Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod 5.9l [SQL]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
268 odpowiedzi w tym temacie

#201 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 12.01.2010 23:03

Dział "Dyskusje" > Poradnik by DK. Podklejony jest.
Swoją drogą czy wy nie widzicie że to nie temat do takich pytań?:F
  • +
  • -
  • 0

#202 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2010 22:42

Chyba ten fix na poprawę błedu w DiabloModzie dla Palladyna jest coś źle napisany.
Komplikowało i za każdym razem mam błąd.

public plugin_init()

{
	new map[32]
	get_mapname(map,31)
	new times[64]
	get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
	log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ###

Dołączona grafika

no ja tak juz za bardzo sie nie znam i nie wiem co tu usunąć teraz czy coś zmienić.
Usunąłem to co wyżej kazali ale inny błąd mi pokazało .
Czy ktoś może pomóc mi???
A może jest ktoś chętny kto by mi to poprawnie usunął i zmienił to co wyżej fachowcy zalecają?? w sma

EDIT:
Plik SMA skomplitowałem i Daiblo działa ale......
palladyn ma 0/0 skoków
i każda klasa nie ma skilla w nożu .
tak więc ten fix wyżej zmienia tą wersje "dbmod_5.9l" na tzw.Tradycyjnego Daiblo.
Podaje link mojego pliku SMA i dalej mam prśbę do Fachowców co umią ten błąd naprawiać by mi pomogli w tym problemie lub sam usuneli te bledy by dzialal Daiblo mod normalnie.

PLIK SMA
=======================================================
JUŻ JEST DOBRY PLUGIN. ;)

Napiszę jak to naprawiłem.
1. Przygotowalem sobie oczywiście "AMX Mod X Studio" i "Bazę"
2.Skopiowałem pobrałem z tego tematu plik SMA tej wersji DiabloModa
3.Teraz zrobiłem tak jak w instrukcji na stronie 10 podaje MISIEQ edytuje plik SMA usuwając i zmieniając zawartość tego pliku
4.Skomplitowałem plik SMA
Uwaga .
Musiałem komplitować metodą taką jak pokazuje na screenie bo jeżeli wkleisz samą zawartość SMA do okienka tego "AMX Mod X Studio" to pokazywało błedy.Więc kombinowałem i tak jak na screenie skomplitowało mi:
Dołączona grafika

Niżej podaje cały plugin z usuniętymi wadami w palladynie.Plugin zawiera pliki :
dbmod_5.9l.amxx
dbmod_5.9lsma
oraz te wszystkie ,które są na pierwszej stronie tematu
Testowałem go na swoim serwerze i działa na 100%
=======================================================
dbmod_5.9l naprawiony bug skoków Palladyna

Użytkownik Tiger_pl edytował ten post 28.02.2010 04:48


#203 ravziom

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 31.01.2010 14:31

Komplikowało

raczej kompilowało :wstyd:
  • +
  • -
  • 0

#204 lipol

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 04.02.2010 18:11

.

EJ proszę pomożcie. Kupilem z kolegami serw na gry.wilan. I chce wgrać ten mod od miczu. DIABLOMOD> Szukalem tego wszedzie ale raz mi padal serw a raz nie dziala klasa. Tu tez mi jka wpisuje /klasa to nie dizla. Jka to naprawic. Czekam POmozcie

q

Użytkownik lipol edytował ten post 04.02.2010 17:38

  • +
  • -
  • 0

#205 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.02.2010 00:43

To nie temat do takich pytań.
Ludzie są ograniczeni mają cały dział ale uparli się na jeden temat ;(
  • +
  • -
  • 0

#206 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 11.02.2010 13:45

To nie temat do takich pytań.
Ludzie są ograniczeni mają cały dział ale uparli się na jeden temat ;(


głupota ludzka nie ma granic...

Swoją drogą ciekawe czy trwają już jakieś prace nad nową wersją :D
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#207 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.02.2010 21:17

Trwają.
  • +
  • -
  • 0

#208 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 22:08

A kto nad tym siedzi? Moze jakies info ile %:)
  • +
  • -
  • 0

#209 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 22:10

Ja i Vertricus... co do procentow... to po 7 nowych pomyslach z wczorajszej (lub dzisiejszej?) nocy to byśmy musielic cofnąć licznik, wiec to nie ma sensu :)
  • +
  • -
  • 0

#210 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 22:13

A kiedy sie mniej wiecej prace skoncza ? Miesiac ? Dwa? Osiem?
  • +
  • -
  • 0

#211 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 22:14

Dokładnie dzień po tym jak bedzie gotowe :spadowa:
  • +
  • -
  • 0

#212 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 07.03.2010 10:31

Czemu w poście autora CVARy wyglądają tak:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
a do SQL tak:
diablo_sql_host 
diablo_sql_user 
diablo_sql_pass 
diablo_sql_database 
diablo_sql_table

A jak pobiero plik "cvary" (w załączniku jest) to tam pisze tak:
diablo_sql_host "127.0.0.1"
diablo_sql_user "root"
diablo_sql_pass "root"
diablo_sql_database "dbmod"
diablo_sql_table "dbmod_tablet"
diablo_sql_save "0"
;0
;1
;2

diablo_classes "abcdefgh"
; a Mag
; b Paladyn
; c Mnich
; d Zabojca
; e Barbarzynca
; f Nekromanta
; g Ninja
; h Hunter

diablo_avg "1"
;0-off
;0> (1,2,3...) od jakiego lvl'a zlicza srednia (im mniejsza liczba tym bedzie ona gorsza)

diablo_xpbonus "10"
diablo_xpbonus2 "100"
diablo_durability "10"
SaveXP "1"
diablo_dir "addons/amxmodx/diablo/"
diablo_show_health "1"
diablo_knife "20"
diablo_knife_speed "1000"
diablo_arrow "120"
diablo_arrow_multi "2.0"
diablo_arrow_speed "1500"
diablo_klass_delay "2.5"
Które cvary lepiej wpisać do amxx.cfg ? I jak ustawić zapis poziomów na steam id?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów

#213 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 07.03.2010 22:45

Te dwa pierwsze "code" daje to:
diablo_sql_host "127.0.0.1"
diablo_sql_user "root"
diablo_sql_pass "root"
diablo_sql_database "dbmod"
diablo_sql_table "dbmod_tablet"
diablo_sql_save "0"
;0
;1
;2

diablo_classes "abcdefgh"
; a Mag
; b Paladyn
; c Mnich
; d Zabojca
; e Barbarzynca
; f Nekromanta
; g Ninja
; h Hunter

diablo_avg "1"
;0-off
;0> (1,2,3...) od jakiego lvl'a zlicza srednia (im mniejsza liczba tym bedzie ona gorsza)

diablo_xpbonus "10"
diablo_xpbonus2 "100"
diablo_durability "10"
SaveXP "1"
diablo_dir "addons/amxmodx/diablo/"
diablo_show_health "1"
diablo_knife "20"
diablo_knife_speed "1000"
diablo_arrow "120"
diablo_arrow_multi "2.0"
diablo_arrow_speed "1500"
diablo_klass_delay "2.5"
diablo_sql_save ustawiamy z wartością "2"
czyli ma wyglądać tak:
diablo_sql_save "2"


#214 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.03.2010 17:22

Czyli rozumie 0 na nick, 1 na ip a 2 na steamid... a da sie zrobić aby sam wykrywał ?
  • +
  • -
  • 0

#215 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 12.03.2010 00:19

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Pytania
  • +
  • -
  • 0

#216 Plushack

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.03.2010 19:34

A ja mam problem :{ Wgrywam plugin, dodaje wpis w plugins, dodaje cvary, wgrywam modele i pliki, a to mi dalej nie działa. Po prostu jakbym tego moda nigdy nie wgyrwał. Oczywiście próbowałem starsze wersje (tj. 5.4h) i działa. Więc ocb?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#217 Vladimir

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.03.2010 14:21

trzeba miec do tego jakąś podstwę dm? jeśli tak to jaką? potrzebuje szybkiej odpowiedzi!
  • +
  • -
  • 0

#218 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.03.2010 17:52

zapraszam do działu problemy oraz pytania.
Co do kolegi wyżej. Do działania diablo 5.9l potrzebna jest baza mySql
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#219 Klocek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:sadasdasd
Offline

Napisano 10.04.2010 10:58

mógł by mi ktoś podesłac swoje pliki dbmod_5.9l.cfg i dbmod_5.9l.sma? ponieważ w wszystkich klasach exp mi leci tylko nie w łowcy przy czym pisze ze lowca ma lvl 0 :P
  • +
  • -
  • 0

#220 Dr. House

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 11.04.2010 15:29

Ale super że jest SQL. Czekałem, ale jakoś tego tematu nie zauważyłem xD




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych