Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Erni91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 06.08.2010 12:27

Witam,

Jestem nowy na tym forum, jak zapewne zdążyliście zauważyć, jeśli pisze w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam.

Do rzeczy, chciałbym aby klasa posiadała własny wygląd postaci, jak tego dokonać? W razie niejasności podam przykład. Wchodząc na serwa wybieramy model (standardowe), następnie wpisuje /klasa i wybieram np barbarzyńca, po tym wyborze moja postać zmienia wygląd na inny model (np diablomod/models/klasa/barbarzynca.mdl).
  • +
  • -
  • 0

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.08.2010 12:36

Witam,

Jestem nowy na tym forum, jak zapewne zdążyliście zauważyć, jeśli pisze w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam.

Do rzeczy, chciałbym aby klasa posiadała własny wygląd postaci, jak tego dokonać? W razie niejasności podam przykład. Wchodząc na serwa wybieramy model (standardowe), następnie wpisuje /klasa i wybieram np barbarzyńca, po tym wyborze moja postać zmienia wygląd na inny model (np diablomod/models/klasa/barbarzynca.mdl).


mozesz w

public plugin_precache()

zrobic

public plugin_precache(){
precache_model("models/player/klasa/klasa.mdl");

a potem w case np barbarzyncy

case Barbarzynca:
{
cs_set_user_model(id, "klasa")
  • +
  • -
  • 1

#3 Erni91

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 06.08.2010 12:58

Dzięki wielkie, masz już plusa, podaj proszę jak możesz za kolejnego plusika przykład jak to ma wyglądać w .sma (takie już działające ze wstawię swój model i będzie hulało)
  • +
  • -
  • 0

#4 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 06.08.2010 13:42

Znajdź:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")

Zmień na:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/barbarzynca/barbarzynca.mdl");


Znajdź:
case 5: 
{
player_class[id] = Barbarzynca

Zmień na:
case 5: 
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "barbarzynca")

  • +
  • -
  • 0

#5 Erni91

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 06.08.2010 15:00

Niestety nie działa, za 1 razem wywaliło błąd serwera ze brak pliku i podało ścieżkę, następnie wgrałem we skazane przez błąd miejsce modele i serwer normalnie działa ale modele nadal sa stare (do gry tez wrzuciłem modele). Co może być nie tak? Dodam że serwer mam postawiony na kompie (baza na zewnętrznym hostingu) a modele spr na zainstalowanych botach które losowo sobie wybierają klasę. Widzę boa na klasa barbarzyńca jednak jego model jest standardowy.

06 sierpień 2010 - 15:20:
Tak wygląda fragment mojego sma przed kompilacja:

public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
cs_set_user_model(id, "pl")
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
cs_set_user_model(id, "zb")
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "br")
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}


public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)


  • +
  • -
  • 0

#6 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.08.2010 21:13

Niestety nie działa, za 1 razem wywaliło błąd serwera ze brak pliku i podało ścieżkę, następnie wgrałem we skazane przez błąd miejsce modele i serwer normalnie działa ale modele nadal sa stare (do gry tez wrzuciłem modele). Co może być nie tak? Dodam że serwer mam postawiony na kompie (baza na zewnętrznym hostingu) a modele spr na zainstalowanych botach które losowo sobie wybierają klasę. Widzę boa na klasa barbarzyńca jednak jego model jest standardowy.

06 sierpień 2010 - 15:20:
Tak wygląda fragment mojego sma przed kompilacja:

public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
cs_set_user_model(id, "pl")
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
cs_set_user_model(id, "zb")
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "br")
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}


public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)


chyba jeszcze trzeba

precache_model(TWOJ_MODEL_VIEW)
precache_model(TWOJ)MODEL_PLAYER)
  • +
  • -
  • 0

#7 Erni91

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 07.08.2010 10:59

Dodałem tak jak napisałeś i mam taki błąd przy kompilacji:
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(811) : error 017: undefined symbol "BR_VIEW"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(812) : error 017: undefined symbol "BR_PLAYER"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(813) : error 017: undefined symbol "ZB_VIEW"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(814) : error 017: undefined symbol "ZB_PLAYER"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(815) : error 017: undefined symbol "PL_VIEW"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(816) : error 017: undefined symbol "PL_PLAYER"

6 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpkRdcHE.amx (compile failed).

moje sma:

public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(BR_VIEW)
precache_model(BR_PLAYER)
precache_model(ZB_VIEW)
precache_model(ZB_PLAYER)
precache_model(PL_VIEW)
precache_model(PL_PLAYER)
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)
precache_model(HE_PLAYER)
precache_model(FL_VIEW)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych