Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

Crashe

paintballmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bogusz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Wrk
Offline

Napisano 29.08.2012 18:37

siema , mam problem, mam serwer pb z menu wyboru broni serwer cały czas się crashuje zobaczyłem logi pokazało mi że to plugin paintballgun.amxx" zaznaczyłem w opcje debug i teraz to mi się pokazuje
L 08/29/2012 - 14:40:04: Info (map "de_minidust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120829.log")

L 08/29/2012 - 14:40:04: [FAKEMETA] Invalid entity

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX]    [0] paintballgun_305586.sma::act_explode (line 795)

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX]    [1] paintballgun_305586.sma::remove_nade (line 738)
czy wie ktoś jak to naprawić bo cały czas serwer mi się crashuje i odstrasza graczy :(
  • +
  • -
  • 0

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.08.2012 18:49

Bez sma nic nie zdziałamy.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Bogusz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Wrk
Offline

Napisano 29.08.2012 19:43

Spoiler

proszę
  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.08.2012 21:08


public act_explode(ent)
{
new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
pev(ent, pev_origin, forigin);
FVecIVec(forigin, origin);

new id, Float:distance = 150.0, Float:porigin[3];

new MaxPlayers = get_maxplayers();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2] + 20);
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(colors[2]);
write_byte(30);
message_end();

while (id++ < MaxPlayers)
if (is_user_alive(id))
{
pev(id, pev_origin, porigin);
if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
if (fm_is_visible(ent, id))
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, owner, owner, (user_team != get_user_team(id)) ? 100.0 : 300.0, 4098);
}

emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

set_pev(ent, pev_classname, "pbHarmlessBullet");

}

Zmień na

public act_explode(ent)
{
if(!pev_valid(ent))

return

new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
pev(ent, pev_origin, forigin);
FVecIVec(forigin, origin);

new id, Float:distance = 150.0, Float:porigin[3];

new MaxPlayers = get_maxplayers();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2] + 20);
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(colors[2]);
write_byte(30);
message_end();

while (id++ < MaxPlayers)
if (is_user_alive(id))
{
pev(id, pev_origin, porigin);
if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
if (fm_is_visible(ent, id))
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, owner, owner, (user_team != get_user_team(id)) ? 100.0 : 300.0, 4098);
}

emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

set_pev(ent, pev_classname, "pbHarmlessBullet");

}

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 Bogusz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Wrk
Offline

Napisano 29.08.2012 21:46

czy mógłbyś mi skompilować ten plugin bo ja chce skompilować (przez tą str) to mi się takie coś pojawia
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



paintballgun.sma(798) : warning 217: loose indentation

paintballgun.sma(835) : error 054: unmatched closing brace



1 Error.

Could not locate output file paintballgun.amxx (compile failed).




  • +
  • -
  • 0

#6 Bogusz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Wrk
Offline

Napisano 01.09.2012 13:52

niestety nadal jest to samo
  • +
  • -
  • 0

#7 gregori20

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2012 23:18

ja mam takie same błedy wie ktos jak to naprawic?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.cs-bia.eu
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paintballmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych