Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jambi - zdjęcie

Jambi

Rejestracja: 07.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2013 17:48
*****

#270349 Problem z własnymi umiejętnośćiami

Napisane przez Jambi w 15.07.2011 20:28

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#269078 Niewidzialnosc. Jak naprawic?

Napisane przez Jambi w 12.07.2011 18:33

ghost:

do

public Odrodzenie(id)


daj na sam dol


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		set_user_health(id,1) 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


i pod spodem

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


to do tej niewidki

Dodano 12 lipiec 2011 - 18:40:

ghost:

do

public Odrodzenie(id)


daj na sam dol


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		set_user_health(id,1) 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


i pod spodem

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


to do tej niewidki


a zrobielm ci lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#267911 [ROZWIĄZANE] Wygasłe bany jak je zostawić

Napisane przez Jambi w 08.07.2011 19:21

dalej to samo bany znikaja

Dodano 09 lipiec 2011 - 14:38:
odświeżam
  • +
  • -
  • 1


#260265 Poradnik jak dodac item

Napisane przez Jambi w 19.06.2011 10:31

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [COD]Jak dodać Item/Klasę/Moc Spadochron(iarz) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item znikający celownik. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#260259 Po duchu - rakiety

Napisane przez Jambi w 19.06.2011 10:20

czytaj do konca tematu zamien

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid,ent, attacker,min(150,55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])) , 1);


i daj to:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid,ent, attacker, floatmin(150.0, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])) , 1);

  • +
  • -
  • 2


#260184 POmoc w paczke cod mod

Napisane przez Jambi w 18.06.2011 21:41

dalem 601lvl
zobacz

Dodano 19 czerwiec 2011 - 10:37:
co do statystyk rozdanie to nie wiem czy zadziala jak cos to nowy teamt

patrz gg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#259575 Usuniecie klas i dodanie

Napisane przez Jambi w 16.06.2011 19:54

lap
wszystko zrobilem co chciales

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#259388 POmoc w paczke cod mod

Napisane przez Jambi w 16.06.2011 13:41

tu masz te damage wgraj sam plugin: Bullet Damage (ulepszony,poprawiony) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

sam i amxx w zalaczniku

nie potrafilem zrobic niewidzialnosci na kucanie to zrobilem na nozu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#259373 POmoc w paczke cod mod

Napisane przez Jambi w 16.06.2011 12:51

zrobie ci daj mi z 20 min
  • +
  • -
  • 1


#240871 Random num w case

Napisane przez Jambi w 24.04.2011 09:57

w

public Odrodzenie(id)

wkleic


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
                
        }

znajdz tez tam to:

if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
i wklej:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
		give_item(id, "weapon_knife");
teraz tu:
public TakeDamage
to:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		damage+=float(health);

zobacz czy dziala, a jak nie to znajdz
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
}
i wklej:
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		damage+=float(health);
pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)

  • +
  • -
  • 1


#239845 Niewidzialność na awp

Napisane przez Jambi w 21.04.2011 20:00

w
new const nazwy_przedmiotow
dopisz nazwe itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
new const opisy_przedmiotow
dopisz opisz itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
public TakeDamage
pod tym:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
		damage+=float(health);
wklej:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU && random(NA ILE SZANS)==1)
		damage+=float(health);

tam gdzie pisze numer itemu to chyba logiczne ze musisz wpisac ten sam numer co ma item
na ile szans np wpiszesz 6 to z awp bedzie 1/6 wpiszesz 7 to bedzie 1/7
np:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36 && random(10)==1)
		damage+=float(health);

mamy 1/10 na zabicie kogos

i tu
public Odrodzenie(id)
znajdz cos takiego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

to pod tym wklej to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU)
		give_item(id, "weapon_awp");

tam gdzie nr itemu wpisz ten nr;]


niewidzialnosc nie potrafie
  • +
  • -
  • 1


#238960 tworzenie itemu - szansa na zabicie 1/3

Napisane przez Jambi w 19.04.2011 17:56

odpowiedz brzmi tak:

ja proponuje zrobic ci tak ze zrobisz np 4 itemy 1/3 1/4 1/5 1/6 i kazdy item bedzie osobno do losowania zdobycia a nie 1/6
lepiej dla graczy


i + ;]
  • +
  • -
  • 1


#238930 tworzenie itemu - szansa na zabicie 1/3

Napisane przez Jambi w 19.04.2011 17:01

[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#233502 502 lvl i stoi a jest 20001

Napisane przez Jambi w 05.04.2011 13:21

znalazlem przyczyne dziex nikt nie pomogl;d troche gagarin17 choc sam to wiedzialem, ale dam ci plus i sie ciesz;d
  • +
  • -
  • 1


#233499 dodawanie itemow 1/1

Napisane przez Jambi w 05.04.2011 13:10

to wklej
if(weapon == CSW_SCOUT && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
		damage+=float(health);

  • +
  • -
  • 1