Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
sebul
Rejestracja: 10.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2024 15:56
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 5 411
- Odwiedzin: 102 406
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Luty 27, 1991
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
Kontakt
- Steam 76561198015853809
#689083 Plugin który sprawdza czy był crash
Napisane przez sebul w 17.02.2015 19:44
#688721 [ROZWIĄZANE] Jak wyznaczyć origin znajdujący się za plecami gracza?
Napisane przez sebul w 16.02.2015 12:24
#688673 [ROZWIĄZANE] Kilka pytań odnośnie tower defense
Napisane przez sebul w 16.02.2015 01:07
1. To zależy jak często jakiś ent jest potrzebny, no i ogólnie do czego.
2. Ja tam zawsze używam "set_rendering".
3. Teraz tego nie ogarnę, późno i nie chce mi się.
#686990 Najlepszy Zapis oraz tłumaczenie pluginów.
Napisane przez sebul w 08.02.2015 08:34
2. Dziwne, bo powinno działać, bo składnia wygląda tak
native SetMenuTitle(Handle:menu, const String:fmt[], any:...);Ale skoro nie działa, to spróbuj zrobić tak samo jak to się robi w amxx, tłumaczenie tekstu zrób przed tworzeniem tytułu menu i przypisz to do jakiejś zmiennej i wtedy tą zmienną daj do funkcji "SetMenuTitle".
#685971 Odpowiednik nvault + inna lista eventów
Napisane przez sebul w 02.02.2015 10:46
#685807 [ROZWIĄZANE] Team Balancer Manager error CommandJoinTeam i TBMShowTeamPanel
Napisane przez sebul w 01.02.2015 00:17
#683650 Przenoszenie danych do innej tablicy
Napisane przez sebul w 18.01.2015 21:17
Jak widać, sort jest do tablic. Musiałeś coś gdzieś spierniczyć, dlatego wyświetlało to czego się nie spodziewałeś, innej możliwości nie ma.
#683634 Przenoszenie danych do innej tablicy
Napisane przez sebul w 18.01.2015 20:46
#683611 Przenoszenie danych do innej tablicy
Napisane przez sebul w 18.01.2015 18:17
#683539 Przenoszenie danych do innej tablicy
Napisane przez sebul w 18.01.2015 11:03
#683423 atrakcyjny laptop do gier [700PLN]
Napisane przez sebul w 17.01.2015 20:06
Nie mówię, że za tyle kasy będzie dobry laptop do gier, ale może on chce właśnie mieć mobilnego kompa? Ja właśnie będę za kilka dni kupował laptopa za ponad 4.5k i co? Stacjonarnego nie kupię, bo po prostu go jest dużo ciężej przewieźć z miasta do miasta, więc takie argumenty zachowaj dla siebie.Człowieeeeeku...laptop do gier? To tak jak byś powiedział kupię sobie sportowe auto specjalnie na polskie drogi...
Masz 1400 max budżetu. Za taki hajs masz 1400x lepszego kompa od najlepszego laptopa, ponieważ laptop służy mobilności i pracy. Komputer jest bardziej stabilny, jest to niego więcej części zamiennych, ogólnie wszystkie części do komputerów stacjonarnych są lepsze i oczywiście tańsze. Radze Ci zmienić nastawienie i kupić komputer stacjonarny.
Trzymaj najlepszą możliwą opcję za 1249 NOWĄ http://allegro.pl/qu...4838468987.html
#683118 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie
Napisane przez sebul w 16.01.2015 08:28
new wBox = -1 // Wyszukuje ID enta po classname while( (wBox = find_ent_by_class(wBox, "w_box")) && is_valid_ent(wBox) ) { remove_entity(wBox); remove_task(wBox); }ale dobrze by było, żebyś też tego taska jakoś przerobił na bardziej unikalnego, czyli daj sobie gdzieś na górę
#define TASK_KILLENT 473825i potem tego wszędzie do taska używasz, czyli chociażby
public killBox(ent) { ent -= TASK_KILLENT; if(is_valid_ent(ent)) { remove_entity(ent); } }
#683085 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie
Napisane przez sebul w 15.01.2015 23:06
#683078 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie
Napisane przez sebul w 15.01.2015 22:38
I taka uwaga, o ile to może i działa
new vec[3]; entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,Float:vec);to jednak prawidłowo powinno się pisać tak
new Float:vec[3]; entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,vec);Przy tworzeniu zmiennej powinno być widać jaki to będzie "typ".
#683038 Zakup wydajnego laptopa
Napisane przez sebul w 15.01.2015 18:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sebul
- Regulamin