public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Lotos
Rejestracja: 12.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:31





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 3 981
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Luty 8, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
World
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Lotos nie posiada znajomych
#257914 Diablo onyke - native "pev"
Napisane przez Lotos
w 11.06.2011 18:38
#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo
Napisane przez Lotos
w 30.12.2010 12:47
#200534 Problem z dodaniem klasy
Napisane przez Lotos
w 28.12.2010 17:42
#200122 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Napisane przez Lotos
w 27.12.2010 14:41
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.
Załączone pliki
-
diablo.sma 225,73 KB 25 Ilość pobrań
diablo.amxx
#200120 problem z kompilacją
Napisane przez Lotos
w 27.12.2010 14:37
#199773 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Napisane przez Lotos
w 26.12.2010 14:48
#199709 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Napisane przez Lotos
w 26.12.2010 12:36
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
Dodałeś to:
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]
Załączone pliki
-
diablo.sma 225,72 KB 43 Ilość pobrań
diablo.amxx
#199405 Prośba o naprawienie .sma
Napisane przez Lotos
w 25.12.2010 15:07
#198839 Problemy z kompilacja i wgl
Napisane przez Lotos
w 23.12.2010 13:54

Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx
W plugins.ini dopisz:
diablodajwez.amxx
dbmod_5.9l(3).amxx
Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l(3).sma 240,25 KB 50 Ilość pobrań
dbmod_5.9l(3).amxx
-
dbmod_5.9l(3).amxx 212,7 KB 10 Ilość pobrań
-
diablodajwez.amxx 8,26 KB 13 Ilość pobrań
-
diablomod_items.inc 405 bajtów 60 Ilość pobrań
#198734 Pokazuje kto wbił level
Napisane przez Lotos
w 22.12.2010 22:35
#include <amxmodx>
2. Dodajesz za tym:
#include <colorchat>
3. Ma wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
4. Znajdź:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
5. Zamień na:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
Powinno działać.
#198569 problem z kompilacją
Napisane przez Lotos
w 22.12.2010 16:39
Poprawione, łap.
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 232,42 KB 74 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#198442 Pytanie nowa moc
Napisane przez Lotos
w 22.12.2010 13:00
public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
#198436 GDZIE dac komus konkretny lvl?
Napisane przez Lotos
w 22.12.2010 12:36
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,

4. Klikasz na Szukaj,

5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,

6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,

7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)

8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.
Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.
#198425 Problem z klasami premium
Napisane przez Lotos
w 22.12.2010 12:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Lotos
- Regulamin