Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo onyke - native "pev"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 JakubL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 31.05.2011 18:03

Witam.

Ściągnąłem ten plugin Diablo Diablomod by 0nYk3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Wyskakuje mi taki błąd:
Spoiler


.sma jest ten z tamtego tematu.
Mógłby ktoś to naprawić?

Pozdrawiam
Jakub

#2 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 31.05.2011 18:12

zdebugguj

dodaj "debug" po nazwie diablo w plugins.ini

#3 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 31.05.2011 18:13

diablo_onyke.amxx debug           ; Diablo Mod
Mam tak od wczoraj południa.

#4 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 31.05.2011 18:23

cos jest z fm'em

teraz wejdź na serwa, zmień mape/zresaj, i pokaż nowe logi

#5 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 31.05.2011 19:26

L 05/31/2011 - 20:17:03: Start of error session.

L 05/31/2011 - 20:17:03: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110531.log")

L 05/31/2011 - 20:17:03: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:17:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:17:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:17:03: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)

L 05/31/2011 - 20:17:24: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:17:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:17:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:17:24: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)

L 05/31/2011 - 20:27:31: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:27:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:27:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:27:31: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)

L 05/31/2011 - 20:27:32: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:27:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:27:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:27:32: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)

L 05/31/2011 - 20:27:33: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:27:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:27:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:27:33: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)

L 05/31/2011 - 20:27:35: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:27:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:27:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:27:35: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)

L 05/31/2011 - 20:34:47: [FAKEMETA] Invalid entity

L 05/31/2011 - 20:34:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")

L 05/31/2011 - 20:34:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 05/31/2011 - 20:34:47: [AMXX]    [0] diabloallegro.sma::fwd_touch (line 11510)


#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 31.05.2011 19:28

Na początku tego publica dopisz:
	if(!pev_valid(ent)) 
return FMRES_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1

#7 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 01.06.2011 12:29

Jakiego publica?

#8 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 01.06.2011 13:23

publica w którym jest linijka nr 11510
  • +
  • -
  • 1

#9 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.06.2011 19:29

Na początku tego publica dopisz:
        if(!pev_valid(ent))
                return FMRES_IGNORED;


public COSTAM(ent)
{

//...

}

pokaż to

#10 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 08.06.2011 15:34

Spoiler


Dodano 08 czerwiec 2011 - 18:08:
Tak ma to wyglądać?
public take_hook(id, level, cid)
if(!pev_valid(ent)) 
                return FMRES_IGNORED;
{
	if (!cmd_access(id ,level, cid, 1))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (!get_pcvar_num(pAdmin))
	{
		console_print(id, "[Hook] Admin only mode is currently disabled")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
		
	static szTarget[32]
	read_argv(1, szTarget, charsmax(szTarget))
	
	new iUsrId = cmd_target(id, szTarget)
	
	if (!iUsrId)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	static szName[32]
	get_user_name(iUsrId, szName, charsmax(szName))
	
	if (g_bHookAllowed[iUsrId])
	{
		g_bHookAllowed[iUsrId] = false
		
		console_print(id, "[Hook] You took away %s his access to the hook", szName)
	}
	else
		console_print(id, "[Hook] %s does not have access to the hook", szName)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Załączone pliki



#11 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 09.06.2011 21:21

public take_hook(id, level, cid)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if (!cmd_access(id ,level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

if (!get_pcvar_num(pAdmin))
{
console_print(id, "[Hook] Admin only mode is currently disabled")
return PLUGIN_HANDLED
}

static szTarget[32]
read_argv(1, szTarget, charsmax(szTarget))

new iUsrId = cmd_target(id, szTarget)

if (!iUsrId)
return PLUGIN_HANDLED

static szName[32]
get_user_name(iUsrId, szName, charsmax(szName))

if (g_bHookAllowed[iUsrId])
{
g_bHookAllowed[iUsrId] = false

console_print(id, "[Hook] You took away %s his access to the hook", szName)
}
else
console_print(id, "[Hook] %s does not have access to the hook", szName)

return PLUGIN_HANDLED
}


#12 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 10.06.2011 11:43

Znowu błąd.
Wszystko na SS.
Proszę jeszcze *.sma :)

Załączone miniatury

  • bladx.JPG

Załączone pliki



#13 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 10.06.2011 19:59

Głupotę Ci dyktowalem... Coś jest nie tak pewnie z przesuwaniem tego hooka

#14 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 10.06.2011 20:13

A mógłbyś mi to naprawić?

#15 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 11.06.2011 18:38

Do złego publika to dopisujesz, w linijce 11510 jest public fwd_touch, znajdź go i dopisz w nim na początku to co ci napisał Goliath, aby wyglądało tak:

public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);

if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#16 JakubL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 11.06.2011 19:16

Lotos, dzięki. Jak na razie 0 errorów :)

Można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych