Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Erni91 - zdjęcie

Erni91

Rejestracja: 06.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.08.2010 13:35
-----

#165007 Grawitacja na nowej klasie

Napisane przez Letnie Chamskie B00m w 28.08.2010 18:02

Zamien ta funkcje tak

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
if(player_class[id] == Bestia)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

lub jak by nie dzialaalo to tak

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}



#165009 Grawitacja na nowej klasie

Napisane przez Screeaam... w 28.08.2010 18:04

Albo tak:

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else if(player_class[id] == TwojaKlasa)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.X) // Tutaj wstaw ile ma mieć gravity, np. 0.40
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}



#157764 Modele klas

Napisane przez false w 06.08.2010 12:36

Witam,

Jestem nowy na tym forum, jak zapewne zdążyliście zauważyć, jeśli pisze w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam.

Do rzeczy, chciałbym aby klasa posiadała własny wygląd postaci, jak tego dokonać? W razie niejasności podam przykład. Wchodząc na serwa wybieramy model (standardowe), następnie wpisuje /klasa i wybieram np barbarzyńca, po tym wyborze moja postać zmienia wygląd na inny model (np diablomod/models/klasa/barbarzynca.mdl).


mozesz w

public plugin_precache()

zrobic

public plugin_precache(){
precache_model("models/player/klasa/klasa.mdl");

a potem w case np barbarzyncy

case Barbarzynca:
{
cs_set_user_model(id, "klasa")
  • +
  • -
  • 1