Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD:MW] Problem z statystykami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 15:56

Witam. Otóż posiadam na swoim serwerze cod + dm, 4000 lvl i po 2000 w każde statystyki. I mam problem że gracz który przebije bariere 400 lvl to nie pojawia mu się menu gdzie może dodawać w kondycję, siłę itp.
  • +
  • -
  • 0

#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 21.10.2010 15:58

Daj *.sma to zobaczymy w czym tkwi problem

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 16:03

No tak, ciekawe dlaczego w każdym temacie chcesz .sma? Sma nie dostanie nikt bo aktualnie go używam.
  • +
  • -
  • 0

#4 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.10.2010 16:04

Znajdz:

public SprawdzPoziom(id){
if(poziom_gracza[id] < 400)
{


Zamien na:


public SprawdzPoziom(id){
if(poziom_gracza[id] < 4000)
{

  • +
  • -
  • 1

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 16:07

Posiadam tak;
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 4001)
{

Może być tak?:X
  • +
  • -
  • 0

#6 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.10.2010 16:16

Ale tak miałeś czy tak teraz zmieniłeś? Bo jak teraz tak zrobiłeś to może być :P
  • +
  • -
  • 0

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 17:11

Miałem tak zanim Ty napisałeś.


public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 4001)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Gratulacje! Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


PrzydzielPunkty;
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<2000){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<2000){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<2000){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<2000){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 5:
{
if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 2000;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 6:
{
if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 2000;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 7:
{
if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Krejzol edytował ten post 21.10.2010 17:18

  • +
  • -
  • 0

#8 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 22.10.2010 13:02

Chcę *.sma w każdym poście bo skąd mam wiedzieć dokładnie co jest złe my tu wróżek nie mamy :) Więc albo dajesz albo nie będzie pomocy bo nikt tu nie ma raczej magicznych kulek i wróżek




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych