Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niewidzialnosc. Jak naprawic?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZepA***

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 12.07.2011 13:26

Siemka

Dodalem do mojego coda 2 itemy peleryna niewidka i ghost.

Peleryna niewidka ma niewidzialnosc(jest podobna do plaszczu partyzanta tylko jest jeszcze bardziej niewidoczny.

Ghost ma 1 HP i jest calkiem niewidzialny(1hp mu dodalem)

W tych itemach nie umiem dac niewidzialnosci




w public dajPrzedmiot dawalem:

do niewidki:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);


do ghost:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);





Ale nadal jak ktos gra z tymi itemami to bylo ich widac.

Probowalem juz to robic na 1000 spospbow ale zaden nie dzialal.

Robilem tez tak jak plaszcz partyzanta mial ale tez nie dzialalo.




Za pomoc daje plusiki

Załączone pliki


Użytkownik ZepA*** edytował ten post 12.07.2011 13:27

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#2 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 12.07.2011 18:33

ghost:

do

public Odrodzenie(id)


daj na sam dol


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		set_user_health(id,1) 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


i pod spodem

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


to do tej niewidki

Dodano 12 lipiec 2011 - 18:40:

ghost:

do

public Odrodzenie(id)


daj na sam dol


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		set_user_health(id,1) 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


i pod spodem

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu) 	{ 		 		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);   	}


to do tej niewidki


a zrobielm ci lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 ZepA***

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 12.07.2011 18:52

Zaraz sprawdze czy dziala.

Ale plusiki i tak dostaniesz ;P




EDIT

Nie dziala. Ciagle mnie normalnie widac.


Użytkownik ZepA*** edytował ten post 12.07.2011 19:08

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#4 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 12.07.2011 19:40

A jakie masz pluginy na serwerze

#5 ZepA***

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 12.07.2011 20:35

Sa tylko podstawowe pluginy. Testuję tego coda na serwerze testowym.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#6 Power Play

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Braga
Offline

Napisano 12.07.2011 20:53

Jeśli chcesz mieć niewidzialność na danej broni szukasz

Public CurWeapon i dodajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XxX)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
		else 
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}

W miejsce XxX Daj Numer Itemu :)

A jeśli chcesz żeby Item miał 1HP na start to tak:

Public Odrodzenie

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XxX)
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 1;

I szukasz Public DajPrzedmiot

case xXx:
{
      fm_set_user_footsteps(id, 1);
}


#7 ZepA***

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 13.07.2011 09:28

Zrobilem tak jak napisales z ta niewidzialnoscia i dalej nie dziala.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#8 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 27.07.2011 22:54

Chyba zaczynam się domyślać w czym masz (mamy) problem... Trafiłem w ten temat bo sam od kilku dni po przerabianiu coda mam ten problem, ze nie dzialaja mi przedmioty które redukują widoczność. Płacz partyzanta, peleryna niewidka i ubranie zabójcy.
Z tym że ten ostatni u mnie oprócz redukcji widoczności daje graczowi tylko nóż.
Co ciekawe item działa i gracz dosatje tylko nóż i zabierane mu są bronie, ale go widać normalnie.

Myślę że ta funkcja wywołuje ten bug.

I pytanie do was jak to naprawić, żeby się nie pozbywać tego:

public player_Think(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		return HAM_IGNORED;
	}
	if(!niewidzialnosc_kucanie[id])
	{
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
		return HAM_IGNORED;
	}
	new button = get_user_button(id);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,60)
	}
	else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
	}
	return HAM_HANDLED;

Dodano 28 lipiec 2011 - 14:19:
Więc jak? Potrafi ktoś rozwiązać ten problem? Jakieś pomysły?

Użytkownik alc0 edytował ten post 27.07.2011 22:57

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych