Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebul - zdjęcie

sebul

Rejestracja: 10.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2024 15:56
****-

#689083 Plugin który sprawdza czy był crash

Napisane przez sebul w 17.02.2015 19:44

Jak się nie da, jak się da? Nie mówię tutaj o bardzo dokładnym sposobie, bo to będzie wykrywać jako crash także zwykły restart serwera, ale generalnie to w niczym nie przeszkadza. Dokładniej chodzi mi o set_localinfo, zapisujesz i odczytujesz wartość przy ładowaniu i przy wyłączaniu pluginu i robisz odpowiednie warunki ;]
  • +
  • -
  • 1


#688721 [ROZWIĄZANE] Jak wyznaczyć origin znajdujący się za plecami gracza?

Napisane przez sebul w 16.02.2015 12:24

http://amxx.pl/topic...rzedza-graczem/
  • +
  • -
  • 1


#688673 [ROZWIĄZANE] Kilka pytań odnośnie tower defense

Napisane przez sebul w 16.02.2015 01:07

0. Na to odpowiedzi nie znajdziesz, co najwyżej opinie zwolenników enginu lub fakemety. Różnice jakieś niby są, ale bardzo mało znaczące. Od siebie dodam, że sam stosuję taką zasadę, że jeśli mogę coś zrobić bez korzystania z fakemety, to robię to w engine, a jeśli chociaż jedna rzecz jest mi potrzebna z fakemety, to korzystam z fakemety, czyli z jednej strony staram się używać tylko engine, ale z drugiej strony, robię tak, żeby nie używać dwóch na raz.
1. To zależy jak często jakiś ent jest potrzebny, no i ogólnie do czego.
2. Ja tam zawsze używam "set_rendering".
3. Teraz tego nie ogarnę, późno i nie chce mi się.
  • +
  • -
  • 1


#686990 Najlepszy Zapis oraz tłumaczenie pluginów.

Napisane przez sebul w 08.02.2015 08:34

1. Zapisywaniem danych jeszcze się nie bawiłem, więc nie pomogę, ale szukałbym na alliedzie.
2. Dziwne, bo powinno działać, bo składnia wygląda tak
native SetMenuTitle(Handle:menu, const String:fmt[], any:...);
Ale skoro nie działa, to spróbuj zrobić tak samo jak to się robi w amxx, tłumaczenie tekstu zrób przed tworzeniem tytułu menu i przypisz to do jakiejś zmiennej i wtedy tą zmienną daj do funkcji "SetMenuTitle".
  • +
  • -
  • 1


#685971 Odpowiednik nvault + inna lista eventów

Napisane przez sebul w 02.02.2015 10:46

2. https://wiki.alliedm...:_Source_Events


  • +
  • -
  • 2


#685807 [ROZWIĄZANE] Team Balancer Manager error CommandJoinTeam i TBMShowTeamPanel

Napisane przez sebul w 01.02.2015 00:17

Być może wiem co jeszcze może być nie tak, ale teraz nic nie poradzę, bo aktualnie nie mam starego lapka, a na nowym jeszcze zbytnio nie ogarnąłem wszystkiego.


  • +
  • -
  • 1


#683650 Przenoszenie danych do innej tablicy

Napisane przez sebul w 18.01.2015 21:17

http://php.net/manua...nction.sort.php
Jak widać, sort jest do tablic. Musiałeś coś gdzieś spierniczyć, dlatego wyświetlało to czego się nie spodziewałeś, innej możliwości nie ma.
  • +
  • -
  • 1


#683634 Przenoszenie danych do innej tablicy

Napisane przez sebul w 18.01.2015 20:46

Nie potrzebnie tworzysz tabelę w pętli. Dodatkowo nie wiem po co Ci ten sort na incie. Czytałeś chociaż jakieś artykułu na temat tabel w php?

Najprościej jak się da
$tablica = array();
for($i = 1; $i < 10; ++$i){
	$tablica['klucz_' . $i] = 'wartość_' . $i;
}

  • +
  • -
  • 1


#683611 Przenoszenie danych do innej tablicy

Napisane przez sebul w 18.01.2015 18:17

A co to za zmienna "$wpis_reach"?

Opisz bardziej co chcesz osiągnąć, bo już nie wiem o co Ci chodzi.
  • +
  • -
  • 1


#683539 Przenoszenie danych do innej tablicy

Napisane przez sebul w 18.01.2015 11:03

Bardzo prosto
$tablicanr1 = $tablicanr2;
zresztą sam powinieneś do tego dojść metodą prób i błędów, bo jak widać nie jest to coś skomplikowanego.
  • +
  • -
  • 2


#683423 atrakcyjny laptop do gier [700PLN]

Napisane przez sebul w 17.01.2015 20:06

Człowieeeeeku...laptop do gier? To tak jak byś powiedział kupię sobie sportowe auto specjalnie na polskie drogi...
Masz 1400 max budżetu. Za taki hajs masz 1400x lepszego kompa od najlepszego laptopa, ponieważ laptop służy mobilności i pracy. Komputer jest bardziej stabilny, jest to niego więcej części zamiennych, ogólnie wszystkie części do komputerów stacjonarnych są lepsze i oczywiście tańsze. Radze Ci zmienić nastawienie i kupić komputer stacjonarny.
Trzymaj najlepszą możliwą opcję za 1249 NOWĄ http://allegro.pl/qu...4838468987.html

Nie mówię, że za tyle kasy będzie dobry laptop do gier, ale może on chce właśnie mieć mobilnego kompa? Ja właśnie będę za kilka dni kupował laptopa za ponad 4.5k i co? Stacjonarnego nie kupię, bo po prostu go jest dużo ciężej przewieźć z miasta do miasta, więc takie argumenty zachowaj dla siebie.
  • +
  • -
  • 3


#683118 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie

Napisane przez sebul w 16.01.2015 08:28

Tak krócej
new wBox = -1 // Wyszukuje ID enta po classname

while( (wBox = find_ent_by_class(wBox, "w_box")) && is_valid_ent(wBox) )
{
	remove_entity(wBox);
	remove_task(wBox);
}
ale dobrze by było, żebyś też tego taska jakoś przerobił na bardziej unikalnego, czyli daj sobie gdzieś na górę
#define TASK_KILLENT 473825
i potem tego wszędzie do taska używasz, czyli chociażby
public killBox(ent)
{
    ent -= TASK_KILLENT;
    if(is_valid_ent(ent))
    {
        remove_entity(ent);
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#683085 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie

Napisane przez sebul w 15.01.2015 23:06

Spróbuj w tej funkcji zaraz przed usunięciem entu, usunąć także taska "killBox".
  • +
  • -
  • 1


#683078 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie

Napisane przez sebul w 15.01.2015 22:38

A pokaż kod, gdzie usuwasz w innych momentach te enty.
I taka uwaga, o ile to może i działa
new vec[3];
entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,Float:vec);
to jednak prawidłowo powinno się pisać tak
new Float:vec[3];
entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,vec);
Przy tworzeniu zmiennej powinno być widać jaki to będzie "typ".
  • +
  • -
  • 1


#683038 Zakup wydajnego laptopa

Napisane przez sebul w 15.01.2015 18:30

Gdybym teraz ram oddzielnie kupił, to zapłaciłbym o jakieś 20 zł więcej od ceny za laptopa, który ma od razu w sobie 16gb, niby to trochę większy wydatek teraz, ale tak jak napisałem, najwyżej trochę mniej będę wydawał pieniędzy przez najbliższe parę tygodni. Zamykam, bo raczej temat wyczerpany i zapewne nic się nie zmieni w moim wyborze.
  • +
  • -
  • 1