Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebul - zdjęcie

sebul

Rejestracja: 10.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2024 15:56
****-

#183054 Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item

Napisane przez sebul w 24.10.2010 20:00

Znajdź
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
else if(player_class[id] == Nekromanta) time_delay*=1.2

dodaj pod
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*=1.4 // 1.4 to szybkość ładowania się mocy, im mniejsza wartość tym szybciej się naładuje

  • +
  • -
  • 1


#182026 Szybkość oraz moc

Napisane przez sebul w 21.10.2010 19:36

A przypadkiem nie usunąłeś tego
#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}

??
  • +
  • -
  • 1


#182021 Szybkość oraz moc

Napisane przez sebul w 21.10.2010 19:24

To już na pewno nie wina prawidłowej edycji kodu, musiałeś coś źle wkleić czy skopiować. Cofnij zmiany i spróbuj jeszcze raz.
  • +
  • -
  • 1


#181842 Dodanie niewidzialności na nożu

Napisane przez sebul w 20.10.2010 23:03

jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad xD Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?

Jeśli wszystkie "niewidka" zmienisz na "niewidkaassasin" to "jeden dziad", ale pamiętaj wszystko...

mam tak :

        if(weapon == CSW_KNIFE)
	on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0

Czyli dajesz tak
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // nazwa Twojej klasy, która ma mieć tą niewidzialność na nożu
niewidka[id] = 1 // tutaj wpisujesz to co masz u siebie, czyli chociażby to "niewidkaassasin"
}
else on_knife[id]=0

  • +
  • -
  • 1


#181783 Itemy 1/1 Noż - nie działa na nijny

Napisane przez sebul w 20.10.2010 20:00

Nie wiem po co usuwałeś to, żeby plugin się "zatrzymywał" jeśli gracz jest nieżywy, ale dobra. W ogóle działa Ci ta moc? Czyli jak masz ten item inną klasą, to działa wszystko?
  • +
  • -
  • 1


#181774 Szybkość oraz moc

Napisane przez sebul w 20.10.2010 19:47

Co do szybkości, to szukasz
new speeds

i tam masz zmienne odpowiedzialne za prędkość klasy, w standardzie to chyba wygląda tak
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

No i dopisujesz swoją klasę, 40 i 10 to dodatkowa prędkość klasy.

Do hp i armoru, korzystasz z tego
change_health(id, 15, 0, "") // doda 15 hp
set_user_armor(id, 150) // doda 150 pancerzu

co do samego pancerza można dodać jeszcze
fm_give_item(id, "item_kevlar")

wtedy będzie nawet dźwięk dla tej kamizelki ;]
Oczywiście wszystko dodajesz do mocu na nożu, możesz dodać też jakąś wiadomość hud, że dostało się hp i armor

Do noża, funkcja powinna wyglądać tak
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1 || (player_class[id] == Twoja_Klasa && random_num(1,2) == 1))
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

lub też tak
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon) {
if((player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) || (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[attacker_id]==Ninja)) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1 || (player_class[id] == Twoja_Klasa && random_num(1,2) == 1))
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

teraz ninja będzie mógł mieć tą moc.
  • +
  • -
  • 1


#181646 Problem - Tutorial

Napisane przez sebul w 20.10.2010 14:44

Nie wiem czy tam jest wszytko dobrze opisane, ale podam Ci to co sam zrobiłem
Znajdź
new player_dmg[33]

dodaj pod
new bc_jumpx[33] // skoki

znajdź funkcję
RoundStart()

dodaj w niej
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
bc_jumpx[i] = 1
else
bc_jumpx[i] = 0

znajdź
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

zamień na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

znajdź
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

zamień na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

w menu wybory klas znajdź
g_haskit[id] = 0

dodaj pod
bc_jumpx[id] = 0

przy wyborze którejś klasy dodaj
bc_jumpx[id] = 1

czyli np. będzie to wyglądać tak
(...)
case X:
{
player_class[id] = Jakas_Klasa
}
case X:
{
player_class[id] = Twoja_Klasa
bc_jumpx[id] = 1
}
case X:
(...)

znajdź
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

zamień na
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]+bc_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

Mi wszystko działa elegancko ;]
  • +
  • -
  • 3


#181583 Dodanie niewidzialności na nożu

Napisane przez sebul w 19.10.2010 23:47

Ta niewidzialność zredukowana jest do 10, a jeśli chcesz to zmienić, to po prostu szukasz
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}

i w linijce
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)

10 zmieniasz na tyle ile chcesz.
  • +
  • -
  • 1


#181564 Przedmioty i Exp za runde

Napisane przez sebul w 19.10.2010 21:44

Jeśli nie chcesz, aby klasa miała moc na nożu, to usuń po prostu całość, czyli
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}

  • +
  • -
  • 1


#181551 Przedmioty i Exp za runde

Napisane przez sebul w 19.10.2010 20:39

3) Jak Usunąc niewidzialnosc u Zabójcy?

Z tego co wiem Zabójca nie ma niewidzialności, co najwyżej ma moc na nożu taką, czyli po jakimś tam czasie dostaje tą niewidzialność. Jeśli chcesz ją usunąć, to znajdź
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}

i dodaj tam jakąś inną moc.
  • +
  • -
  • 1


#181117 Dodanie klasie szansy na zmianę skinu

Napisane przez sebul w 17.10.2010 22:46

Wybrana klasa co rundę będzie miała szansę na zmianę skinu, czyli jeśli gracz będzie w tt, będzie miał 1/4 szansy na upodobnienie się do ct.
Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#180939 Itemy 1/1 Noż - nie działa na nijny

Napisane przez sebul w 17.10.2010 13:00

Spróbuj tak
if((player_b_kinfemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) || (player_b_kinfemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[attacker_id]==Ninja))

  • +
  • -
  • 1


#180892 Nie pokazuje banów na web & nie znajduje serwera.

Napisane przez sebul w 17.10.2010 11:16

Regulamin działu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#180073 Dźwięki i modele diablomod

Napisane przez sebul w 14.10.2010 22:22

Do firebala, musisz dodać w tej drugiej zmiennej, czyli
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{

A w item_hook, przecież i tak jest dźwięk... ale jeśli chcesz, to musisz dać, np. po
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  • +
  • -
  • 1


#179981 Klasa killer pytanie

Napisane przez sebul w 14.10.2010 17:44

[Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tam masz wszystko opisane ^^
  • +
  • -
  • 1