Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Obrona Wiezy | Tower Defense

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.10.2012 17:39

Refresh i info.

Plugin aktualnie zawiera 4000 linijek. Robię co mogę, by był jak najbardziej optymalny. Jednak wymaga on raczej mocnej maszyny, gdyż przypuśćmy jest 32 graczy, każdy ma po 4 wieżyczki więc 32 * 4 = 128 Thinków które wykonują się co ~0.4s ( Zwykła 0.75, laser 1.0, piorun 0.1) + Do tego ~30 potwórów które są w trasie i ich Think co 0.05, żeby zachować płynnośc. ~78 %

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.10.2012 17:46

szczerze mówiąc już pół roku temu coś takiego napisałem Tylko zamiast wież zdobywa się/ obrania Bs'y. xD
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 02.10.2012 17:51

Jak dla mnie lepiej z botami chętnie bym zagral.

Trzeba bedzie zrobic mape Aka labirynt .
Noi na koncu byt.
Z mapa to problemu by nie bylo ;d

Użytkownik Arex edytował ten post 02.10.2012 17:55


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 02.10.2012 18:17

Kulki, ale jako ent'y, najlepiej jak nie masz modeli, żeby skakały w stronę wieży.
I żeby na mapie były fale (coraz więcej przeciwników)
Mapa myślę prosta do stworzenia, moim zdaniem, żeby wszystko było jak najłatwiej to zrobić wieże/zamek na środku mapy i spawnować w okół mapy enty. Jeśli ent dotkie bytu (może func_wall o nazwie np. tower_defense) to odejmuje "zycie wiezy"
W takie coś fajnie by się grało :D Tylko trzeba to z pomysłem zrobić.
Jestem ciekawe jak wy to napiszecie, ale czekamy ;)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.10.2012 18:39

Tak, teraz bawię się z mapą a dokładnie z entami, że początek to byt info_target i nazwa jego "start" a potem "track1", "track2" i na końcu "end". Teraz tylko próbuję wyszukać jego i pobrać jego origin ale mi nie wychodzi. Używam find_ent, find_ent_by_class itp mam na razie tak :


new ent2 = find_ent_by_class(-1, "info_target")

client_print(0, 3, "Szukam")

while(ent2 > 0)
{
new temp[10]
entity_get_string(ent2, EV_SZ_targetname, temp, 9)

if(equali(temp, "start"))
{
client_print(0, 3, "Znalazlem")

pev(ent2, pev_origin, Origin)
}

ent2 = find_ent_by_class(-1, "info_target")
}
...


Jak wiecie jak mogę znaleźć z mapy tego enta po jego nazwie to byłbym bardzo wdzięczny.

Dodam jescze, że z tym kodem to lag cs xD.

Hubert kupiłem serwa na testy jak chcesz możesz wpaść to na pw pisz jak co.

Ale ostrzegam trochę dużo modeli, dźwięków itp. i nie mam fastdl. Przepraszam za reklamę czy coś w tym stylu i za zły dział w sprawie problemu ..

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 02.10.2012 18:47

Modele można załatwić ^^ Jak trzeba coś pomóc to pisz - zgłaszam się w zakresie 6/10 ;d
  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.10.2012 18:49

Właśnie instaluje 3DS Max Studio 9 i będę bawić się w te klocki. Jestem zaskoczony tyloma odpowiedziami w tak krótkim czasie 0.o (od kiedy ? :D)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 02.10.2012 19:24

Co do map to ja robię szkice jak na razie , aby zrobić w późniejszym czasie na podstawie szkiców już gotowe mapy ---> masło maślane :wstyd:

Będę dodawał tutaj szkice map , na razie dodam tylko te 2 , bo resztę jeszcze kończę

ow_minecraft :

Spoiler


ow_zamek :

Spoiler

Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 02.10.2012 19:43

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.10.2012 20:02

Nie chcę cię straszyć, ale mapy teraz będą robione na innej podstawie. Na gg na razie mnie nie ma. Czekaj na dalsze informajce.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.10.2012 07:31

Przepraszam za post pod postem, ale nie mogę edytować tamtego.

Ok poradziłem sobie z jednym problemem, kulki teraz lace po trasach tworzonych na mapie
Dokładniej "info_target" i ten byt musicie nazwać
"start" czyli gdzie ma się ta kulka respic
"track1" czyli jeżeli kulka się odrespi, to dokąd pierw ma lecieć
"track2" czyli jezeli doleci do "track1" to będzie lecieć do "track2"
"track3" - || -
i tutaj możemy dawać tyle trackow ile nam się zechce
Oczywiście z umiarem
na koniec czyli do zamku albo w jakąś otchłań daje się
Byt "info_target" i nazwa jego "end", czyli jak doleci z tracka ostatniego do "end"
To usawa ten byt i HP bazy --
Mam nadzieje ze chyba zrobiłem najlepiej, można dawać byt ze do góry tzn
Z tracka1 leci do tracka2, ale ten track2 jest umieszczony nad trackiem1

jak co rozwiązałem też problem z entity_set_aim

Chyba największym problemem będą wieżyczki, mam wszystko tylko ze te wieżyczki strzelają do gracza a do bytu info target jak ?

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 03.10.2012 07:33

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 03.10.2012 12:59

Jeżeli jako TT będą boty to usuń też te moce dla TT , bo boty i tak ich nie kupią
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.10.2012 13:50

Nestea - Ja robie caly kod od nowa :)
Tylko jest mały problem, potrzebuje modelu Kulki, takiej hmm 2.75x wieksza od tej
http://chomikuj.pl/H...all,1008337.mdl

Próbowałem lecz wychodziły hitboxy ( bone ) i w ogóle się nie poruszała ta piłka

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.10.2012 15:22

Jak się za to bierzesz to możesz wziąć kilku pomocników, przerobić to i zrobić LeagueOfLegends moD ;D Ogólnie fajnie ale żeby dodać wierze które strzelają - jak w docie
  • +
  • -
  • 0

#14 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.10.2012 17:06

wierze które strzelają
są wieżyczki :P

Laserowa, Zwykła i Piorunowa :)

Dzięki Cypis'

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#15 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.10.2012 18:37

Przepraszam za post pod postem, ale nie mogę edytować ...

Jeżęli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda. Tzn wieżyczki, mapa i "kule" to tutaj jest demko. Zapraszam do obejrzenia.

Mapa to td_strike. Jest ona na szybko i jeszcze nie dokładna.

Kod ma 1535 linijek ;)
Na demku możecie zauważyc problem z przyciskiem teleportuj do wieżyczki. nie wiem co jest, callback nie działa ? ...

link : http://www.mediafire...a0q39op6n9412e7

Liczę na ciepłe komentarze i opinie. Czekam nadal na propozycję.

P.S :
Zrobię własny system wave'ów na daną mapę w stylu programistycznym TD xD np :

Wave 1:
{
Normal(liczba_wrogów, hp, szybkość)
Fast(liczba_wrogów, hp, szybkość)
Strenght(...)
Bonus(Hp, szybkość, dodatkowe_pkt_za_zabicie)
Boss(Hp, szybkość, -||-)

//oczywiście każdy będzie jak chciał
}


jeżeli nie będzie tego pliku to plugin wczytuje domyślny system wave'ów czyli około 60 wavów.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#16 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.10.2012 18:47

Coś mi demko nie działa -> Podeślij tą mapkę, to Ci powiem czy mi się podoba ;D
  • +
  • -
  • 0

#17 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.10.2012 18:51

Mapkę na razie nie daje, ponieważ muszę jeszcze dużo na niej zrobić. Cierpliwości, chyba, że na serwer testowy cię zaproszę :) ? na pw piszCIE jak co ;d

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#18 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.10.2012 18:51

Nie da się odpalić demka ;D

Daj ip to nakręcę jakieś "videło" i wstawimy na yt :P

Użytkownik SlaNdisH! edytował ten post 03.10.2012 18:53

  • +
  • -
  • 0

#19 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.10.2012 18:55

luz takie testowe :D
Lepiej na gg bdzie
pisz 38862128

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#20 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.10.2012 20:33

Mam model wierzy
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych