Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

Problem z kilkoma pluginami

paintballmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 05.04.2017 21:43

Gdy próbuje skompilować te pluginy wali około 20 errorów, nie wiem co tam jest źle bo inaczej tego zrobić nie umiałem.

Może mi ktoś poprawić te 2 pluginy żeby się kompilowały ? I żeby jeszcze nie zmieniać sensu pluginu niech robi co ma robić ... (przynajmniej to co dodałem)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2017 06:58

get_cvar_num 

a nie

get_pcvar_num

i git.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.04.2017 13:38

To już działa pbworldgun, a co z pbworldmod? wali mi errorami ...


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.04.2017 18:40

Głowny problem leży w tym: 

round_end(Float:roundtime)

Kompilator nie znalazł najwyraźniej takiej funkcji.


  • +
  • -
  • 0

#5 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.04.2017 19:08

No właśnie ...

Może lepiej powiem.

Jak już widziałeś w pluginie jest w menu opcja "Poprzednia Broń" i "Stała Broń", tylko tam są funkcje "round_end(Float:roundtime)".

Jak tak nie zadziała to powiedz jak mam zrobić tak, aby po wybraniu z menu opcji "Poprzednia Broń" graczu dawało broń wybraną ostatniej rundy (automatycznie wybierałoby ostatnią wybraną opcję w menu).

A "Stała Broń" to samo co "Poprzednia Broń" i wyłączało menu gracza, czyli nie włączałoby się na początku rundy aż gracz wpisze "/gun".

 

Nie wiem jak to zrobić więc może ty wiesz ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paintballmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych