Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 02.10.2012 17:39
Plugin aktualnie zawiera 4000 linijek. Robię co mogę, by był jak najbardziej optymalny. Jednak wymaga on raczej mocnej maszyny, gdyż przypuśćmy jest 32 graczy, każdy ma po 4 wieżyczki więc 32 * 4 = 128 Thinków które wykonują się co ~0.4s ( Zwykła 0.75, laser 1.0, piorun 0.1) + Do tego ~30 potwórów które są w trasie i ich Think co 0.05, żeby zachować płynnośc. ~78 %
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 02.10.2012 17:46

#3
Napisano 02.10.2012 17:51
Trzeba bedzie zrobic mape Aka labirynt .
Noi na koncu byt.
Z mapa to problemu by nie bylo ;d
Użytkownik Arex edytował ten post 02.10.2012 17:55
#4
Napisano 02.10.2012 18:17
I żeby na mapie były fale (coraz więcej przeciwników)
Mapa myślę prosta do stworzenia, moim zdaniem, żeby wszystko było jak najłatwiej to zrobić wieże/zamek na środku mapy i spawnować w okół mapy enty. Jeśli ent dotkie bytu (może func_wall o nazwie np. tower_defense) to odejmuje "zycie wiezy"
W takie coś fajnie by się grało

Jestem ciekawe jak wy to napiszecie, ale czekamy

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 02.10.2012 18:39
new ent2 = find_ent_by_class(-1, "info_target")
client_print(0, 3, "Szukam")
while(ent2 > 0)
{
new temp[10]
entity_get_string(ent2, EV_SZ_targetname, temp, 9)
if(equali(temp, "start"))
{
client_print(0, 3, "Znalazlem")
pev(ent2, pev_origin, Origin)
}
ent2 = find_ent_by_class(-1, "info_target")
}
...
Jak wiecie jak mogę znaleźć z mapy tego enta po jego nazwie to byłbym bardzo wdzięczny.
Dodam jescze, że z tym kodem to lag cs

Hubert kupiłem serwa na testy jak chcesz możesz wpaść to na pw pisz jak co.
Ale ostrzegam trochę dużo modeli, dźwięków itp. i nie mam fastdl. Przepraszam za reklamę czy coś w tym stylu i za zły dział w sprawie problemu ..
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 02.10.2012 18:47

#7
Napisano 02.10.2012 18:49

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 02.10.2012 19:24

Będę dodawał tutaj szkice map , na razie dodam tylko te 2 , bo resztę jeszcze kończę
ow_minecraft :
ow_zamek :
Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 02.10.2012 19:43
#9
Napisano 02.10.2012 20:02
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#10
Napisano 03.10.2012 07:31
Ok poradziłem sobie z jednym problemem, kulki teraz lace po trasach tworzonych na mapie
Dokładniej "info_target" i ten byt musicie nazwać
"start" czyli gdzie ma się ta kulka respic
"track1" czyli jeżeli kulka się odrespi, to dokąd pierw ma lecieć
"track2" czyli jezeli doleci do "track1" to będzie lecieć do "track2"
"track3" - || -
i tutaj możemy dawać tyle trackow ile nam się zechce
Oczywiście z umiarem
na koniec czyli do zamku albo w jakąś otchłań daje się
Byt "info_target" i nazwa jego "end", czyli jak doleci z tracka ostatniego do "end"
To usawa ten byt i HP bazy --
Mam nadzieje ze chyba zrobiłem najlepiej, można dawać byt ze do góry tzn
Z tracka1 leci do tracka2, ale ten track2 jest umieszczony nad trackiem1
jak co rozwiązałem też problem z entity_set_aim
Chyba największym problemem będą wieżyczki, mam wszystko tylko ze te wieżyczki strzelają do gracza a do bytu info target jak ?
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 03.10.2012 07:33
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#11
Napisano 03.10.2012 12:59
#12
Napisano 03.10.2012 13:50

Tylko jest mały problem, potrzebuje modelu Kulki, takiej hmm 2.75x wieksza od tej
http://chomikuj.pl/H...all,1008337.mdl
Próbowałem lecz wychodziły hitboxy ( bone ) i w ogóle się nie poruszała ta piłka
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#13
Napisano 03.10.2012 15:22
#14
Napisano 03.10.2012 17:06
są wieżyczki

Laserowa, Zwykła i Piorunowa

Dzięki Cypis'
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#15
Napisano 03.10.2012 18:37
Jeżęli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda. Tzn wieżyczki, mapa i "kule" to tutaj jest demko. Zapraszam do obejrzenia.
Mapa to td_strike. Jest ona na szybko i jeszcze nie dokładna.
Kod ma 1535 linijek

Na demku możecie zauważyc problem z przyciskiem teleportuj do wieżyczki. nie wiem co jest, callback nie działa ? ...
link : http://www.mediafire...a0q39op6n9412e7
Liczę na ciepłe komentarze i opinie. Czekam nadal na propozycję.
P.S :
Zrobię własny system wave'ów na daną mapę w stylu programistycznym TD

Wave 1:
{
Normal(liczba_wrogów, hp, szybkość)
Fast(liczba_wrogów, hp, szybkość)
Strenght(...)
Bonus(Hp, szybkość, dodatkowe_pkt_za_zabicie)
Boss(Hp, szybkość, -||-)
//oczywiście każdy będzie jak chciał
}
jeżeli nie będzie tego pliku to plugin wczytuje domyślny system wave'ów czyli około 60 wavów.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#16
Napisano 03.10.2012 18:47
#17
Napisano 03.10.2012 18:51

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#18
Napisano 03.10.2012 18:51
Daj ip to nakręcę jakieś "videło" i wstawimy na yt

Użytkownik SlaNdisH! edytował ten post 03.10.2012 18:53
#19
Napisano 03.10.2012 18:55

Lepiej na gg bdzie
pisz 38862128
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#20
Napisano 03.10.2012 20:33
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Velocity do różnych broni Paintball i dodanie shotgun'a jako markerPaintball Napisany przez Arki, 29.10.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Zlecenie Dot. ZPSpecialNapisany przez SzogunZP, 18.10.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych