Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebuli - zdjęcie

sebuli

Rejestracja: 27.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2016 16:31
-----

#516835 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez sebuli w 18.02.2013 17:29

U mnie nieaktualizowanie (np. mojego serwera) objawia się tym, ze po prostu ja jako gracz mam problem z pobraniem wymaganych plików z serwera, dzieję się to bez FastDL i idzie strasznie wolno, ale w końcu po 20 minutach czekania aż się wszystko ściągnie, wreszcie się połączę z danym serwerem i mogę grać.
  • +
  • -
  • 1


#314952 Konwersja myslq - > nvault

Napisane przez sebuli w 29.10.2011 17:24

Kacper a o jaką↨ zamianę Tobie chodzi? nvault jakiegoś moda? bo mój kolega ma skrypt, który przerabia i mi tak coda przerobił wszystko ładnie pięknie działa ;P
  • +
  • -
  • 1


#290346 Admin widzi nick przez szyby/ściany

Napisane przez sebuli w 31.08.2011 09:07

Gdzie to xs? Bo ja jakoś chyba nie widzę w tym co podałeś :D
  • +
  • -
  • -1


#265516 Przerobienie sma licznik rund

Napisane przez sebuli w 02.07.2011 20:22

Sorry teraz, bo pomyliłem miejsca w rejestracji komendy :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

register_clcmd("say /reset", "restart_roundsnum", ADMIN_IMMUNITY)

hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
rounds ++
}

public restart_roundsnum(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
rounds = 0
}

public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}

  • +
  • -
  • 1


#181935 [COD:MW] Problem z statystykami

Napisane przez sebuli w 21.10.2010 16:04

Znajdz:

public SprawdzPoziom(id){
if(poziom_gracza[id] < 400)
{


Zamien na:


public SprawdzPoziom(id){
if(poziom_gracza[id] < 4000)
{

  • +
  • -
  • 1


#181932 [COD:MW] Komandos

Napisane przez sebuli w 21.10.2010 15:58

Szukasz:

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


Zamieniasz na:

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random_num(1, 2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


Szukasz:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


Zamieniasz na:


case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
}


I to chyba wszystko :)
  • +
  • -
  • 1


#164955 Podwójny skok na CoD

Napisane przez sebuli w 28.08.2010 15:44

u góry musisz jeszcze dopisać tutaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 ||klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA


Ta linijka jest w cmdstart nad:
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);


Czyli to co powiedział Kamil i to co teraz Ci powiedziałem.

Całość wygląda tak:


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;

  • +
  • -
  • 1


#164953 Naprawa sma w CoD

Napisane przez sebuli w 28.08.2010 15:38

Nie dałeś po klasach przecinku i w odrodzeniu, zamiast klamr dałeś nawiasy. Masz poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2