Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięki i modele diablomod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 14.10.2010 17:12

1,Jak dodać dźwięki do diablomod np. jak puszczasz fireballa,uzywasz dagona,awansujesz na poziom,uzywasz jakis przedmiot,umiejetnosc,archy,totem itd.
2, Jak dodać model dla danego itemu??

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 14.10.2010 17:13


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2010 17:51

1. Kieruj się tym -> [Tutorial] Dodanie dźwięku i tekstu przy zdobyciu levelu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tematem, musisz po prostu na początku w
public plugin_precache()

dodać linijkę
precache_sound("diablo/dzwiek.mp3")

a później dodajesz
client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup") // dźwięk słyszalny tylko dla Ciebie

lub
client_cmd(0, "mp3 play sound/diablo/lvlup") // dźwięk słyszalny dla każdego

w miejscu gdzie chcesz, aby było słychać dźwięk.

Użytkownik sebul edytował ten post 14.10.2010 17:51

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 14.10.2010 21:37

a jeżeli dodaje dźwięk do public item_fireball i public item_hook,bo z dagonem wyszlo :D to w jakim miejscu umieścic?

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2010 22:22

Do firebala, musisz dodać w tej drugiej zmiennej, czyli
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{

A w item_hook, przecież i tak jest dźwięk... ale jeśli chcesz, to musisz dać, np. po
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 15.10.2010 14:46

a w item_dagon,totemach i archach, a w kuszy tez wiesz gdzie??

Dodano 15 październik 2010 - 16:14:
nie działaja w ogóle te dzwieki,a jak zmienie dźwięk haku to nawet jak haku nie uzylem w ogóle pisze Hak mozesz uzyc raz na runde,dziala wylacznie tylko lvlup,ten co dodalem na level reszta nie dziala

Dodano 15 październik 2010 - 18:21:
refresz

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 15.10.2010 15:16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych