public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Lotos
Rejestracja: 12.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:31
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 3 752
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Luty 8, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
World
Kontakt
17
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Lotos nie posiada znajomych
#257914 Diablo onyke - native "pev"
Napisane przez Lotos w 11.06.2011 18:38
Do złego publika to dopisujesz, w linijce 11510 jest public fwd_touch, znajdź go i dopisz w nim na początku to co ci napisał Goliath, aby wyglądało tak:
#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo
Napisane przez Lotos w 30.12.2010 12:47
#200534 Problem z dodaniem klasy
Napisane przez Lotos w 28.12.2010 17:42
#200122 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Napisane przez Lotos w 27.12.2010 14:41
Masz powiększony lvl do 404 także łatwiej będzie, dodawać statystyki niż po 1 dodawać.
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.
Załączone pliki
-
diablo.sma 225,73 KB 22 Ilość pobrań
diablo.amxx
#200120 problem z kompilacją
Napisane przez Lotos w 27.12.2010 14:37
#199773 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Napisane przez Lotos w 26.12.2010 14:48
#199709 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Napisane przez Lotos w 26.12.2010 12:36
Łap błąd był jak dodawałeś niewidzialność na nożu. Zamiast zamienić na to:
Dodałeś to:
Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
Dodałeś to:
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]
Załączone pliki
-
diablo.sma 225,72 KB 36 Ilość pobrań
diablo.amxx
#199405 Prośba o naprawienie .sma
Napisane przez Lotos w 25.12.2010 15:07
#198839 Problemy z kompilacja i wgl
Napisane przez Lotos w 23.12.2010 13:54
Łap, liczę na plusika.
Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx
W plugins.ini dopisz:
Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc
Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx
W plugins.ini dopisz:
diablodajwez.amxx
dbmod_5.9l(3).amxx
Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l(3).sma 240,25 KB 42 Ilość pobrań
dbmod_5.9l(3).amxx -
dbmod_5.9l(3).amxx 212,7 KB 10 Ilość pobrań
-
diablodajwez.amxx 8,26 KB 13 Ilość pobrań
-
diablomod_items.inc 405 bajtów 56 Ilość pobrań
#198734 Pokazuje kto wbił level
Napisane przez Lotos w 22.12.2010 22:35
1. Szukasz:
2. Dodajesz za tym:
3. Ma wyglądać tak:
4. Znajdź:
5. Zamień na:
Powinno działać.
#include <amxmodx>
2. Dodajesz za tym:
#include <colorchat>
3. Ma wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
4. Znajdź:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
5. Zamień na:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
Powinno działać.
#198569 problem z kompilacją
Napisane przez Lotos w 22.12.2010 16:39
I to menu opisów klas, a nie wyboru klas.
Poprawione, łap.
Poprawione, łap.
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 232,42 KB 69 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#198442 Pytanie nowa moc
Napisane przez Lotos w 22.12.2010 13:00
Spróbuj tak:
public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
#198436 GDZIE dac komus konkretny lvl?
Napisane przez Lotos w 22.12.2010 12:36
1. Wchodzisz w phpmyadmin,
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,
4. Klikasz na Szukaj,
5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,
6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,
7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)
8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.
Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,
4. Klikasz na Szukaj,
5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,
6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,
7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)
8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.
Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.
#198425 Problem z klasami premium
Napisane przez Lotos w 22.12.2010 12:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Lotos
- Regulamin