tak czy inaczej potrzeba serwera mysql (na lanie lub w necie)A da się zrobić ten serwer na lanie?? Bo jak robię tak jak tu to błędy są
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Diablo Mod 5.9l [SQL]
#241
Napisano 06.01.2011 00:11
#242
Napisano 17.01.2011 00:30
#243
Napisano 22.01.2011 10:57
#244
Napisano 28.02.2011 22:08
Panowie sorki że tak spytam ale ile tu jest lvl ? czy te levele trzeba osobno jakoś wgrac a jak osobno to jak ? pomoże ktoś?
Tyle jest lvl-i na ile sobie zrobisz bramke lvl-owa jest prawie na poczatku pliku .sma, jest program to obliczania bramki lvl-owej ale widzialem 1 link na forum i do tego wygasl
Po wybraniu barbarzyńcy z menu /klasa wyskakuje mi menu /rune.
kombinowalo sie w pliku .sma? mi wszystko dziala dobrze a 8 dni temu niewiedzialem jak server postawic poczytajcie/poszukajce w 95% przypadkow sa odpowiedzi na wasze pytania
A ja coś znalazłem ale to raczej dla ludzi mniej obeznanych takich jak ja, ja się dziś jarnolem
Miczu napisal
Cvary: diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)ale oznajmiam iz to ma wygladac tak ...
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx Cvary: "diablo_xpbonus" "7" "diablo_xpbonus2" "50" "diablo_durability" "2" "diablo_spawnchance" "2" "SaveXp" "1" "diablo_classes" "abcdefgh" "diablo_avg" "1" "diablo_dmg_exp" "20"wartości przypadkowe
jeśli niedodany przynajmniej przy expie i durability cudzysłowów będzie nam czytało wartości z *.sma a nie z cvars.ini
taka ciekawostka jak dla mnie bardzo przydatne bo nie wiedziałem co sie dzieje i myślałem ze coś psuje ciągle dodawałem wytrzymałość itemom i nie działało z expem to samo tak wiec jeśli można Szanowny Panie MIiczu popraw w pierwszym poście bo laicy nie będą wiedzieć ocb
Użytkownik cesik edytował ten post 23.03.2011 02:13
#245
Napisano 26.03.2011 08:46
//temat trochę odświeżony
Skoro prace nad diablo 6.0 nie postępują, to może by wydać diablo 5.9l z pełnymi poprawkami [czyste bez dodatków]. Ciężko mają ludzie co się nie znają, a są zmuszani do dodawania masy bug fixów ;/
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 26.03.2011 08:48
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
#246
Napisano 16.05.2011 17:01
#247
Napisano 16.05.2011 17:55
#248
Napisano 07.07.2011 11:26
#249
Napisano 27.07.2011 07:51
Jest w dziale nowości.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#250
Napisano 06.01.2012 15:00
Jak wpisać dane - w pliku .sma czy w oddzielnym pliku?
Wpisałem w plik .sma, przekompilowałem i nie wiem co dalej :< Nie tworzy mi tabel... -.-
@DarkGL - daj mi ciacho!
#252
Napisano 16.10.2012 21:07
#253
Napisano 17.10.2012 10:01
#254
Napisano 17.10.2012 14:30
#255
Napisano 17.10.2012 14:38
#256
Napisano 17.10.2012 14:51
#257
Napisano 17.10.2012 17:19
#258
Napisano 20.10.2012 15:49
#259
Napisano 20.10.2012 15:52
To jest podstawowa wersja diablo 5.9l
#260
Napisano 20.10.2012 15:54
Użytkownik Kaptureq edytował ten post 20.10.2012 15:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych