Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebul - zdjęcie

sebul

Rejestracja: 10.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2024 15:56
****-

#176858 Grawitacja

Napisane przez sebul w 04.10.2010 13:12

Spróbuj tak
else if( player_class[id] == Zabojczyni)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.25)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.30)
else set_user_gravity(id, 0.35)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}

  • +
  • -
  • 1


#176857 Problem z Mini modyfikacją - 5.1b

Napisane przez sebul w 04.10.2010 13:10

Proszę bardzo, ale wydaje mi się, że w kodzie jest wszystko OK no chyba, że Tobie wszystko wyświetla się prawidłowo na FF 3.6.10

No mi działa bez problemu, więc nie wiem...
Spróbuj z tym

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#176846 Problem z Mini modyfikacją - 5.1b

Napisane przez sebul w 04.10.2010 12:13

Wszystko dobrze masz, tylko w ostatnim ma dwa znaki ">", usuń jeden, czyli powinieneś mieć tak
                } else {
$duration = "<span style='font-weight: bold; color: #006600;'>" . "$duration " . lang("_MINS") . "</span>";
}
}

  • +
  • -
  • 1


#176822 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez sebul w 03.10.2010 23:50

Przecież używanie fontów to epoka średniowiecza... ^^ Nie lepiej nadawać miejscowe style? Czyli, np.
<span style='font-weight: bold; color: #FF0000;'>
oczywiście później zamknąć
</span>
Sprawdzałem u siebie i działa normalnie ;]
  • +
  • -
  • 1


#176737 Dodanie niewidzialności na nożu

Napisane przez sebul w 03.10.2010 18:46

Witam. W tym temacie przedstawię Wam jak w łatwy sposób dodać danej klasie niewidzialność na nożu (bez żadnego ładowania). No to zaczynamy.
Spoiler

No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.
  • +
  • -
  • 8


#176585 Naprawa Diablo

Napisane przez sebul w 03.10.2010 12:36

Jeśli Ci chodziło o te wysokie skakanie, które miał na nożu (znaczy taką moc na nożu), to teraz powinno być dobrze, ale jak chcesz usunąć w ogóle klasę, to napisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#175146 Frakcje do Diablo Moda!

Napisane przez sebul w 28.09.2010 18:18

Następnie szukamy public'a select_class(id,lx[]) i zamieniamy go na ten kodzik poniżej:

Powinno być chyba tak:

Następnie szukamy public'a select_class(id,lx[]) i public select_class_menu(id, key), następnie zamieniamy go na ten kodzik poniżej:

;]
  • +
  • -
  • 2


#174526 amxbans

Napisane przez sebul w 26.09.2010 13:51

skąd wrząsc te dane do bazy????

Pewnie z kontowni... a tak poważnie, musisz sobie założyć bazę i wtedy będziesz miał te dane, bez bazy amxbansa nie postawisz.
  • +
  • -
  • 1


#173087 Problem z diablo modem.

Napisane przez sebul w 21.09.2010 14:41

Nadaj prawa do połączenia zdalnego dla "g1.hitme.pl", albo dla samego ip serwera, bez portu. Albo teżpo prostu wpisz tam "%".
  • +
  • -
  • 1


#166751 po wejsciu do druzyny serwer sie crashuje[Diablo]

Napisane przez sebul w 31.08.2010 18:00

uzywasz botow (nawet tych "fake") ?

Boty w niczym nie przeszkadzają ;]
Sprawdź czy na czystym amxie będzie działać Ci te diablo, jak nie, to znaczy, że coś z bazą musiałeś źle zrobić.
  • +
  • -
  • 2


#163538 pytanie do zp

Napisane przez sebul w 24.08.2010 17:32

2. Cvary masz w opisie pluginu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#163468 ZP zwiekszanie mocy danej broni

Napisane przez sebul w 24.08.2010 14:35

Wchodzisz do zombieplague.cfg i tam zmieniasz "zp_knockback" na 1, chyba że masz już 1 to przechodzisz od razu do "zombieplague.ini" i tam poniżej linii z "[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)" masz wartości siły każdej broni, oczywiście zmieniając wartości na wyższe, to odrzut także będzie większy.
  • +
  • -
  • 1


#162624 Dla danej klasy dany nóż.

Napisane przez sebul w 22.08.2010 04:47

Instrukcja trochę źle napisana... Powinno być tak (jeśli chodzi o ninje ;])
Szukamy
		if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}

I zamieniamy na
		if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}

Czyli jak widać, przed
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)

zostało dodane "else", a przed tą całość dopiero
				if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)

Resztę oczywiście robi się tak jak w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 3