Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niewidzialność na awp

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2011 16:18

Witam mam pytanie jak zrobić item który dostaje 1/x szans na zabicie awp dostaje awp i gdy trzyma awp jest niewidzialny
będą ++ za racjonalne odpowiedzi :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 21.04.2011 20:00

w
new const nazwy_przedmiotow
dopisz nazwe itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
new const opisy_przedmiotow
dopisz opisz itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
public TakeDamage
pod tym:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
		damage+=float(health);
wklej:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU && random(NA ILE SZANS)==1)
		damage+=float(health);

tam gdzie pisze numer itemu to chyba logiczne ze musisz wpisac ten sam numer co ma item
na ile szans np wpiszesz 6 to z awp bedzie 1/6 wpiszesz 7 to bedzie 1/7
np:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36 && random(10)==1)
		damage+=float(health);

mamy 1/10 na zabicie kogos

i tu
public Odrodzenie(id)
znajdz cos takiego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

to pod tym wklej to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU)
		give_item(id, "weapon_awp");

tam gdzie nr itemu wpisz ten nr;]


niewidzialnosc nie potrafie

Użytkownik Jambi edytował ten post 21.04.2011 20:16

  • +
  • -
  • 1

#3 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2011 21:03

Dobra jutro to sprawdze i dam znac teraz dam + :D
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.04.2011 22:25

niewidzialność gdy ma się awp...

znajdź w curweapon:
if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
dodaj pod:
if(weapon == CSW_AWP) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 7);
	else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 0

#5 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2011 10:32

A mam do cb jeszcze 1 pytanie KariiO czy to co wkleiłeś to gdy każdy trzyma awp jest niewidzialny czy to na item? a jak na item to gdzie wpisać nr itemu
  • +
  • -
  • 0

#6 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 10:40

DAL CI RACZEJ NA AWP NIE NA ITEM


raczej tak powinno byc:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
        if(weapon == CSW_AWP)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik Jambi edytował ten post 22.04.2011 10:44

  • +
  • -
  • 0

#7 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2011 13:43

Dobra wszystko działa można zamknąć
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych