Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Goliath - zdjęcie

Goliath

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#210298 akceptacja zasad

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 16:16

Zmień:
new menuoption[9][64]
Na:
new menuoption[13][64]

  • +
  • -
  • 1


#210271 Jak zrobic klasie 1/x na odrodzenie?

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 15:16

Jezu... Tak trudno zmienić "informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu" na "klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa" ?!
  • +
  • -
  • 1


#210263 Jak zrobic klasie 1/x na odrodzenie?

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 14:44

Tworzysz normalnie nowy item (nie będę tego opisywać). I w public Death() dodajesz na końcu, ale przed return, to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu && random_num(1, szansa) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Oczywiście zmienisz id_itemu i szansa na swoje wartości.
  • +
  • -
  • 1


#210260 [COD MOD] Przerobienie klasy

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 14:35

proszę abyscie zrobili mi ta klase , przerobili oraz przerobili klase Pacyfikator i Generał na Premium . Oraz zrobienie pliku .amxx

Może jeszcze frytki do tego? Ludzię, trochę samodzielności nie zaszkodzi. Sami spróbujcie coś zrobić, a nie o każdą drobnostkę na forum prosicie.

Wracając do tematu:
Zrobiłem ci toto, a na dodatek naprawiłem błędy z tabulacją i sklepem (żeby potem płaczu nie było, że nie chce się skompilować czy cuś). Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#210250 Nowe klasy i problem z kompilacja

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 13:52

Teraz się skompiluje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#210197 !(IN_ATTACK) a zabijanie z lewego

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 11:44

A może po prostu wyłączyć redukcję dla obrażeń zadanych z noża? O tak:
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;

  • +
  • -
  • 1


#210035 Szybsze rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 27.01.2011 19:14

Wszystko źle... Masz. Ta wersja chociaż się kompiluje. Ustawiłem ci limit na 250, jak chcesz to zmień, ale za szkody nie odpowiadam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#209907 Komplikacja i Błedy Cod Moda; p

Napisane przez Goliath w 27.01.2011 14:20

Komplikacją

Kompilacją, jak coś. K-O-M-P-I-L-A-C-J-Ą. :mur:

Masz, (chyba) naprawiłem to dziadostwo. I mam pytanie. To oryginalny CoD "mistrza" Sajjuka czy coś tam zmieniałeś? Bo narobić 33 błędy w jednym pluginie, to musi być sztuka :P.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#209902 jak dodac do klasy kevlar

Napisane przez Goliath w 27.01.2011 14:01

To na początek pliku (jeżeli tego jeszcze nie masz):
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
To do cod_class_enabled:
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
To do cod_class_disabled:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
I teraz małe zapezpieczenie. To do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
A to na koniec pliku:
public Odrodzenie(id)
{
	if(ma_klase[id])
		cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
Oczywiście zamiast 150 wstawiasz swoją "ilość" armora, a za CS_ARMOR_VESTHELM (kevlar + hełm) możesz wstawić CS_ARMOR_KEVLAR (sam kevlar).
  • +
  • -
  • 2


#209846 Dźwięk przy wejsciu w /rune

Napisane przez Goliath w 27.01.2011 11:21

Tak to ma wyglądać:
public buyrune(id)
{
        new text[513] 
        
        format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij") 
        
        new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
        show_menu(id, keys, text) 
        client_cmd(id, "spk diablo/menu.wav")
        return PLUGIN_HANDLED  
}
Potem znajdź to:
public plugin_precache()
{ 
(...)
}
I dopisz (pomiędzy klamrami) to:
precache_sound("diablo/menu.wav");

  • +
  • -
  • 1


#209845 Problem z kompilacją

Napisane przez Goliath w 27.01.2011 11:17

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#209841 Problem z kompilacją

Napisane przez Goliath w 27.01.2011 10:48

Nie wgrałeś wytrzymałości itemów i się dziwisz, że nie chce ci skompilować? Masz. Wgrałem wytrzymałość i poprawiłem HUD, bo tam było kompletnie źle.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#209542 Kupowanie rakiet, dynamitów, min

Napisane przez Goliath w 26.01.2011 12:47

Trzymaj. Naprawione. Klamry w sklepie były źle postawione (tak już jest, jak nie stosuje się tabulacji...)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#209173 !(IN_ATTACK) a zabijanie z lewego

Napisane przez Goliath w 25.01.2011 12:27

A spróbuj rozwiązania z nowego CoD'a:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
		damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1))
		if(damage > 20.0)
			damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 2


#209087 Problem z Kompilacją pliku

Napisane przez Goliath w 24.01.2011 21:41

Naprawione. Teraz się skompiluje (nie daję gwarancji, że będzie działać :P).

PS. Ale z tym Rambo "lekko" przesadziłeś xD.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1