=== No change would improve team balancing. ===Jest jakiś babol przy liczeniu kogo przerzucać, aktualnie trochę nie mam jak tego ogarnąć, ale jak tylko będę mógł to się tym zajmę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
sebul
Rejestracja: 10.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2024 15:56
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 5 411
- Odwiedzin: 102 395
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Luty 27, 1991
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
Kontakt
- Steam 76561198015853809
#728877 Team Balancer Manager
Napisane przez sebul w 03.08.2016 18:44
#728294 AdminChat DHUD+zielone u@+Dzwiek wiadomosci u@ | Nie wywala HLTV
Napisane przez sebul w 17.07.2016 14:35
#715097 Odczyt treści w jednej linii z pliku
Napisane przez sebul w 23.11.2015 21:29
Akurat przy SM nie bawiłem się z plikami, ale coś nie chce mi się wierzyć, że tutaj nie ma czegoś takiego jak przy AMXX, że do pliku normalnie zapisujemy coś w tej sposób
a potem przy pomocy jakiejś metody wyciągamy kolejno argumenty z tej linii.
"klucz" "wartość"jeśli w kluczu lub wartości chcemy mieć ", to dajemy \"
a potem przy pomocy jakiejś metody wyciągamy kolejno argumenty z tej linii.
#714083 Problem z zapytaniem do bazy danych, błąd w zapytaniu
Napisane przez sebul w 02.11.2015 00:45
#713429 Team Balancer Manager
Napisane przez sebul w 17.10.2015 21:53
Balansuje siły drużyn. Pisany bardzo dawno temu z małymi poprawkami pisanymi co jakiś tam czas. Plugin w działaniu bardzo podobny do PTB, ale generalnie napisany jest inaczej.
Uwaga
W tym temacie nie chcę widzieć żadnego zgłaszania problemów, itp. od tego jest inny dział. Tutaj możecie chociażby pisać jakieś propozycje, uwagi na temat działania pluginu, itp.
Cvary
Spoiler
// TBM Configuration // // File location: addons/amxmodx/configs/tbm.cfg // // Settings are loaded on every mapchange // from this cfg file // echo [TBM] laduje plik tbm.cfg // Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby TBM dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance "0" mp_limitteams "0" // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl, 1 = wl, 2 = tylko HUD. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i w HUD tbm_show_info_type "1" // Typ transferow moze tylko byc 1, 2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny tbm_transfer_type "1" // Ustaw na 1 jesli admini z immunitetem maja byc pomijani w dzialaniach TBM tbm_immunity_switch "0" // Ustaw na 1 aby admini z immunitetem mogli wybierac obojetnie jaka druzyne tbm_immunity_wtj "1" // Tutaj ustawiasz jakie flagi musi posiadac admin aby miec immunitet tbm_immunity_flags "d" // Inne tbm_chat_prefix "TBM: " // maksymalnie 16 znakow tbm_no_round_mod "0" // gdy na serwerze nie ma rund, ustaw 1, plugin bedzie imitowal rundy tbm_mod_max_lvl "201" // gdy plugin jest w trybie moda z lvl (cod, diablo, itp.) // team selection control amx_tbm limitjoin "on" // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_tbm limitafter "0" // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_tbm limitmin "3" // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_tbm maxsize "0" // maksymalna wielkosc druzyny, ustaw na 0, aby limit ustawic automatycznie (polowa maksymalnej ilosci graczy +1) amx_tbm maxdiff "2" // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_tbm autorounds "0" // ilosc rund od poczatku, przez ktore przydzielac automatycznie do druzyn amx_tbm wtjauto "5" // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_tbm wtjkick "5" // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_tbm kick "off" // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) // team balancing actions amx_tbm switch "on" // przerzuc/transferuj graczy amx_tbm switchafter "2" // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_tbm switchmin "3" // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_tbm switchfreq "2" // co ile rund ma przerzucac graczy amx_tbm deathswitchfreq "6" // co ile zgonow ma przerzucac graczy gdy tbm_no_round_mod wlaczone amx_tbm deathswitchfreq_minsec "30" // ograniczanie przenoszenia graczy amx_tbm playerfreq "180" // co ile sekund moze przerzucac tego samego gracza amx_tbm playertime "90" // po ilu sekundach po wejsciu na serwer gracz moze byc przenoszony // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_tbm tellwtj "off" // informuj o probach WTJ amx_tbm announce "on" // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_tbm sayok "off" // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_tbm saycheck "on" // oglaszaj sprwadzanie druzyn // team strength limits amx_tbm maxstreak "3" // maksymalna dowzolona ilosc wygranych rund z rzedu amx_tbm maxscore "2" // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_tbm maxcond "3" // maksymalna dozwolona sila druzyny, im wiecej tym plugin rzadziej bedzie reagowal amx_tbm multipoints "4.0" // przez ile mnozyc punkty wygranych rund, itp. amx_tbm multirank "1.5" // punkty gracza beda mnozone na podstawie tej wartosci i rankingu (<= 1.0 wylaczenie) echo [TBM] plik tbm.cfg zostal zaladowany
Instalacja
- Wrzuć cały folder "amxmodx" gdzieś na swój komputer.
- Edytuj plik "amxmodx/scripting/kompilacja_amxx.bat" według własnych upodobań.
- Odpal plik "amxmodx/scripting/kompilacja_amxx.bat" aby skompilować pliki ".sma".
- Cały folder "amxmodx" wrzuć na serwer do folderu "addons".
- Włącz plugin w pliku "amxmodx/configs/plugins.ini".
Download
Bitbucket.org - [amxx] Team Balancer Manager -> paczka (zawsze aktualna wersja)
#713404 Ban names / Banowanie nicków
Napisane przez sebul w 17.10.2015 15:33
#710206 funkcja pod coś z tablicy
Napisane przez sebul w 20.08.2015 17:00
#710205 Tworzenie menu - przykłady
Napisane przez sebul w 20.08.2015 16:58
#710171 funkcja pod coś z tablicy
Napisane przez sebul w 20.08.2015 06:24
Cały temat http://amxx.pl/topic...xp-moda-nvault/
I teraz tylko rejestrujesz sobie jakieś eventy i dodajesz tam różne warunki, że w zależności od poziomu ktoś coś tam dostaje.
I teraz tylko rejestrujesz sobie jakieś eventy i dodajesz tam różne warunki, że w zależności od poziomu ktoś coś tam dostaje.
#708488 Mocne trzęsienie ekranem - jak to ustawić?
Napisane przez sebul w 03.08.2015 14:18
#708473 Mocne trzęsienie ekranem - jak to ustawić?
Napisane przez sebul w 03.08.2015 12:19
#define bitfloatvalue(%1) floatround((%1)*(1<<12)) public TrzesEkranem(id, Float:ampli, Float:dur, Float:freq) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id); write_short(bitfloatvalue(ampli)); write_short(bitfloatvalue(dur)); write_short(bitfloatvalue(freq)); message_end(); }Z tym będziesz mieć trochę łatwiej, bo można dawać mniejsze wartości bez wnikania jak je zapisać, a z doświadczenia wiem, że (1<<12) * 1 nie wystarcza i pamiętaj także o ograniczeniach jakie są przy wartości short.
#704102 Problem z rejestracją komendy konsolowej
Napisane przez sebul w 26.06.2015 15:55
Co do "Unknown command", to już zostało tutaj napisane kilka razy czemu tak się dzieje, ale chyba ktoś nie czyta...
Zajrzyj do tego tematu -> http://amxx.pl/topic...menu-przykłady/i pobierz paczkę pluginów, tam masz przykłady, które powinny Ci pomóc zrozumieć tworzenie akcji na komendę.
Zajrzyj do tego tematu -> http://amxx.pl/topic...menu-przykłady/i pobierz paczkę pluginów, tam masz przykłady, które powinny Ci pomóc zrozumieć tworzenie akcji na komendę.
#700040 [ROZWIĄZANE] menu_create zawsze zwraca 0 (?) :O
Napisane przez sebul w 08.05.2015 18:04
#698235 NO-IP - plugin blokujący reklamujące boty (IP spam)
Napisane przez sebul w 21.04.2015 15:30
#697081 Odświeżanie danych i zapis do bazy sql co x sekund
Napisane przez sebul w 12.04.2015 11:10
W ogóle źle do tego podchodzisz. Najpierw musisz wczytać jakiś swój config, gdzie masz wartość co ile ma odświeżać, a potem w pliku gdzie ma się wyświetlać wartość utworzyć skrypt js, który będzie wywoływał inny plik, gdzie będziesz mieć zapytanie sql i w tym pliku musisz zwrócić jsona, czyli http://php.net/manua...json-encode.php. No a potem już podobnie jak to robisz, czyli w funkcji js, jak już dostaniesz jsona, to wrzucasz zwróconą wartość do kontenera timer. A teraz trochę pseudo kodu, bo pewnie się Ci przyda.
// Plik gdzie ma się coś odświeżać <?php include config ?> <div id="timer"></div> <script type="text/javascript"> $(function() { odswiezanie(); setInterval(odswiezanie, sekundy_z_cfg); } var odswiezanie = function() { $.post('timer.php', { nick: jakiś_nick_czy_zmienna }, function(data) { $('#timer').html(data.wartosc); }, 'json'); } </script> // Plik gdzie masz zapytanie $nick = $_POST['nick']; //Twoje zapytanie echo json_encode(array('wartosc' => $wynik_zapytania));I polecam używać mysqli, a najlepiej PDO.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sebul
- Regulamin