Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Po duchu - rakiety

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 18.06.2011 17:07

Witam. Mam problem po wpisaniu linijki od Goliatha (temat: Duch nie zadaje dmg)

Tutaj kod rakiety:
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid,ent, attacker,min(150,55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])) , 1);
}
remove_entity(ent);
}


Za pomoc +

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 19.06.2011 08:55

  • +
  • -
  • 0

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 18.06.2011 21:40

Z tego co zauważyłem to temat co tam dałeś to jest link do tematu o starym codzie.
  • +
  • -
  • 0

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.06.2011 08:54

Sorry, pomyliłem się. TO dotyczy starego CODa.
  • +
  • -
  • 0

#4 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 19.06.2011 10:20

czytaj do konca tematu zamien

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid,ent, attacker,min(150,55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])) , 1);


i daj to:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid,ent, attacker, floatmin(150.0, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])) , 1);

  • +
  • -
  • 2

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 20.06.2011 10:51

Sprawdzę.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych