Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Wymuszanie rate'ów co spawna / RateSpawnByFilip [v2.1]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.10.2012 00:12

*
Popularny

opis

Cześć,
przedstawiam wam mój plugin - prosty, lecz bardzo przydatny, który ustawia każdemu graczowi wszystkie rate'y co spawna.
Wersja v1.0 jest bez możliwości konfiguracji, plugin co spawna ustawia wszystkim na serwerze poniższe rate'y a informacja na hudzie pokazuje się co 120 sekund.

  • rate "25000"
  • cl_cmdbackup "2"
  • cl_cmdrate "101"
  • cl_updaterate "101"
  • ex_interp "0.01"

W wersji v2.0 został dodany MultiLanguage, możliwość ustawienia wartości rate'ów, częstotliwość oraz typ wyświetlania informacji.


instalacja

Standardowa

RateSpawnByFilip.sma -> /scripting/
RateSpawnByFilip.amxx -> /plugins/
rsf.txt -> /data/lang/
rsf.cfg -> /configs/


wymagane moduly

  • HamSandWich

screenshot

interpo.png


inne informacje

Changelog

  • ~ v2.1
    • Poprawiona optymalność kodu
  • ~ v2.0
    • Dodany plik konfiguracyjny rsf.cfg
    • Dodana możliwość ustawienia wartości rate'ów
    • Możliwość włączenia/wyłączenia, wybrania typu oraz interwał czasowy dotyczący informacji w hudzie/na czacie
    • Dodany MultiLanguage
    • Kod został zoptymalizowany(podziękowania dla sebula)
  • ~ v1.0
    • Powstanie pluginu

download
 
 
~ v2.1
Załączony plik  RatySpawnByFilip.sma   2,26 KB  449 Ilość pobrań
  RatySpawnByFilip.amxx
 

~ v2.0
Załączony plik  rsf.txt   137 bajtów  590 Ilość pobrań

Załączony plik  rsf.cfg   1,56 KB  612 Ilość pobrań

Załączony plik  RatySpawnByFilip.sma   2,39 KB  322 Ilość pobrań
  RatySpawnByFilip.amxx
 
 
~ v1.0
Załączony plik  RatySpawnByFilip.sma   657 bajtów  415 Ilość pobrań
  RatySpawnByFilip.amxx


(28.10.2012 09:21):
Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy.

Użytkownik Filip1512 edytował ten post 27.01.2014 03:56
REGULAMIN FORUM

  • +
  • -
  • 6
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.10.2012 09:21

Plugin zmienia ustawienia co spawna i przy wejściu do gry, lecz wyświetla komunikat o tym co 120 sekund :o

Użytkownik benio101 edytował ten post 28.10.2012 14:14
Poprawiłem literówkę, miało być 120 sekund, co dalej nie zmienia sensu wypowiedzi.


#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.10.2012 11:52

Jak co 20? Jest ustawione na 120...

set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")


I nie musiałeś od razu warnami sypać, wystarczyło usunąć załącznik i dopisać, to bym już tak nie zrobił, bo w regulaminie tego działu akurat nie widzę tego punktu, a pewnie jest ten punkt w regulaminie ogólnym... To ja próbuję stare ostrzeżenia odrobić, a dostaje kolejne.
dasiek (28.10.2012 11:58):
Jest w regulaminie całego forum który obowiązuje również i tu.

Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy (plik .sma - Pliki te można automatycznie skompilować za pomocą przycisku "Pobierz Plugin", który znajduje się pod dodanym załącznikiem o rozszerzeniu .sma ). Za nieprzestrzeganie tej zasady zostaniesz wynagrodzony ostrzeżeniem a w skrajnych przypadkach nadużyć - banem.

(28.10.2012 14:16):
Widać, nawet pogrubiony, czerwony kolor nie wiele daje. Jak ktoś nie chce czytać zasad, to i nawet tej najważniejszej nie przeczyta.

Użytkownik `NN edytował ten post 28.10.2012 11:55

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 06.11.2012 10:19

U mnie napis pojawia sie na 0.1 sekundy. Da sie zmienić aby był na dłużej ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.11.2012 15:52

Spróbuj tego:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new gSyncHudMsg1

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")

gSyncHudMsg1 = CreateHudSyncObj();
}

public raty (id)
{
client_cmd( id , "rate 25000" )
client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
}

public hudmsg()
{
set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(0, gSyncHudMsg1, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01")
}


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 wuda

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.05.2013 19:30

Ja mam takie pytanie, wybaczcie , że odgrzebuję.

 

Np. gdybym chciał wymuszać zmianę ratów co np. 4 spawny to czy w tej linijce

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);

Wystarczy zmienić z 1 na 4?

 

@down

 

Dziękuję :)


Użytkownik wuda edytował ten post 25.05.2013 19:53

  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.05.2013 19:40

*
Popularny

Nie.

 

Linijka ta odpowiada za rejestrowanie zdarzenia, jakim jest spawn, czyli ożywienie i przygotowanie gracza do gry.

0 oznacza rozpoczęcie zdarzenia, a 1 jego koniec.

 

Rozróżnia się to tym, że przy 0 można event zablokować, lub zmienić jego parametry.

1 oznacza event dokonany, na którego nie mamy już wpływu.

 

Wszelkie wartości niezerowe będą traktowane tak samo, bez względu, czy jest to 1, 4 czy -100.

 

 

Żeby ustawiać raty co 4 spawny, stworzymy sobie dla tablicę 33 elementową, czyli dla każdego gracza.

Po spawnie danego gracza, zwiększymy wartość i jeśli będzie się dzielić przez 4, to wtedy raty ustawiamy.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new spawns[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
	set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
}

public raty(id)
{
	if((++spawns[id])%4){
		client_cmd( id , "rate 25000" )
		client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
		client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
		client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
		client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
	}
}

public hudmsg() 
{       
	set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) 
	show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") 
}


#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.07.2013 16:19

Aktualizacja pluginu oraz pierwszego postu!

Została stworzona wersja v2.0!
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 bociek1994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:116
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 11:10

Warto to instalować? Jak wygląda sprawa z obciażeniem?


  • +
  • -
  • 0

#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.07.2013 17:29

Ja sam używam tego pluginu i nigdy nie miałem problemów związanych z obciążeniem serwera.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.10.2013 14:15

public hudmsg(id) {	
	if(!is_user_connected(id)) {
		remove_task(id);		
			return;
	}

	set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0, 0.0, 0.0, random_num(1,4))
	
	switch (get_pcvar_num(pcvar_hud_showtype)) {
		case 0: ShowSyncHudMsg(id, syncmsg, "%L", LANG_PLAYER, "RSF_INFO")
		case 1: ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01%L", prefix, LANG_PLAYER, "RSF_INFO")
		case 2: { 
				ShowSyncHudMsg(id, syncmsg, "%L", LANG_PLAYER, "RSF_INFO")		
				ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01%L", prefix, LANG_PLAYER, "RSF_INFO")		
		}
}

:&


  • +
  • -
  • 1

#12 sznycel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.10.2013 07:38

To ci nie obciąży tak strasznie serwera a jest przydatne, bo czyściej naboje wlatują w ciała :D


  • +
  • -
  • 0

Nowo-powstały unikatowy serwer FFA - 31.186.84.46:27056

Kontakt - GG 12667122

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#13 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.01.2014 03:55

Update 2.1.

Kod został lekko zoptymalizowany. Polecam osobom, które używają wersji v2.0. Dla tych, którzy są przy pierwszej wersji update nie ma sensu :)


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych