/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS_NOCLIP 5 //SEKUND new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Ma 5 sekund nnoclip co runde 10 % wiecej obrazen z galil"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL| 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 4; new const kondycja = 1; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa); ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoje przechodzenie przez sciany."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_noclip(id, 1); set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_NOCLIP) message_end() } public Wylacznoclip(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10); set_user_noclip(id, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_GALIL) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.08, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.01.2011 14:20
Zrobilem klase noclip ma trwa 5 sec ale trwa caly czas co zle robie
#2
Napisano 12.01.2011 15:35
public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa); ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); }Wywal z tej funkcji ResetHUD.
Zmień:
public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false;Na:
public PoczatekRundy() { for(new id=0;id<=32;id++) { wykorzystal[id] = false; } }A w plugin_init zmień:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");na:
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
#3
Napisano 12.01.2011 17:15
dzięki pomogl
Użytkownik Dezeret edytował ten post 12.01.2011 17:16
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych