Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebuli - zdjęcie

sebuli

Rejestracja: 27.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2016 16:31
-----

Moje tematy

Funkcja dodaje więcej dolarów za kill niż powinna.

24.04.2016 15:00

Cześć,

 

mam w pluginie od vipa event, gdzie gracz dostaje za killa +300$, i raz działa poprawnie, a raz daje wygórowane sumy np. równe 3000$ albo 3900$, naprawdę różnie.

 

Tak wygląda event:

public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    
    if(!IsValidPlayer(attacker) || attacker == GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))) return;
    
    new max = 16000;
    
    new account = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount");
    
    account += 300;
    
    if(account < max)
        SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", account);
    else
        SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", max);
    PrintHintText(attacker, "[VIP] Otrzymłeś +300$ za killa.");
}

Już próbowałem dawać bezpośrednio ustalanie pieniędzy na koncie użytkownika:

SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount") + 300);

Jednak to nic nie dawało, wciąż bugi i zamiast 300$ więcej za kill, mamy jakieś randomowe kwoty. Nie ma innych pluginów, które ingerowałyby w $$ gracza.

 

 

Edit:

 

Na jednym z forum dostałem odpowiedź żeby posłużyć się tym: FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"). Chyba nawet ten użytkownik tutaj ma konto i jest o wiele bardziej znany :) Ktoś jest w stanie wyjaśnić mi dlaczego tego powinienem używać dla CS:GO?