Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jambi
Rejestracja: 07.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2013 17:48
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 188
- Odwiedzin: 5 300
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Listopad 18, 1987
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nysa
Kontakt
18
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Jambi nie posiada znajomych
#270349 Problem z własnymi umiejętnośćiami
Napisane przez Jambi w 15.07.2011 20:28
proszę
#269078 Niewidzialnosc. Jak naprawic?
Napisane przez Jambi w 12.07.2011 18:33
ghost:
do
daj na sam dol
i pod spodem
to do tej niewidki
Dodano 12 lipiec 2011 - 18:40:
a zrobielm ci lap
do
public Odrodzenie(id)
daj na sam dol
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) { set_user_health(id,1) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }
i pod spodem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }
to do tej niewidki
Dodano 12 lipiec 2011 - 18:40:
ghost:
dopublic Odrodzenie(id)
daj na sam dolif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) { set_user_health(id,1) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }
i pod spodemif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }
to do tej niewidki
a zrobielm ci lap
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 79,06 KB 3 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 69,31 KB 72 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#267911 [ROZWIĄZANE] Wygasłe bany jak je zostawić
Napisane przez Jambi w 08.07.2011 19:21
#260265 Poradnik jak dodac item
Napisane przez Jambi w 19.06.2011 10:31
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [COD]Jak dodać Item/Klasę/Moc Spadochron(iarz) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item znikający celownik. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [COD]Jak dodać Item/Klasę/Moc Spadochron(iarz) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item znikający celownik. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#260259 Po duchu - rakiety
Napisane przez Jambi w 19.06.2011 10:20
#260184 POmoc w paczke cod mod
Napisane przez Jambi w 18.06.2011 21:41
dalem 601lvl
zobacz
Dodano 19 czerwiec 2011 - 10:37:
co do statystyk rozdanie to nie wiem czy zadziala jak cos to nowy teamt
patrz gg
zobacz
Dodano 19 czerwiec 2011 - 10:37:
co do statystyk rozdanie to nie wiem czy zadziala jak cos to nowy teamt
patrz gg
Załączone pliki
-
QTM_CodMod_by_Maussanti.amxx 83,89 KB 8 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod_by_Maussanti.sma 79,2 KB 35 Ilość pobrań
QTM_CodMod_by_Maussanti.amxx -
QTM_CodMod_by_Maussanti.amxx 84,77 KB 6 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod_by_Maussanti.sma 79,15 KB 34 Ilość pobrań
QTM_CodMod_by_Maussanti.amxx
#259575 Usuniecie klas i dodanie
Napisane przez Jambi w 16.06.2011 19:54
lap
wszystko zrobilem co chciales
wszystko zrobilem co chciales
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 50,85 KB 52 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 58,78 KB 3 Ilość pobrań
#259388 POmoc w paczke cod mod
Napisane przez Jambi w 16.06.2011 13:41
tu masz te damage wgraj sam plugin: Bullet Damage (ulepszony,poprawiony) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
sam i amxx w zalaczniku
nie potrafilem zrobic niewidzialnosci na kucanie to zrobilem na nozu
sam i amxx w zalaczniku
nie potrafilem zrobic niewidzialnosci na kucanie to zrobilem na nozu
Załączone pliki
-
Pulpit.rar 97,19 KB 55 Ilość pobrań
#259373 POmoc w paczke cod mod
Napisane przez Jambi w 16.06.2011 12:51
#240871 Random num w case
Napisane przez Jambi w 24.04.2011 09:57
w
wkleic
znajdz tez tam to:
zobacz czy dziala, a jak nie to znajdz
public Odrodzenie(id)
wkleic
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20); }
znajdz tez tam to:
if(gracz_resetuje[id]) { ResetujPunkty(id); gracz_resetuje[id] = false; } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0);i wklej:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) give_item(id, "weapon_knife");teraz tu:
public TakeDamageto:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage+=float(health);
zobacz czy dziala, a jak nie to znajdz
if(weapon == CSW_KNIFE) { }i wklej:
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage+=float(health);pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
#239845 Niewidzialność na awp
Napisane przez Jambi w 21.04.2011 20:00
w
w
w
tam gdzie pisze numer itemu to chyba logiczne ze musisz wpisac ten sam numer co ma item
na ile szans np wpiszesz 6 to z awp bedzie 1/6 wpiszesz 7 to bedzie 1/7
np:
mamy 1/10 na zabicie kogos
i tu
to pod tym wklej to
tam gdzie nr itemu wpisz ten nr;]
niewidzialnosc nie potrafie
new const nazwy_przedmiotowdopisz nazwe itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
new const opisy_przedmiotowdopisz opisz itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
public TakeDamagepod tym:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage+=float(health);wklej:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU && random(NA ILE SZANS)==1) damage+=float(health);
tam gdzie pisze numer itemu to chyba logiczne ze musisz wpisac ten sam numer co ma item
na ile szans np wpiszesz 6 to z awp bedzie 1/6 wpiszesz 7 to bedzie 1/7
np:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36 && random(10)==1) damage+=float(health);
mamy 1/10 na zabicie kogos
i tu
public Odrodzenie(id)znajdz cos takiego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp");
to pod tym wklej to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU) give_item(id, "weapon_awp");
tam gdzie nr itemu wpisz ten nr;]
niewidzialnosc nie potrafie
#238960 tworzenie itemu - szansa na zabicie 1/3
Napisane przez Jambi w 19.04.2011 17:56
#238930 tworzenie itemu - szansa na zabicie 1/3
Napisane przez Jambi w 19.04.2011 17:01
#233502 502 lvl i stoi a jest 20001
Napisane przez Jambi w 05.04.2011 13:21
#233499 dodawanie itemow 1/1
Napisane przez Jambi w 05.04.2011 13:10
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Jambi
- Regulamin