Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lotos - zdjęcie

Lotos

Rejestracja: 12.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:31
-----

#257914 Diablo onyke - native "pev"

Napisane przez Lotos w 11.06.2011 18:38

Do złego publika to dopisujesz, w linijce 11510 jest public fwd_touch, znajdź go i dopisz w nim na początku to co ci napisał Goliath, aby wyglądało tak:

public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);

if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo

Napisane przez Lotos w 30.12.2010 12:47

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#200534 Problem z dodaniem klasy

Napisane przez Lotos w 28.12.2010 17:42

Powinno już działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#200122 Zamiast widoku na model broni widac model noza

Napisane przez Lotos w 27.12.2010 14:41

Masz powiększony lvl do 404 także łatwiej będzie, dodawać statystyki niż po 1 dodawać.
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#200120 problem z kompilacją

Napisane przez Lotos w 27.12.2010 14:37

Łap. Sprawdzona.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#199773 Zamiast widoku na model broni widac model noza

Napisane przez Lotos w 26.12.2010 14:48

To już na pewno powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#199709 Zamiast widoku na model broni widac model noza

Napisane przez Lotos w 26.12.2010 12:36

Łap błąd był jak dodawałeś niewidzialność na nożu. Zamiast zamienić na to:

if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}


Dodałeś to:

if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1


Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#199405 Prośba o naprawienie .sma

Napisane przez Lotos w 25.12.2010 15:07

Wszystko jest dobrze, warningi nie są szkodliwy. Wrzuć na serwer, będzie normalnie chodzić.
  • +
  • -
  • 1


#198839 Problemy z kompilacja i wgl

Napisane przez Lotos w 23.12.2010 13:54

Łap, liczę na plusika. :rolleyes:

Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx

W plugins.ini dopisz:

diablodajwez.amxx
dbmod_5.9l(3).amxx


Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#198734 Pokazuje kto wbił level

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 22:35

1. Szukasz:

#include <amxmodx>

2. Dodajesz za tym:

#include <colorchat>

3. Ma wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

4. Znajdź:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


5. Zamień na:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


Powinno działać.
  • +
  • -
  • 3


#198569 problem z kompilacją

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 16:39

I to menu opisów klas, a nie wyboru klas.
Poprawione, łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#198508 Demka

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 15:22

Tak, widziałbyś. Nagrywa wszystko co widzi gracz podczas grania, razem ze wszystkimi wspomagaczami, jeśli takie ma odpalone.
  • +
  • -
  • 1


#198442 Pytanie nowa moc

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 13:00

Spróbuj tak:

public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#198436 GDZIE dac komus konkretny lvl?

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 12:36

1. Wchodzisz w phpmyadmin,
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,
Dołączona grafika

4. Klikasz na Szukaj,
Dołączona grafika

5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,
Dołączona grafika

6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,
Dołączona grafika

7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)
Dołączona grafika

8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.


Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.

  • +
  • -
  • 2


#198425 Problem z klasami premium

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 12:07

Łap poradnik: [TUTORIAL] Jak Dodac Klase Premium . - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1