Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Grawitacja na nowej klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Erni91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 28.08.2010 17:47

Witam,

Próbuje zmienic na podstawie ninji grawitacje nowej klasie robie to tak:

Dodaje pod:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

to:
public set_gravitychange_a(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Bestia)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


nastepnie dodaje pod:
public check_class(id)
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
{


if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
}

to
public check_class_a(id)
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Bestia) && (is_user_connected(id)))
{


if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange_a(id)
}
}


oraz wszędzie gdzie jest
set_gravitychange
pod dodaje
set_gravitychange_a
tak samo z check_class, po tych zabiegach Bestia skacze wysoko a ninja nie, problem siedzi w check_class, po dodaniu check_class_a przestaje działać ninji skok. Jak temu zaradzić?
  • +
  • -
  • 0

#2 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 28.08.2010 18:02

Zamien ta funkcje tak

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
if(player_class[id] == Bestia)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

lub jak by nie dzialaalo to tak

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

Użytkownik Letnie Chamskie B00m edytował ten post 28.08.2010 18:08


#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.08.2010 18:04

Albo tak:

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else if(player_class[id] == TwojaKlasa)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.X) // Tutaj wstaw ile ma mieć gravity, np. 0.40
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


#4 Erni91

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 28.08.2010 22:15

Wielkie dzięki, 2 sposób zadziała jeśli dodamy do:

if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )


2 nawiasy czyli powinno wyglądać tak

if((player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia ))


oraz 3 sposób również działa i jest on najlepszy ponieważ można edytować skoki oddzielnie dla każdej klasy.
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.08.2010 00:26

Wielkie dzięki, 2 sposób zadziała jeśli dodamy do:

if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )


2 nawiasy czyli powinno wyglądać tak

if((player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia ))


oraz 3 sposób również działa i jest on najlepszy ponieważ można edytować skoki oddzielnie dla każdej klasy.


Nie, może być pojedynczy nawias:

if(player_class[id] == Ninja || player_class[id] == Bestia)


#6 Erni91

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 29.08.2010 10:29


Wielkie dzięki, 2 sposób zadziała jeśli dodamy do:

if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )


2 nawiasy czyli powinno wyglądać tak

if((player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia ))


oraz 3 sposób również działa i jest on najlepszy ponieważ można edytować skoki oddzielnie dla każdej klasy.


Nie, może być pojedynczy nawias:

if(player_class[id] == Ninja || player_class[id] == Bestia)

przy pojedynczym wywali errora podczas kompilacji

Użytkownik Erni91 edytował ten post 29.08.2010 10:30

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych