Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Erni91 - zdjęcie

Erni91

Rejestracja: 06.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.08.2010 13:35
-----

Moje tematy

Komenda na zmiane teamu

29.08.2010 13:43

Witam,

Chce do diablomoda dodać komendę na zmianę teamu (wiem ze jest to dostępne pod klawiszem "m"), chce jednak dopisać do tej komendy dodatkowa funkcje. Jak zrobić taka komendę?

Wykonanie funkcji po smierci

29.08.2010 10:41

Witam,

Napisałem funkcje dla danej klasy, dajmy dla przykładu barbarzyńce, i chce aby za każdym razem po śmierci była wykonywana, co muszę zrobic?.

		case Barbarzynca:
{
//tutaj dodaje swoja funkcje (która działa) ale chce aby się wykonała po śmierci od nowa
}

Grawitacja na nowej klasie

28.08.2010 17:47

Witam,

Próbuje zmienic na podstawie ninji grawitacje nowej klasie robie to tak:

Dodaje pod:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

to:
public set_gravitychange_a(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Bestia)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


nastepnie dodaje pod:
public check_class(id)
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
{


if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
}

to
public check_class_a(id)
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Bestia) && (is_user_connected(id)))
{


if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange_a(id)
}
}


oraz wszędzie gdzie jest
set_gravitychange
pod dodaje
set_gravitychange_a
tak samo z check_class, po tych zabiegach Bestia skacze wysoko a ninja nie, problem siedzi w check_class, po dodaniu check_class_a przestaje działać ninji skok. Jak temu zaradzić?

Błąd przy kompilacji warning 204

25.08.2010 14:49

Przy kompilacji wyskakuje mi błąd: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "strona"

Mój sma w którym występuje "strona"
public select_class(id){
if(is_user_bot(id)) return

create_class = menu_create("Wybierz Klase", "handle_create_class")
ghandle_create_class = menu_makecallback("mcb_create_class")

asked_klass[id]=0

for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++){
new menu_txt[128]
format(menu_txt,127,"%s Level: %d",Race[i],player_class_lvl[id][i])
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
}

menu_display(id,create_class,0)
}
public mcb_create_class(id, menu, item) {
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new keys = read_flags(flags)

if(keys&(1<<item))
return ITEM_ENABLED

return ITEM_DISABLED
}
public handle_create_class(id, menu, item){
new strona=0
g_haskit[id] = 0

if(item==MENU_EXIT){
menu_destroy(create_class)
select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}



player_class[id]=++item

if(player_class[id]==Nekromanta)
g_haskit[id] = 1
if(player_class[id]==Hunter)
g_GrenadeTrap[id] = 1

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

Modele klas

06.08.2010 12:27

Witam,

Jestem nowy na tym forum, jak zapewne zdążyliście zauważyć, jeśli pisze w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam.

Do rzeczy, chciałbym aby klasa posiadała własny wygląd postaci, jak tego dokonać? W razie niejasności podam przykład. Wchodząc na serwa wybieramy model (standardowe), następnie wpisuje /klasa i wybieram np barbarzyńca, po tym wyborze moja postać zmienia wygląd na inny model (np diablomod/models/klasa/barbarzynca.mdl).