Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Erni91 - zdjęcie

Erni91

Rejestracja: 06.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.08.2010 13:35
-----

Moje posty

W temacie: Dodawanie Textu lub dźwięku przy zdobywaniu danego itemu

30.08.2010 15:28

a jak ustawić inny kolor poza zielonym??

W temacie: Grawitacja na nowej klasie

29.08.2010 10:29

Wielkie dzięki, 2 sposób zadziała jeśli dodamy do:

if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )


2 nawiasy czyli powinno wyglądać tak

if((player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia ))


oraz 3 sposób również działa i jest on najlepszy ponieważ można edytować skoki oddzielnie dla każdej klasy.


Nie, może być pojedynczy nawias:

if(player_class[id] == Ninja || player_class[id] == Bestia)

przy pojedynczym wywali errora podczas kompilacji

W temacie: Grawitacja na nowej klasie

28.08.2010 22:15

Wielkie dzięki, 2 sposób zadziała jeśli dodamy do:

if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia )


2 nawiasy czyli powinno wyglądać tak

if((player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Bestia ))


oraz 3 sposób również działa i jest on najlepszy ponieważ można edytować skoki oddzielnie dla każdej klasy.

W temacie: Modele klas

07.08.2010 10:59

Dodałem tak jak napisałeś i mam taki błąd przy kompilacji:
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(811) : error 017: undefined symbol "BR_VIEW"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(812) : error 017: undefined symbol "BR_PLAYER"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(813) : error 017: undefined symbol "ZB_VIEW"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(814) : error 017: undefined symbol "ZB_PLAYER"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(815) : error 017: undefined symbol "PL_VIEW"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(816) : error 017: undefined symbol "PL_PLAYER"

6 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpkRdcHE.amx (compile failed).

moje sma:

public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(BR_VIEW)
precache_model(BR_PLAYER)
precache_model(ZB_VIEW)
precache_model(ZB_PLAYER)
precache_model(PL_VIEW)
precache_model(PL_PLAYER)
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)
precache_model(HE_PLAYER)
precache_model(FL_VIEW)

W temacie: Modele klas

06.08.2010 15:00

Niestety nie działa, za 1 razem wywaliło błąd serwera ze brak pliku i podało ścieżkę, następnie wgrałem we skazane przez błąd miejsce modele i serwer normalnie działa ale modele nadal sa stare (do gry tez wrzuciłem modele). Co może być nie tak? Dodam że serwer mam postawiony na kompie (baza na zewnętrznym hostingu) a modele spr na zainstalowanych botach które losowo sobie wybierają klasę. Widzę boa na klasa barbarzyńca jednak jego model jest standardowy.

06 sierpień 2010 - 15:20:
Tak wygląda fragment mojego sma przed kompilacja:

public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
cs_set_user_model(id, "pl")
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
cs_set_user_model(id, "zb")
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "br")
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}


public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)