else if( player_class[id] == Zabojczyni)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.25)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.30)
else set_user_gravity(id, 0.35)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
sebul
Rejestracja: 10.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2024 23:13





Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 5 411
- Odwiedzin: 104 287
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Luty 27, 1991
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
Kontakt
-
Steam
76561198015853809
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#176858 Grawitacja
Napisane przez sebul
w 04.10.2010 13:12
#176857 Problem z Mini modyfikacją - 5.1b
Napisane przez sebul
w 04.10.2010 13:10
No mi działa bez problemu, więc nie wiem...Proszę bardzo, ale wydaje mi się, że w kodzie jest wszystko OK no chyba, że Tobie wszystko wyświetla się prawidłowo na FF 3.6.10
Spróbuj z tym
Załączone pliki
-
ban_list.php 13,59 KB 28 Ilość pobrań
#176846 Problem z Mini modyfikacją - 5.1b
Napisane przez sebul
w 04.10.2010 12:13
#176822 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)
Napisane przez sebul
w 03.10.2010 23:50
#176737 Dodanie niewidzialności na nożu
Napisane przez sebul
w 03.10.2010 18:46
new invisible_cast[33]
dodajemy pod
new niewidka[33]
w funkcji RoundStart znajdź, np.
invisible_cast[i] = 0
dodaj pod
niewidka[i] = 0
w funkcji CurWeapon znajdź
invisible_cast[id] = 0
dodaj pod
niewidka[id] = 0
dalej w tej samej funkcji szukamy
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
zamieniamy na
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
szukamy
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
dodajemy pod
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id] > 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((12.0/255.0)*player_b_inv[id]))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 12)
}
No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.
#176585 Naprawa Diablo
Napisane przez sebul
w 03.10.2010 12:36
Załączone pliki
-
diablo-new.sma 233,59 KB 36 Ilość pobrań
diablo-new.amxx
#175146 Frakcje do Diablo Moda!
Napisane przez sebul
w 28.09.2010 18:18
#173087 Problem z diablo modem.
Napisane przez sebul
w 21.09.2010 14:41
#166751 po wejsciu do druzyny serwer sie crashuje[Diablo]
Napisane przez sebul
w 31.08.2010 18:00
#163538 pytanie do zp
Napisane przez sebul
w 24.08.2010 17:32
Załączone pliki
-
zp_extra_jetpack_bazooka32.sma 24,26 KB 25 Ilość pobrań
zp_extra_jetpack_bazooka32.amxx
#163468 ZP zwiekszanie mocy danej broni
Napisane przez sebul
w 24.08.2010 14:35
#162624 Dla danej klasy dany nóż.
Napisane przez sebul
w 22.08.2010 04:47
Szukamy
if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}
I zamieniamy na
if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}
Czyli jak widać, przed
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
zostało dodane "else", a przed tą całość dopiero
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
Resztę oczywiście robi się tak jak w pierwszym poście.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sebul
- Regulamin