.01.2011 12:27
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1)) if(damage > 20.0) damage = float(health); }
Napisane przez Goliath w 24.01.2011 21:41