Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zablokowac usp

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciejek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 16.01.2011 13:21

Witam

Jak zablokowac to aby klasy nie dostawaly usp (tero) i ta druga bron w ct na poczatku kazdej rundy ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.01.2011 13:53

W public Odrodzenie, przed DajBronie, wrzuć to:
strip_user_weapons(id);
	give_item(id, "weapon_knife");

  • +
  • -
  • 1

#3 Maciejek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 16.01.2011 14:39

Nie da sie skompilowac

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(265) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
QTM_CodMod.sma(266) : error 017: undefined symbol "give_item"

2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.01.2011 14:42

Na początku dopisz:
#include <fun>

  • +
  • -
  • 1

#5 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 17.01.2011 10:25

Zrobiłby ktoś ? Bo nie umiem no.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 17.01.2011 10:59

Masz
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#7 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 17.01.2011 11:49

nie działa ;P
  • +
  • -
  • 1

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 17.01.2011 13:45

Skompiluj i sprawdź to.

Użytkownik Hajto edytował ten post 17.01.2011 13:52

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych